Faro vlieg naar Londen/Leeds/Manchesterquote:
Vanaf Zestienhoven was er ook een vlucht naar Londen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:19 schreef Cara het volgende:
[..]
Faro vlieg naar Londen/Leeds/Manchester
Of Clasie naar Van Gaal brengen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Londen > Manchester
Kwiedetti!
Londen is 4 uur rijden naar Manchester. Ik zie hem nog wel van Faro direct naar Manchester gaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanaf Zestienhoven was er ook een vlucht naar Londen.
Yepquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat IJslandse team zijn die mafketels met die rare dansjes ja ?![]()
Die moet je sowieso 1x laten scoren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat IJslandse team zijn die mafketels met die rare dansjes ja ?![]()
Lekker 6 uur vliegen terwijl je vanaf Schiphol in een uurtje daar bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:25 schreef Cara het volgende:
[..]
Londen is 4 uur rijden naar Manchester. Ik zie hem nog wel van Faro direct naar Manchester gaan.
Die speler van Debrecén was niet ingeschreven en die gast van Legia was geschorst. Groot verschil dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, het gaat om Debrecen in 2010.
[..]
Als ik Legia was zou ik zwaar pissig zijn. Die speler deed ook maar 4 minuten mee.
Dan staat er vast wel een link bij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor wat het waard is:
Op FR12 hebben ze het over ene Nelson Oliveira van Benfica. Schijnt op de website van een Portugese krant te staan.
Groot risico wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:37 schreef PIETR het volgende:
Lees ik dat goed? Van Geel naar Engeland voor Guidetti? YEEEEESSSSSS!!!
Lekker man. Ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Op zeker. Niets liever dan dat. Beetje oude stadions bezoeken. Heerlijk.
O Globo ja, is een Braziliaanse krantquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor wat het waard is:
Op FR12 hebben ze het over ene Nelson Oliveira van Benfica. Schijnt op de website van een Portugese krant te staan.
Wie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Voor wat het waard is:
Haha nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:50 schreef superniger het volgende:
Ryan Koolwijk zit zonder club. Hij zou een goede speler zijn voor Feyenoord.
donder op, troll.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:50 schreef superniger het volgende:
Ryan Koolwijk zit zonder club. Hij zou een goede speler zijn voor Feyenoord.
Misschien die andere Portugese krant waarvan ik de naam niet weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Staat nergens een link van het desbetreffende artikel. Heb al op die site van dat O Globo lopen zoeken, maar het staat ook nergens volgens mij. Broodje aap.
http://www.transfermarkt.nl/nelson-oliveira/profil/spieler/72768
Al vaak uitgeleend zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |