quote:PSV IN UITVERKOCHT STADION TEGEN ST. PÖLTEN
PSV speelt donderdag het eerste duel in de derde voorronde van de Europa League tegen het Oostenrijkse Sankt Pölten in een uitverkocht stadion. Toch zal waarschijnlijk niet elke stoel bezet zijn, want seizoenkaarthouders hebben gratis toegang en zullen niet allemaal van hun kaart gebruikmaken. PSV roept seizoenkaarthouders dan ook op hun kaart over te dragen aan iemand anders indien ze zelf niet aanwezig kunnen zijn. De overige kaarten (ongeveer 10.000) zijn allemaal verkocht.
PSV trapt donderdag om 19:00 uur af tegen de nummer 4 van Oostenrijk, een week later is de return. Om het hoofdtoernooi te halen moet PSV daarna ook de vierde voorronde overleven. Die wordt gespeeld op 21 en 28 augustus. De loting is 8 augustus.
WK-gangers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum zijn weer terug van vakantie, maar trainden nog niet met de groep mee.
Zo diep als ik gister in je zusje zat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon uitgeluld, mad en jelly.
En het zou ook wel eens heel diep kunnen zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rollertje van 20 meter, maar Zoet gleed weg en de bal rolde binnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe was de kool tot stand gekomen?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo diep als ik gister in je zusje zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Nederlandse winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rollertje van 20 meter, maar Zoet gleed weg en de bal rolde binnen
Je hebt het wel erg druk met mij vandaag. Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon uitgeluld, mad en jelly.
En het zou ook wel eens heel diep kunnen zitten.
Dit meen je nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rollertje van 20 meter, maar Zoet gleed weg en de bal rolde binnen
Niks? Ik help je gewoon.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt het wel erg druk met mij vandaag. Wat is er aan de hand?
Voor ADO en Ajax?quote:
Maar Boëtius is beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef Eyoo het volgende:
Wow alles gaat via Depay maar hij doet het wel
Joh, die heeft dat een keer gelezen van een andere poster en nu is het ook zijn mening.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay is een beperkte speler.
Ajacied422
Die zelfde actie maakt hij al eerder zo'n springen vallende weet ik het kick.. toen ging die op de lat, die was echt lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay is een beperkte speler.
Ajacied422
Ik bedoelde de 1-2 maar tegen de tijd dat mijn post er stond was het 1-3quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay wil omhaal doen, maar raakt hem niet helemaal lekker en dan tikt De Jong binnen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Shreyas het volgende:
Belangrijke punten voor de UEFA coëfficiënt
Voorronde levert nauwelijks wat op volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Shreyas het volgende:
Belangrijke punten voor de UEFA coëfficiënt
Haha.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde de 1-2 maar tegen de tijd dat mijn post er stond was het 1-3
Wanneer riep ik dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als GGMM iemand corrigeert is het fout, maar jij mag het wel?
Kostic is beterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Depay is echt tig keer beter dan boetius.
Dan heeft Cocu tenminste een goed excuus hemniet mee te nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oja die rode kaart voor Jozefzoon
Waarom is die niet ongedaan gemaakt?
PSV was blij toe dat die kneus niet mee hoefde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oja die rode kaart voor Jozefzoon
Waarom is die niet ongedaan gemaakt?
Hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft Cocu tenminste een goed excuus hemniet mee te nemen.
Als je Kostic serieus beter vindt dan Depay ben je rijp voor het gekkenhuis.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denken dat jij er verstand van hebt
Kijk mijn onderschrift effffe hafcfanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je Kostic serieus beter vindt dan Depay ben je rijp voor het gekkenhuis.
Van die nu op het veld staan of wat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay is de enige van PSV die er iets van kan.
Even bril opzetten. Momentje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kijk mijn onderschrift effffe hafcfan
En die wordt dan verkochtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht eerst dat het een hype was, maar hij kan wel eens heel goed gaan worden. Moet alleen dat schieten van afstand afleren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het wel een beetje een kamper, manquote:
Nou hij is best wel baas. Gewoon zuchten als Brenet een kut voorzet geeft. En huppakeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje een kamper, man
Ja dan kopen we de spits van Utrecht voor 9.5 miljoenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor 25 miljoen kan je een leuke vervangen halen.
Moet dat geld niet naar de gemeentequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De linksbuiten van AZ hoef ik niet hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen rooie cent.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Moet dat geld niet naar de gemeente
Watquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Lang geleden dat PSV een keer de voorsprong niet weggaf en verloor
Ja, daar weet Brands wel raad mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie is dat alweerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De linksbuiten van AZ hoef ik niet hoor.
Welke hoer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:33 schreef Henrys het volgende:
Volgens mij heeft die hoer al het talent uit Maher gezogen
Klopt, gewoon weer winst makenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar weet Brands wel raad mee.
[ afbeelding ]
huppertsquote:
Die is wegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Roy Beeren staat rechts i.i.g.
vies dikquote:
Speelde vorige week ook alquote:
ze beheersen deze keer niet alle facetten van het spelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Lang geleden dat PSV een keer de voorsprong niet weggaf en verloor
Nou ja, hij is beter dan die Hendrix ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Marcellis zit nog zonder club. Is dat niks voor PSV?
Dat zal wel de transfervrije optie zijn die Brands in gedachten heeft voor de verdedigingquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Marcellis zit nog zonder club. Is dat niks voor PSV?
Marcellis kent de klappertjes van de zweep.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat zal wel de transfervrije optie zijn die Brands in gedachten heeft voor de verdediging
Moet dit grappig zijn?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marcellis kent de klappertjes van de zweep.
Dat 1/12e punt ofzo doet er echt niet toe hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef Eyoo het volgende:
Kom op zorg iig dat je wint voor de puntjes voor NL
Ligt er aan wat je referentie is. Relateer je het aan een zondag derde klasser dan zijn ze inderdaad slecht. Ten opzichte van 5e klasse kunnen ze wel mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brenet en Tamata zijn toch wel heel slecht.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je referentie is. Relateer je het aan een zondag derde klasser dan zijn ze inderdaad slecht. Ten opzichte van 5e klasse kunnen ze wel mee.
Deze arrogantie is totaal misplaatst.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat 1/12e punt ofzo doet er echt niet toe hoor.
Waardeloos dat PSV die twee überhaupt nog geld geeft om mee te mogen doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brenet en Tamata zijn toch wel heel slecht.
Ajax 5x op een rijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Feyenoord kut was
Speelden die ook met 3 spelers in de basis die nog worden vervangen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 doel en dat was de volgende ronde halen. Cocu zal tevreden zijn.quote:
Goed excuusquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Speelden die ook met 3 spelers in de basis die nog worden vervangen?
Winnen tegen de kleintjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ook je slechte wedstrijden winnen is een van de kenmerken van een kampioenskandidaat
En Ajax inderdaad. We gaan een lekkere competitie tegemoet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sankt Pölten is totaal onvergelijkbaar met PEC.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, die waren goed tegen PEC.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, die waren goed tegen PEC.
Goede analyse. Mail eens naar de NOS.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef ChocolateCoco het volgende:
PSV niet echt super gespeeld. Was tot op het eind spannend of Sank Pölten niet nog een derde goal zal maken.
Dat dit kanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef ChocolateCoco het volgende:
PSV niet echt super gespeeld. Was tot op het eind spannend of Sankt Pölten niet nog een derde goal zal maken.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-08-2014 om 20:50:27#PSV wint met 2-3. Overtuigend is het totaal niet, op 21 en 28 augustus wel de vierde voorronde Europa League. #Maher wel oke vandaag. reageer retweet
Nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef ChocolateCoco het volgende:
PSV niet echt super gespeeld. Was tot op het eind spannend of Sankt Pölten niet nog een derde goal zal maken.
Welke Ajacied doet dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajacieden die hier over PEC beginnen.
Gewoon allebei een tenekrommend slechte verdediging.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Serieus 2-3 geworden![]()
Dit is schaamtevoller dan Feyenoord tegen Besiktas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |