Toen wist men nog niet goed waar men ze moest zoeken. Er is op heel veel plaatsen gezocht de eerste dagen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ja bij mij sloot ie ook net. De drie mannen waren volgens mij gezien door de bewaker, de vorige dag.
En het gaat wel degelijk om een zoektocht naar Kris en Lisanne, de Franse wandelaars noemen dat ook op.
Weet ik niet zonet. Die Engelsman (Alex Humpfrey) is nu ook al een aantal jaar vermist en die zaak zal ook wel gesloten zijn. Deze verdwijning gaat dezelfde kant op.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef VaLkyRie het volgende:
We zullen het verhaal wel nooit weten. Ik ben benieuwd welk scenario de panamese onderzoekers uiteindelijk op tafel gaan leggen. Dat zal toch wel verder gaan dan 'verdwaald en verhongerd, case closed'? Daar zitten toch vast mensen bij die een logisch scenario willen vinden, al boeit t de overheid verder niets?
op de verkeerde plaatsen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toen wist men nog niet goed waar men ze moest zoeken. Er is op heel veel plaatsen gezocht de eerste dagen.
Wat is het Spaanse woord voor doofpot?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef Rubella het volgende:
[..]
Weet ik niet zonet. Die Engelsman (Alex Humpfrey) is nu ook al een aantal jaar vermist en die zaak zal ook wel gesloten zijn. Deze verdwijning gaat dezelfde kant op.
In het begin was toch ook nog niet duidelijk waar ze gingen wandelen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op de verkeerde plaatsen ja
idd, en het lijkt mij dat de Franse wandelaars dit niet verzinnen en in hun reisblog zetten. Ik hoop dat het serieus uitgezocht is maar twijfel...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
op de verkeerde plaatsen ja
Ja hoor, ze hadden gezegd dat ze de Pianista interessant vonden. Misschien niet duidelijk genoeg gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
In het begin was toch ook nog niet duidelijk waar ze gingen wandelen?
ze hadden op de pc gezocht op Pianista padquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef Rubella het volgende:
[..]
In het begin was toch ook nog niet duidelijk waar ze gingen wandelen?
encubrimiento ;-))quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wat is het Spaanse woord voor doofpot?
Hmm dan hoop ik dat ze iig alle info die ze hebben nog eens vrijgeven. Mag hopen dat ze meer weten dan wij... al betwijfel ik dat ze echt concrete info hebben. Zou het dossier weleens in willen zien iig!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:17 schreef Rubella het volgende:
[..]
Weet ik niet zonet. Die Engelsman (Alex Humpfrey) is nu ook al een aantal jaar vermist en die zaak zal ook wel gesloten zijn. Deze verdwijning gaat dezelfde kant op.
Dat had ik gisteren al gemeld. Wat ik door Google Translate getrokken heb, daar lusten de honden geen brood van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
We weten allemaal dat de Panamese autoriteiten zéér nalatig zijn geweest.
Maar hebben jullie wel eens gekeken naar de commentaren onder de artikelen op Panamese nieuwssites over deze zaak?
Er zijn nogal wat Panamezen die zich juist groen en geel ergeren aan de enorme inzet van de autoriteiten in deze zaak. Zeer recent zijn er ook Panamezen vermist geraakt waar helemaal niet naar wordt gezocht.
Dat snap ik ook wel weer. Politieonderzoek is extreem duur, en de Panamezen moet dat via de belasting uiteindelijk betalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Maar hebben jullie wel eens gekeken naar de commentaren onder de artikelen op Panamese nieuwssites over deze zaak?
Er zijn nogal wat Panamezen die zich juist groen en geel ergeren aan de enorme inzet van de autoriteiten in deze zaak. Zeer recent zijn er ook Panamezen vermist geraakt waar helemaal niet naar wordt gezocht.
Voor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Goed, dan stem ik voor #encubrimiento als topic suffix.
Denk dat de 'grote' inzet enkel en alleen te danken is aan de druk en aanwezigheid van de ouders en NL media.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Zeker niet! En volgens mij is er toen wel daar gezocht inderdaad, dus die tip/getuigenverklaring is vast serieus genomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Denk dat niet voor iedereen op voorhand duidelijk was dat dit ergens anders was.
Mij dus ook niet.
Niet erg toch om dit soort artikelen in te brengen om het vervolgens te kunnen ontkrachten of uitsluiten?
Iedereen gokt maar wat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook na dik een uur op de dag vd verdwijning al 112 en 911 gebeld? Dan verkeer je al redelijk in nood en angst niet? En dat een aantal dagen. Denk dan toch dat je op die dagen ook iets met je camera zou doen en niet pas 7 dagen verder opeens snachts een paar uur. Ik gok ook maar wat hoor..Wel heftig je vriendin zien sterven, fotos maken en dan een " tijd" later zelf ook sterven door een val? want waarom hangt anders je rugzak aan een struik? Ik vind het maar moeilijk allemaal
Stel dat ze ontvoerd zijn door die drie jongens en naar een andere plaatst gebracht zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Denk dat niet voor iedereen op voorhand duidelijk was dat dit ergens anders was.
Mij dus ook niet.
Niet erg toch om dit soort artikelen in te brengen om het vervolgens te kunnen ontkrachten of uitsluiten?
Of ze hebben de camera al die dagen links laten liggen (in de zin van, niet naar omgekeken) omdat ie op dat moment geen enkel doel had terwijl ze probeerden te overleven in de jungle. Camera was op dat moment een onbelangrijk gebruiksvoorwerp.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Iedereen gokt maar wat.![]()
Je kan toch prima in nood zijn, maar tegelijkertijd ook er van uit gaan dat je gered gaat worden? Reddingswerkers zijn onderweg, we sparen de camera zodat we de awndacht van reddingswerkers verderop (of in een helicopter) kunnen trekken. Tuurlijk probeer je geregeld 911 te bellen want dat is de snelste manier om gered te worden.
Ja ok zit iets in. Maar vd andere kant uren lijken dagen daar als je in nood verkeerd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je 7 lange dagen de weg zoeken niet je fototoestel gebruikt al is het voor herkenningspunten voor jezelf. Maar pas een week later opeens snachts en dan hele vage fotos. Vind ook wel belangrijk om te weten of er 90 fotos achter elkaar zijn gemaakt ( foutje dus, lang drukken) maar gezien er tussen 1 en 4 stond zal het wel echt een doel hebben gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef Mula het volgende:
[..]
Iedereen gokt maar wat.![]()
Je kan toch prima in nood zijn, maar tegelijkertijd ook er van uit gaan dat je gered gaat worden? Reddingswerkers zijn onderweg, we sparen de camera zodat we de awndacht van reddingswerkers verderop (of in een helicopter) kunnen trekken. Tuurlijk probeer je geregeld 911 te bellen want dat is de snelste manier om gered te worden.
Niet zo hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef kurk_droog het volgende:
wtf doet dit topic hier in het gare gedeelte van fok?
Leest dan niemand wat ik hierboven post?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Stel dat ze ontvoerd zijn door die drie jongens en naar een andere plaatst gebracht zijn?
Het is er niet zo ver vandaan
En dan niet even gaan kijken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Leest dan niemand wat ik hierboven post?![]()
Er was op de Quetzal trail een getuige die een dag eerder twee meisjes had horen schreeuwen.
Die getuige zal niet 2 dagen achter elkaar dezelfde trail gaan lopen. Dat geschreeuw kan dus heel goed op de Pianista zijn geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |