Ik heb ook nog niemand zien beweren dat de verdwijning van Kris en Lisanne een complot is. Dat dit in BNW staat is een groter raadsel dan hun verdwijning zelf.quote:
Je zou denken dat die gastvrouw van het huis waar ze verbleven wel weet wanneer ze wel of niet thuis zijn s' avonds.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:22 schreef Simba het volgende:
• eind middag / misschien wel schemering lopen ze terug over de wegen naar hun "eigen kamer"
• ~ 's avonds - meiden zijn veilig in eigen kamer en slapen daar
Dus op dinsdag 1 april worden ze wel door verschillende mensen gezien en op woensdag 2 april, de feitelijke hike in jouw theorie, door helemaal niemand?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:22 schreef Simba het volgende:
woensdag 2 april - dag 1
• ~ 8:30 - Kris en Lisanne vertrekken uit Boquete (zonder taxi? want het niet opdagen willen ze niet weer op wachten) naar Feliciano, maar
• ~ 9:15 de afspraak loopt mis. (Meiden te laat of Feliciano te laat wakker/niet thuis?)
• ~ 9:30 de dames zijn het niet doorgaan van afspraken zat en gaan zonder gids naar de start van de El Pianista trail; het restaurant Il Pianista
• ~ 10:00 - hier beginnen ze aan de ruim 2 uur durende klim naar de Mirador, op de waterscheiding tussen de Pacifische en Caribische kant van Panama
Dat lost het probleem niet op. Een heleboel posts hier zijn geen nieuws en ook geen theorie/speculatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als er weer echt nieuws komt is het toch logisch dat dat op NWS gepost wordt?
Kan men hier rustig verder theoretiseren.
Mooi geprobeerd om dit uit te werken. Maar omdat op woensdag 2 april al door de gastmoeder is vastgesteld dat Kris en Lisanne de nacht van dinsdag op woensdag niet thuis waren (omdat er duidelijk niet iemand geslapen had), kan dit scenario niet juist zijn. Zie ook het Volkskrant-artikel, 'Fatale Wandeling'. Het staat mijns inziens gewoon vast dat ze op dinsdag 1 april vermist zijn geraakt, omdat de dag erna al alarm werd geslagen door Feliciano, Eileen en de gastmoeder.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:22 schreef Simba het volgende:
Ik denk dat de tijden en datums uit de telefoons verkeerd zijn terug gerekend. Doordat juist ervoor, op zondag 30 maart, in NL de zomertijd zojuist was ingegaan en de telefoons dan wel de onderzoekscommisie er een dag naast zitten.
Ik ga er vanuit dat de camera al helemaal niet goed stond en dat de Panamese onderzoekers hebben geprobeerd de datums hiervan (foutief) aan het gebruik van de telefoons hebben gekoppel.d
Ik denk dus dat ze pas een dag later bij de Mirador aankwamen!
In dat geval kloppen de getuigen (mensen, camera en telefoons) beter met elkaar:
Woonde de hospita dan in hetzelfde huisje als waar de slaapkamers van L&K waren? Feliciano had het erover dat de deur van het huisje op slot was toew hij ze kwam halen voor hun geboekte tripjes. Het lijkt mij dan eerder dat het een soort gastenhuisje was en de hospita woont dan in een huis op hetzelfde terrein.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je zou denken dat die gastvrouw van het huis waar ze verbleven wel weet wanneer ze wel of niet thuis zijn s' avonds.
Stuk of vier topics? Goed idee!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lost het probleem niet op. Een heleboel posts hier zijn geen nieuws en en ook geen theorie/speculatie.
Ik ben er wel voor om daar aparte topics voor te maken: bv. een topic om te klagen over het Kris/Lisanne-topic, een topic om te klagen over Matador etc.
Dan kunnen wij rustig verder theoretiseren
Geen idee precies. Had alleen begrepen dat die vrouw op dinsdagavond had zitten wachten met eten maar K&L kwamen niet opdagen. Lijkt me sterk dat ze uiteindelijk toch thuis hebben geslapen zonder dat die vrouw dat gemerkt zou hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Rubella het volgende:
[..]
Woonde de hospita dan in hetzelfde huisje als waar de slaapkamers van L&K waren? Feliciano had het erover dat de deur van het huisje op slot was toew hij ze kwam halen voor hun geboekte tripjes. Het lijkt mij dan eerder dat het een soort gastenhuisje was en de hospita woont dan in een huis op hetzelfde terrein.
Inderdaad. Maar dat kan dan makkelijk dat het een apart huisje was met slaapvertrekken en een badkamer/toilet. Voor TV, ontbijt e.d. ga je dan naar het eigenlijke huis. De hospita heeft dan ook niet echt zicht op wanneer L&K "thuis"waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Geen idee precies. Had alleen begrepen dat die vrouw op dinsdagavond had zitten wachten met eten maar K&L kwamen niet opdagen. De avond daarvoor hadden ze samen TV gekeken dacht ik gelezen te hebben in dat artikel in de Volskrant. Dus volgens mij kan de theorie niet dat ze pas op woensdag vermist zijn geraakt.
Dat zou inderdaad kunnen, dat slaapvertrekken in apart huisje waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:03 schreef Rubella het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat kan dan makkelijk dat het een apart huisje was met slaapvertrekken en een badkamer/toilet. Voor TV, ontbijt e.d. ga je dan naar het eigenlijke huis. De hospita heeft dan ook niet echt zicht op wanneer L&K "thuis"waren.
Woensdag kan dan inderdaad niet kloppen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lost het probleem niet op. Een heleboel posts hier zijn geen nieuws en en ook geen theorie/speculatie.
Ik ben er wel voor om daar aparte topics voor te maken: bv. een topic om te klagen over het Kris/Lisanne-topic, een topic om te klagen over Matador etc.
Dan kunnen wij rustig verder theoretiseren
Nee, dan lijkt mij ook stug. Ze hadden een afspraak om te eten en het dorpje ziet er niet naar uit dat je je nek breekt over de restaurants. Dan zouden ze hun afspraak niet nagekomen zijn met de hospita en 's avonds ongezien hun bed opgezocht hebben. Kan natuurlijk, maar dan zit je met het ontbijt waar ze ook niet waren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:10 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, dat slaapvertrekken in apart huisje waren.
In theorie Simba zou het ook raar zijn dat die vrouw dinsdagavond zit te wachten met eten (ik neem aan afgesproken met K&L) en dat K&L dan niet zouden komen opdagen (en ook niet afbellen) maar uiteindelijk toch daar zouden slapen. Het kan uiteraard...maar ik geloof er niet in.
Zit heel logisch in elkaar en verklaart erg veel zo niet alles. Het enige dat niet zo klopt is het volgende; als je een hike gaat maken in dit soort landen vertrek je meestal zo vroeg mogelijk. Je kunt dan al een flink stuk op weg zijn en eventueel weer terug voordat de hitte doorbreekt. Maar nogmaals, de theorie zit erg goed in elkaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:17 schreef kuil het volgende:
Ik kan me nog steeds goed indenken in het scenario van El_Matador waarbij Lisanne en Kris op maandag 31 maart verschillende malen zijn gespot maar op dinsdag 1 april helemaal niet:
• Op maandag zijn ze een stuk later vertrokken omdat er eerst nog tours geregeld moesten worden en omdat er een lunch in het dorp gepland stond. Op een tijdstip in de namiddag waren er meer mensen op de been op de Pianista Trail, en is het dus logisch dat ze toen in ieder geval gezien zijn.
• Op maandag hebben ze een taxi genomen omdat het al relatief laat was, op dinsdag hebben ze het stuk naar de start van de Trail zelf gelopen.
• Op maandag hebben een stuk van de Alto Lino Trail gelopen. Dat ze dit op dinsdag hebben gedaan is vrijwel onmogelijk, aangezien ze dan wel heel vroeg moeten zijn vertrokken.
• De kleding die ze op dinsdag aanhadden klopt niet met de kledingbeschrijvingen van de getuigen. Ze hadden waarschijnlijk niet twee dagen dezelfde kleding aan.
• Op dinsdagochtend waren ze de eersten wandelaars die omhoog gingen naar de Mirador. Op de heenweg hebben ze dus niemand kunnen inhalen, en ze zijn zelf ook niet ingehaald.
• Ze hebben maar kort uitgerust op de Mirador en zijn toen vrij snel doorgelopen om om 14:00 bij de eerste quebrada te kunnen zijn. Omdat ze al zo vroeg voorbij de CD waren heeft niemand ze op de fatale wandeling gezien.
• De pakweg 70 wandelaars die gemiddeld per dag de Pianista Trail beklimmen hebben dit pas in de middag gedaan.
Kan ik me wel in vinden. Tel daarbij op de 'grote' kans van zwakke getuigenverklaringen door gebrekkig onderzoek en verkeerde (suggestieve) vraagstelling en er blijft geen enkele betrouwbare getuigenis overeind.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:17 schreef kuil het volgende:
Ik kan me nog steeds goed indenken in het scenario van El_Matador waarbij Lisanne en Kris op maandag 31 maart verschillende malen zijn gespot maar op dinsdag 1 april helemaal niet:
• Op maandag zijn ze een stuk later vertrokken omdat er eerst nog tours geregeld moesten worden en omdat er een lunch in het dorp gepland stond. Op een tijdstip in de namiddag waren er meer mensen op de been op de Pianista Trail, en is het dus logisch dat ze toen in ieder geval gezien zijn.
• Op maandag hebben ze een taxi genomen omdat het al relatief laat was, op dinsdag hebben ze het stuk naar de start van de Trail zelf gelopen.
• Op maandag hebben een stuk van de Alto Lino Trail gelopen. Dat ze dit op dinsdag hebben gedaan is vrijwel onmogelijk, aangezien ze dan wel heel vroeg moeten zijn vertrokken.
• De kleding die ze op dinsdag aanhadden klopt niet met de kledingbeschrijvingen van de getuigen. Ze hadden waarschijnlijk niet twee dagen dezelfde kleding aan.
• Op dinsdagochtend waren ze de eersten wandelaars die omhoog gingen naar de Mirador. Op de heenweg hebben ze dus niemand kunnen inhalen, en ze zijn zelf ook niet ingehaald.
• Ze hebben maar kort uitgerust op de Mirador en zijn toen vrij snel doorgelopen om om 14:00 bij de eerste quebrada te kunnen zijn. Omdat ze al zo vroeg voorbij de CD waren heeft niemand ze op de fatale wandeling gezien.
• De pakweg 70 wandelaars die gemiddeld per dag de Pianista Trail beklimmen hebben dit pas in de middag gedaan.
prima bedacht deze invalshoek maar klopt in mijn ogen niet;quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:22 schreef Simba het volgende:
Ik denk dat de tijden en datums uit de telefoons verkeerd zijn terug gerekend. Doordat juist ervoor, op zondag 30 maart, in NL de zomertijd zojuist was ingegaan en de telefoons dan wel de onderzoekscommisie er een dag naast zitten.
Ik ga er vanuit dat de camera al helemaal niet goed stond en dat de Panamese onderzoekers hebben geprobeerd de datums hiervan (foutief) aan het gebruik van de telefoons hebben gekoppel.d
Ik denk dus dat ze pas een dag later bij de Mirador aankwamen!
In dat geval kloppen de getuigen (mensen, camera en telefoons) beter met elkaar:
Simba's tijdlijn:
zaterdag 29 maart 2014
• Kris en Lisanne komen aan in Boquete, Panama, vanuit Bocas del Toro (eilanden)
maandag 31 maart
• Ze zouden deze dag met hun vrijwilligerswerk beginnen, tot grote frustratie van vooral Lisanne wordt dat een week uitgesteld
• De meiden boeken tours bij gids Feliciano (voor woensdag 2 april aardbeienfarm en zaterdag 5 april zware trektocht naar de vulkaan Baru (3475 m))
dinsdag 1 april - dag 0
• ~ochtend (<10:00) - de meiden zoeken op de computer van het hostel en in de mappen met trektochten naar El Pianista
• ~ochtend - Kris en Lisanne kochten "grote hoeveelheden" antimuggenspray en -melk
• ~13:10 - getuige - Sigrid, lerares van de taalschool heeft ze nog gezien
• ~14:00 - getuige - Giovani Casa San Pedro : meiden zijn (Sendero Alto Lino) trail opgelopen
• ~14:30-15:00 - getuige - Frank Abadiel Rojas
• ~middag - meiden lopen een klein stukje Pianista trail
• ~16:15 - getuige Oliva de Kam - beschrijft 2 meiden van wie 1 met kort broekje
• ? - laatste getuige Lorenzo Gonzalez - herkenning niet volledig
• eind middag / misschien wel schemering lopen ze terug over de wegen naar hun "eigen kamer"
• ~ 's avonds - meiden zijn veilig in eigen kamer en slapen daar
woensdag 2 april - dag 1
• ~ 8:30 - Kris en Lisanne vertrekken uit Boquete (zonder taxi? want het niet opdagen willen ze niet weer op wachten) naar Feliciano, maar
• ~ 9:15 de afspraak loopt mis. (Meiden te laat of Feliciano te laat wakker/niet thuis?)
• ~ 9:30 de dames zijn het niet doorgaan van afspraken zat en gaan zonder gids naar de start van de El Pianista trail; het restaurant Il Pianista
• ~ 10:00 - hier beginnen ze aan de ruim 2 uur durende klim naar de Mirador, op de waterscheiding tussen de Pacifische en Caribische kant van Panama
• ~ 10:00-12:00 ongeveer - gids Feliciano die de dames mee zou nemen op de tour gaat (uit schuldgevoel?) kijken bij het huisje van de twee studentes hij kan er niet in omdat er geen sleutel is, maar ziet door het raam dat ze er niet zijn. maar liegt een beetje over de tijd (9:00).
• ~ 13:00 - de dartelende deernes komen op de Mirador, een bergpas vanwaar zowel de Pacifische Oceaan (voorbij Boquete en Palo Alto) als de Caribische Oceaan (voorbij het gebied waar ze gevonden zijn) te zien is, hier nemen ze foto's, waaronder de laatste foto van Lisanne en dalen af via het andere pad dan waar ze gekomen zijn, naar het noorden
puttend uit het vertrouwen dat zij het pad terug al kennen, nemen ze iets makkelijker het risico dat ze eventueel het laatste stukje in de schemering moeten lopen.
• ~ 13:45 - op dit punt op het pad verliezen de moedige meiden het bereik van hun telefoons
• ~ 14:00 - de laatste foto van Kris wordt gemaakt bij de eerste quebrada, wat een steil, snelstromend bergbeekje betekent in het Spaans
• ~ 14:15-16:30 - de dames komen aan bij de tweede quebrada er zijn op de camera geen fotos meer aangetroffen op en vanaf dit punt
• ~ 16:30 - Kris en Lisanne doen hun eerste noodoproep; ze proberen op deze vooralsnog onbekende plek zowel 112 als 911 te bellen, zonder succes (geen bereik)
• 18:40 - de zon gaat onder'
• ~ s middags - er wordt alarm geslagen over de verdwijning
• ~ s avonds - de ouders van Lisanne Froon worden gebeld door de taalschool/hostel waar de meiden verblijven, die denken dat het Lisanne is die belt
• gedurende de dag wordt geprobeerd 911 te bellen
donderdag 3 april - dag 2
• gedurende de dag wordt geprobeerd 911 te bellen
Het kan dat ze op maandag de Pianista Trail hebben afgebroken omdat ze in zagen dat het al te laat was om hem nog af te maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:22 schreef Rubella het volgende:
[..]
Zit heel logisch in elkaar en verklaart erg veel zo niet alles. Het enige dat niet zo klopt is het volgende; als je een hike gaat maken in dit soort landen vertrek je meestal zo vroeg mogelijk. Je kunt dan al een flink stuk op weg zijn en eventueel weer terug voordat de hitte doorbreekt. Maar nogmaals, de theorie zit erg goed in elkaar.
Ja, dat van het eten wist ik niet (iemand een bron?) zou inderdaad raar zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:10 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, dat slaapvertrekken in apart huisje waren.
In theorie Simba zou het ook raar zijn dat die vrouw dinsdagavond zit te wachten met eten (ik neem aan afgesproken met K&L) en dat K&L dan niet zouden komen opdagen (en ook niet afbellen) maar uiteindelijk toch daar zouden slapen. Het kan uiteraard...maar ik geloof er niet in.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Ouder1 het volgende:
Nog even de feiten op een rijtje:
- Dag voor de vermissing andere trails met gids geboekt
- Anderen gewaarschuwd vooral niet zonder gids trails te gaan lopen
- In de ochtend van de vermissing Pianista trail bekeken in infoboek, op internet, op de kaart
- Rond 10:00 de Pianista trail opgelopen
- 13:00 Mirador bereikt en foto's gemaakt met de camera
- 14:00 foto('s?) gemaakt bij eerste watervalletje met camera, daarna voorlopig camera niet meer gebruikt
- 15:00 - 16:30 noodoproep 911 en 112
- Toen nog niet bij de rivier kunnen zijn (paar uur lopen verder?)
- In de dagen daarna meerdere noodoproepen
- Op dag 8 90 donkere en onduidelijke foto's gemaakt
- Op dag 11 laatste noodoproep
- Rugzak met inhoud gevonden veel verderop bij de rivier
- Resten stroomopwaarts van rugzak gevonden, relatief dicht bij elkaar
- Spijkerbroekje gevonden bij 2e oversteek (kabels)
- Criminaliteit Boquet vooral diefstal. Aantal moorden op buitenlandse expats en gepensioneerden met woning in Boquet. Voor de Pianista trail waarschuwing voor berovingen; "Ga niet alleen ivm berovingen op deze trail", geen waarschuwing voor verdwalen.
- Verlengde Pianista wordt paar keer per jaar gebruikt door gidsen. Trail 3-6 dagen
- Eerdere verdwalingen op die trail geholpen door indianen
- Geen actieve roofdieren bekend in dat gebied
- Wel slangen e.d. maar geen meldingen van beten
- groot verschil in dag en nacht tempratuur
- begin verdwijning extreem droog, na een paar dagen heftige regen
- begin verdwijning laag water, na een paar dagen hoog water
- Jungle is voor jungle begrippen zoals wij die kennen vrij open en begaanbaar
- Gidsen wezen direct op kabeloversteken als meest voor de hand liggende scenario; niet verdwalen voor die oversteken
- Ouders en bekenden daar zeggen dat er 1 pad is (geen kruisingen, y splitsingen) en dat dat pad duidelijk te volgen is, maar zwaar (dalen/stijgen)
En daar dan een passend scenario in bedenken.
Waarom belden ze de eerste keer 911/112?
Waarom liepen ze niet terug?
Waarom ligt broekje bij 2e oversteek en dus bij pad?
Waaraan zijn ze overleden?
Dat zou tevens verklaren waarom ze 2 keer de Pianista Trail gelopen hebben. De eerste keer was het goed bevallen,en mooie wandeling. Ze gingen niet verder, want dan zou het te laat worden. De andere dag gingen ze de trail weer lopen om verder te kunnen komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:29 schreef kuil het volgende:
[..]
Het kan dat ze op maandag de Pianista Trail hebben afgebroken omdat ze in zagen dat het al te laat was om hem nog af te maken.
De kans dat ze op dinsdag niemand zijn tegengekomen is nog altijd klein ja. Maar wie weet waren er die dag gewoon geen andere wandelaars die ook zo vroeg op pad waren. Het kan zijn dat die dinsdag gewoon een relatief rustige dag was op de trail, met misschien maar een handvol toeristen/locals.
dat is ook een theoriequote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef MidnightB00m het volgende:
Jammer dat topic bij NWS is ontspoord...
Over welk 'gerucht' hebben ze het op WS?
Thanks Stacey! Meende iets over masseur ofzo en die had contact met Kris ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat is ook een theorie
Bij de stuwdam kan je met een auto komen
en dan per boot varen naar de plek waar de remains gevonden zijn
dat is ongeveer 8 kilometer
daar kan jij rijden todat het steil begint te wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef jackie12 het volgende:
Hoe ver kun je rijden met een auto op het Pianistenpad. is dat maar een klein stukje of heel ver (bv tot aan die finca van Lorenzo)
Dat is meer dan 40 km (de rivier volgend). En je kunt überhaupt een groot deel helemaal niet tegen de stroom in varen (stroomversnellingen, rotsen).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:36 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat is ook een theorie
Bij de stuwdam kan je met een auto komen
en dan per boot varen naar de plek waar de remains gevonden zijn
dat is ongeveer 8 kilometer
vanaf de stuwdam tot aan de plek waar de overblijfselen zijn gevonden ( zie 1 vandaag) = 8 kilometerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef miura het volgende:
[..]
Dat is meer dan 40 km (de rivier volgend). En je kunt überhaupt een groot deel helemaal niet tegen de stroom in varen (stroomversnellingen, rotsen).
Je kunt rijden tot iets voor de finca van Lorenzo. Een groot deel dus niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef jackie12 het volgende:
Hoe ver kun je rijden met een auto op het Pianistenpad. is dat maar een klein stukje of heel ver (bv tot aan die finca van Lorenzo)
Eenvandaag gebruikt een fout kaartje. Kaartje OP is correct. De vindplaatsen daarop zijn aangegeven door Feliciano en zijn broer, die onderdeel waren van het team dat de resten gevonden heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
vanaf de stuwdam tot aan de plek waar de overblijfselen zijn gevonden ( zie 1 vandaag) = 8 kilometer
dat is met een boot met een krachtige motor heel goed te doen
Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom de ouders zo aandringen op een onderzoek in het stuwmeer. Ze verwachten/hopen daar meer resten te vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
vanaf de stuwdam tot aan de plek waar de overblijfselen zijn gevonden ( zie 1 vandaag) = 8 kilometer
dat is met een boot met een krachtige motor heel goed te doen
Gerucht/verhaal zou zijn dat Kris op de ochtend of dag voor de verdwijning bij een masseuse was geweest en de persoon op WS vroeg zich af of die masseuse wellicht (aan de hand van gesprek met Kris) meer zou weten over wat hun plannen waren voor de hike.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:43 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Thanks Stacey! Meende iets over masseur ofzo en die had contact met Kris ofzo?
Precieze tijdstip weet ik niet, maar zou op 29 maart moeten zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Za het volgende:
Weet iemand misschien wanneer Kris en Lisanne precies zijn aangekomen in Boquete?
Ik meen te hebben gelezen dat ze er pas 2 dagen voor hun verdwijing waren aangekomen, klopt dit? bvd.
Dankjewel!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:05 schreef miura het volgende:
Precieze tijdstip weet ik niet, maar zou op 29 maart moeten zijn.
Wat bedoel je? Snap er echt geen reet van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
het laatste NIEUWS uit Boquete :
De ouders hebben te verstaan is gekregen dat men niet wenst dat er gezinspeeld wordt op een misdaad tot er bewijs is. En dat ze van de Panamese geen medewerking meer hoeven te verwachten.
Op zich wel terechtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
De ouders hebben te verstaan is gekregen dat men niet wenst dat er gezinspeeld wordt op een misdaad tot er bewijs is. En dat ze van de Panamese geen medewerking meer hoeven te verwachten.
En de ouders van Lisanne, voor hen wordt ook niets meer gedaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
Kan mij dat wel voorstellen.Wat er nu bekend is duidt niet op een misdrijf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
Is dat meer of minder dan 5 meter?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef StaceySinger het volgende:
vrienden uit Boquetequote:
Sluit het ook niet uit toch? Als er geen harde bewijzen zijn moet je alle opties open houden. Zowel misdrijf als verdwaling is een optie.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Rubella het volgende:
[..]
Kan mij dat wel voorstellen.Wat er nu bekend is duidt niet op een misdrijf.
Juist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |