quote:PSV IN UITVERKOCHT STADION TEGEN ST. PÖLTEN
PSV speelt donderdag het eerste duel in de derde voorronde van de Europa League tegen het Oostenrijkse Sankt Pölten in een uitverkocht stadion. Toch zal waarschijnlijk niet elke stoel bezet zijn, want seizoenkaarthouders hebben gratis toegang en zullen niet allemaal van hun kaart gebruikmaken. PSV roept seizoenkaarthouders dan ook op hun kaart over te dragen aan iemand anders indien ze zelf niet aanwezig kunnen zijn. De overige kaarten (ongeveer 10.000) zijn allemaal verkocht.
PSV trapt donderdag om 19:00 uur af tegen de nummer 4 van Oostenrijk, een week later is de return. Om het hoofdtoernooi te halen moet PSV daarna ook de vierde voorronde overleven. Die wordt gespeeld op 21 en 28 augustus. De loting is 8 augustus.
WK-gangers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum zijn weer terug van vakantie, maar trainden nog niet met de groep mee.
Minstens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:21 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jij had allang 6 doelpunten gemaakt
Nou ja, het zou leuk zijn als hij echt doorbreekt bij PSV maar noodzakelijk is het niet echt. Hij heeft maar ongeveer 6 a 8 miljoen gekost.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat Maher eens wat gaat laten zien dit seizoen
Wat ben je toch ook een domme jongen hé.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb toen ik thuis kwam de door mij aangeschafte koffiemelk ergens neer gezet en ben toen eten gaan maken en ff een wasje er in gegooid dit dat, maar nu ben ik dus gewoon vergeten waar ik de koffiemelk neergezet heb. Hij lijkt niet in de koelkast of op het aanrecht te staan.
Het is nog waar ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb toen ik thuis kwam de door mij aangeschafte koffiemelk ergens neer gezet en ben toen eten gaan maken en ff een wasje er in gegooid dit dat, maar nu ben ik dus gewoon vergeten waar ik de koffiemelk neergezet heb. Hij lijkt niet in de koelkast of op het aanrecht te staan.
Dit verhaal was spannender dan de wedstrijd.
Heb ik niet, maar bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is nog waar ook
Kijk eens in de kelder ofzo.
Je hebt het toch niet in je wadmachine gelegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de herinnering dat ik de was nog op moet hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
karton.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Is het zo'n flesje koffiemelf of karton.
Heeft ie niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet in je wadmachine gelegd.
Waar zet je iets neer als je net thuis komt? Je zult het vast wel vaker gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Zou nog terecht zijn ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef Tchock het volgende:
God o god er zal maar zo'n vrije trap langs Zoet vliegen en dan PSV er uit tegen het Oostenrijkse equivalent van FC Emmen![]()
Als dit een vaste plek was dan had ik het nu wel gevonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar zet je iets neer als je net thuis komt? Je zult het vast wel vaker gedaan hebben.
Potten uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Die commentator denkt dat het goed gaat...
Het gaat ook goed als het zo blijft is PSV door ze krijgen niet heel veel kansen tegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Die commentator denkt dat het goed gaat...
Dat mag ook eens..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Het gaat ook goed als het zo blijft is PSV door ze krijgen niet heel veel kansen tegen
Ach, die mensen mogen er ook wel iets voor overhebben dat mijn koffie goed smaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die koffie niet zwart drinken zijn trouwens de reden dat er dingen als hongersnood, aids en kanker bestaan. Just saying.
Mensen die hun koffie altijd hetzelfde drinken zijn de meest burgerlijke types ooit. Soms is een cappuccino of latte macchiato best lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die koffie niet zwart drinken zijn trouwens de reden dat er dingen als hongersnood, aids en kanker bestaan. Just saying.
Dat is een goede.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie altijd hetzelfde drinken zijn de meest burgerlijke types ooit. Soms is een cappuccino of latte macchiato best lekker.
Te lang gewacht jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Werd alsnog best matig uitgespeeld trouwens
Hopelijk dan wel bij de starbucks. Met je iphone. Pauper.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie altijd hetzelfde drinken zijn de meest burgerlijke types ooit. Soms is een cappuccino of latte macchiato best lekker.
iPhonequote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel bij de starbucks. Met je iphone. Pauper.
Gewoon koekoek - goalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef RubenSosa het volgende:
Ja hoor locagod !! Je ziet hem 26 minuten niet, en daar is hij !!
Starbucks is veel te duur voor wat je krijgt. iPhones zijn veel te duur voor wat je krijgt. Hoe dit samenhangt met pauper snap ik niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel bij de starbucks. Met je iphone. Pauper.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Eyoo het volgende:
Locadia is wel een goede onderschatte speler vorig jaar 13 goals in 31 wedstrijden, nu weer een goede goal, en nog maar 20 jaar.
hehequote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Eyoo het volgende:
Locadia is wel een goede onderschatte speler vorig jaar 13 goals in 31 wedstrijden, nu weer een goede goal, en nog maar 20 jaar.
Higdon haalde dat ook bij Nec.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Eyoo het volgende:
Hipster noemen ze dat toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:28 schreef GGMM het volgende:
Apart doen omdat je niet burgerlijk wil zijn
Hoezo, waar zitten we nu naar te kijken dan ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand heeft de EPG van Fox Sports 1 niet aangepast
xddddddddd
Haha er is altijd wel iemand die alleen naar dit soort statistiekjes kijktquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:30 schreef Eyoo het volgende:
G-voetbaldag 2014, dat staat er toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo, waar zitten we nu naar te kijken dan ?
(afl 1).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
G-voetbal 2014, dat staat er toch?
Ik heb niet vaak naar Locadia gekeken vorig seizoen maar ik merk dat hij heel erg wordt afgezeken en als ik dan naar zijn statistieken kijk deed hij het eigenlijk best aardig dat verbaasde mijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha er is altijd wel iemand die alleen naar dit soort statistiekjes kijkt
Overigens stond de koffiemelk op de wasmachine.
Zie dmquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef ChocolateCoco het volgende:
Waar kan ik het live zien??? Zonder ervoor te betalen?! Ik heb geen abbonoment of Fox Sport. Pls iemand help
Je hebt ook helemaal geen abbonoment nodig joh.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef ChocolateCoco het volgende:
Waar kan ik het live zien??? Zonder ervoor te betalen?! Ik heb geen abbonoment of Fox Sport. Pls iemand help
Nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef ChocolateCoco het volgende:
Is het weer eens op het open net zonder dat ik het weet?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal geen abbonoment nodig joh.
Nee toch? Ik moet toegeven dat ik niet zit te kijkenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het weer eens op het open net zonder dat ik het weet?
Ja, 3 keer tegen VVV en dat soort clubjes. Dan gaat het hard.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak naar Locadia gekeken vorig seizoen maar ik merk dat hij heel erg wordt afgezeken en als ik dan naar zijn statistieken kijk deed hij het eigenlijk best aardig dat verbaasde mij
Nee, ik deed gewoon grammar nazi over "abbonoment".quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het weer eens op het open net zonder dat ik het weet?
Niets. Gewoon een hipstervakje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
Wat moet dat blauwe slabbertje op de linkerschouder voorstellen?
Dat is zo omdat het anders teveel lijkt op het shirt van Real Madridquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
VVV speelde vorig jaar geen Eredivisie, maar oké.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 3 keer tegen VVV en dat soort clubjes. Dan gaat het hard.
Vind het niet heel lelijk eigenlijk maar snap het niet zo goed. Is het de vlag uit het logo of zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
Je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VVV speelde vorig jaar geen Eredivisie, maar oké.
Of voor stoere acties na het winnen, dat ze weten waar ze moeten vegen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niets. Gewoon een hipstervakje.
Dit niveau willen zien lolquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef ChocolateCoco het volgende:
Ga koken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:33 schreef ChocolateCoco het volgende:
Speciaal voor Willems inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of voor stoere acties na het winnen, dat ze weten waar ze moeten vegen?
[ afbeelding ]
*veeg hier*quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Speciaal voor Willems inderdaad.
Het zou niet meer dan normaal zijn dat ze d'r tieten even fotografeert en opstuurt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
heb der al geholpen, maar een bedankje ho maar
Sowieso die blauwequote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word ik niet blij van.
Jetro weet helemaal niet hoe die moet poepenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
*veeg hier*
Of zou hij dan denken dat hij daar moet vegen na het poepen? Zo dom is ie wel..
Jammer dat ze het rode thuisshirt vervangen hebben door die rood-witte strepen. Vond die andere veel beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word ik niet blij van.
Alleen A clubs krijgen een eigen shirt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso die blauwelelijk.. doet me ook teveel aan twente denken, gejat
Inderdaad.. al doet haar nickname vermoeden daat ze donker is.. daar val ik niet op dus dan word ik ook niet blij van chocotitsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou niet meer dan normaal zijn dat ze d'r tieten even fotografeert en opstuurt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 3 keer tegen VVV en dat soort clubjes. Dan gaat het hard.
Ik zat eens te zoeken en Locadia scoorde drie keer tegen VVV bij zijn debuut in 2012/13.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VVV speelde vorig jaar geen Eredivisie, maar oké.
Ik vind deze mooier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat ze het rode thuisshirt vervangen hebben door die rood-witte strepen. Vond die andere veel beter.
Ach misschien ben ik er wel blij mee.. je zou maar in zo'n zwart met neon groene shirts en daarna roze moeten lopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen A clubs krijgen een eigen shirt.
Kraagje van de blauwe vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind deze mooier.
Al zijn de sokken niet echt mooi
Vond die best wel tof eigenlijk. Ten minste een oprecht ander shirt. Of lach je omdat het roze accentjes had? In dat geval vermoed ik dat je niet zeker bent over je geaardheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach misschien ben ik er wel blij mee.. je zou maar in zo'n zwart met neon groene shirts en daarna roze moeten lopen![]()
![]()
OWWWWWWWWWWquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond die best wel tof eigenlijk. Ten minste een oprecht ander shirt. Of lach je omdat het roze accentjes had? In dat geval vermoed ik dat je niet zeker bent over je geaardheid.
Dat zijn wij ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond die best wel tof eigenlijk. Ten minste een oprecht ander shirt. Of lach je omdat het roze accentjes had? In dat geval vermoed ik dat je niet zeker bent over je geaardheid.
Heb je gedoneerd aan dat vrouwtjee die kinderkleding maakt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond die roze shirts echt verschrikkelijk en dat tot het einde van het seizoen aan toe. En ik heb verder geen problemen om mijn ware geaardheid te tonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat doe je ook gewoon nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
Moet ineens weer denken aan die roze uitshirts van FC Utrecht. Zelden zo gelachen om de reacties.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doe je ook gewoon nietsowieso is roze gewwoon lelijk als kleur
quote:Wat een ongekende kneus die van Dop, die tijden zijn voorbij zegt hij. Ik zou niet willen dat mijn club in het roze zou spelen, het heeft weldegelijk met een link naar het COC te maken als hetero zou ik me gediscrimineerd voelen dat zal wel niet gezegd mogen worden maar ik doe het toch, gewoon een stel mietjes worden het en neem van mijn aan dat de supporters van de tegenpartij er gebruik van gaan maken. Je moet toch een IQ van een kamerplant hebben als je hiervoor kiest.
Maar jij vindt ze lelijk omdat je ze lelijk vindt, niet omdat "roze voor flikkers is". Toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond die roze shirts echt verschrikkelijk en dat tot het einde van het seizoen aan toe. En ik heb verder geen problemen om mijn ware geaardheid te tonen.
Ronaldo
Gewoon Ado stijl een Duitse vlag op het uitshirt![]()
Uiteraard. Aan dat soort kinderachtige kleinzerigheid doe ik niet mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar jij vindt ze lelijk omdat je ze lelijk vindt, niet omdat "roze voor flikkers is". Toch?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard. Aan dat soort kinderachtige kleinzerigheid doe ik niet mee.
Ik vind het gewoon geen mooi shirt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook een geweldig shirt.
"roze is voor homo's"
Het schijnt dat Jan Kooijemans en die kale nicht met dat brilletje in de jury zaten.quote:
Het groene was mooier.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook een geweldig shirt.
"roze is voor homo's"
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het schijnt dat Jan Kooijemans en die kale nicht met dat brilletje in de jury zaten.
Snap niet dat je hierom liegt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen mooi shirt.
Mag dat?
Er klopt iets niet aan die foto. Zijn de bal en schaduwen geanimeerd?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het enkel leuk eigenlijk. Voor het eerst dat ik overweeg weer eens een shirt aan te schaffen
[ afbeelding ]
(Wormgoor![]()
)
En waarom heeft Benfina de uit-shirts van Ajax gejat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijken we naar Feyenoord - Benfica?
Vinden ze leuk denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kijken we naar Feyenoord - Benfica?
Omdat Portugezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
En waarom heeft Benfina de uit-shirts van Ajax gejat?
Hehequote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:53 schreef Seam het volgende:
Is dit een herkansingduel voor de voorronde CL?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het enkel leuk eigenlijk. Voor het eerst dat ik overweeg weer eens een shirt aan te schaffen
[ afbeelding ]
Echt lelijk. Die sponsor ook.![]()
(Wormgoor![]()
)
Echt een walgelijk shirt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Wormgoor![]()
)
En dan laten ze Feyenoord zien....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:54 schreef Fokker101 het volgende:
Bij FOX denken ze ook dat PSV sant polten stelt geen fuck voor
kijk jij via tv of stream?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Feyenoord alweer voorbij gelukkig.
Kleuren van die baan passen gewoon niet mooi bij elkaar.quote:
Toch wel foxsports.nl hé.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stream.
Moeten jullie die aids nog steeds aanzien dan?
Gelukkig houdt Heracles het altijd wel simpel. Nog nooit heel erg aan een shirt hoeven ergeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kleuren van die baan passen gewoon niet mooi bij elkaar.
Je kan toch zoveel moois ontwerpen en er komen allemaal gedrochten uit
Heraclesquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Heracles het altijd wel simpel. Nog nooit heel erg aan een shirt hoeven ergeren.
De FOX-stream is ook pure aids volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Omdat die andere slechte kwaliteit hebben
Dat soort shirts moet je gewoon lekker klassiek houden, en niet te veel frutsels aan toevoegen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig houdt Heracles het altijd wel simpel. Nog nooit heel erg aan een shirt hoeven ergeren.
Nee, hoor valt reuze mee. HD en als je gewoon goede downloadsnelheid hebt niks aan de hand.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De FOX-stream is ook pure aids volgens mij.
Maar dan moet ik betalen enzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee, hoor valt reuze mee. HD en als je gewoon goede downloadsnelheid hebt niks aan de hand.
wat vond je van de 1e helft?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort shirts moet je gewoon lekker klassiek houden, en niet te veel frutsels aan toevoegen.
quote:
quote:
En danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
I got moneyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik betalen enzo
Het komt ook gewoon uit 2013quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen
Wat is dat voor shirt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen
Oh ze zijn al bezig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Potten moet 3 keer scoren, dus PSV is al zo goed als door.
Wordt de beste speler in de eredivisie komend jaarquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
leuk dat promes in dat filmpje zit, kijk er naar uit om hem te zien schitteren in onze mooie eredivisie
jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vond je van de 1e helft?
Dat is niet echt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het komt ook gewoon uit 2013![]()
No, Zeefuik bitch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt de beste speler in de eredivisie komend jaar
wat is dat logoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen
Ah. Vaag wel dan. Dit shirt komt 3x voor in de eerste rij google afbeeldingen.quote:
Niet van der hoornquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt de beste speler in de eredivisie komend jaar
Anders had je het ooit wel gezien. Net of ze dit ooit zouden doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Vaag wel dan. Dit shirt komt 3x voor in de eerste rij google afbeeldingen.
Zullen wel grappige Twente boys zijn
Ik ben nog gieriger dan Dagobert Duck.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Guus geluk heeft ook veel geld
Ja en hij was ook kampioen in 2013.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Wisten jullie al dat die trainer van Sankt Polten in de zaal voetbalt ?
Pascal kan wedijveren met Ron de Rijkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef Pedroso het volgende:
Wisten jullie al dat die trainer van Sankt Polten in de zaal voetbalt ?
PEC wordt kampioenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Na zijn transfer naar PEC denk ik het ook.
En ik maar denken dat Rik optimist was.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:46:30Het is 0-1 in Sankt Pölten bij rust. Wedstrijd zit in de knip voor #PSV, veel reden tot optimisme is er op basis van het spel niet. #polpsv reageer retweet
Zit hem nog dwars zeker dat hij uitgescholden werd door twaalfjarige jochies.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En ik maar denken dat Rik optimist was.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:46:30Het is 0-1 in Sankt Pölten bij rust. Wedstrijd zit in de knip voor #PSV, veel reden tot optimisme is er op basis van het spel niet. #polpsv reageer retweet
En dan voor 50 miljoen naar Barça.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC wordt kampioen
Lukoki maakt 40 goals en geeft 45 assists
Dat getwitter bedoel je?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit hem nog dwars zeker dat hij uitgescholden werd door twaalfjarige jochies.
Minimaal het dubbele+Messi naar PECquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef Tassendief het volgende:
[..]
En dan voor 50 miljoen naar Barça.
Messi maakt dan dik 115 goalsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minimaal het dubbele+Messi naar PEC
Vandaag echt beschamend slecht. Fout na fout na fout na fout.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:02 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe speelt Ritzmaier eigenlijk de laatste tijd? Goed genoeg voor PSV of valt hij tegen...
Alleen al in de eerste wedstrijd tegen Feyenoordquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Messi maakt dan dik 115 goals
Maar hij is nog steeds mad:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat ik vandaag in het PSV topic las
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:59:58@Gomez2030 Het is inderdaad van erg hoog niveau wat we voorgeschoteld krijgen, als je oogkleppen op hebt inderdaad. reageer retweet
Niet want feyenoord gaat mulder ruilen voor hiphop pinto.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen al in de eerste wedstrijd tegen Feyenoord
Zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen al in de eerste wedstrijd tegen Feyenoord
666quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Messi maakt dan dik 115 goals
Rik trollenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar hij is nog steeds mad:twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 07-08-2014 om 19:59:58@Gomez2030 Het is inderdaad van erg hoog niveau wat we voorgeschoteld krijgen, als je oogkleppen op hebt inderdaad. reageer retweet
Hij hapt wel snel moet ik zeggen. Die kerel zei alleen maar dat Rik nogal negatief was de laatste tijd.quote:
Hij is de duivelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Heeft Messi een contract met de duivel.
Rik zou het niet lang uithouden op FOK! denk ik zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij hapt wel snel moet ik zeggen. Die kerel zei alleen maar dat Rik nogal negatief was de laatste tijd.
90% riep vorig jaar na 6 wedstrijden dat Bruma (met Rekik) in oranje basis moestenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
PSV is zó slecht. Zoet, Bruma, Ritzmaier, Narsingh, Maher, wat een stelletje gigantische amateurs echt.
90% van de PSV'ers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
90% riep vorig jaar na 6 wedstrijden dat Bruma (met Rekik) in oranje basis moesten
Jij had technisch directeur moeten zijn van PSV.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Narsingh.. echt een flop aankoopal die mensen die blij waren, wist wel dat het niks werd
Begon nog wel redelijke volgens mij maar na zijn blessure is ie ook van het niveau Maher geworden ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Narsingh.. echt een flop aankoopal die mensen die blij waren, wist wel dat het niks werd
Tegen amateurs niet hoop ikquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaat hij er juist toch makkelijker in?
Ajax heeft er goed aan gedaan om hem niet te kopenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had technisch directeur moeten zijn van PSV.
Geldt ook voor Maherquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ajax heeft er goed aan gedaan om hem niet te kopen
Misschien zouden ze bij een andere club wel beter spelen, Maher was erg goed bij AZ en Narsingh bij Heerenveenquote:
Hahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achteraf gezien is a422 denk ik ook blij, na een periode van huilbuien en depressie
Omdat spelers bij die clubs veel meer ruimte krijgenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Misschien zouden ze bij een andere club wel beter spelen, Maher was erg goed bij AZ en Narsingh bij Heerenveen
Dit is de eerste zinnige post van jou in jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat spelers bij die clubs veel meer ruimte krijgen
Davy vond dat hij het nederlands elftal in moest.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gvd Zoet daar schieten we dus echt helemaal niets mee op.
Uh, oké.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy vond dat hij het nederlands elftal in moest.
Ach ik vond het kut dat Maher naar PSV ging, ben ik achteraf ook blij meequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Achteraf gezien is a422 denk ik ook blij, na een periode van huilbuien en depressie
Dat hij hyped was.. ja, m aar dat hij ZO slecht speelt had niemand verwachtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik vond het kut dat Maher naar PSV ging, ben ik achteraf ook blij mee
Wat? Ik wil dat ze winnen, maar als ze een 2e divsie club 1-1 maakt is het toch lachwekkend of wat?quote:
Hij moet ook wel gewoon beter kunnen, maar het hele team was vorig jaar knudde en dat zal dan ook wel meegeholpen hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hij hyped was.. ja, m aar dat hij ZO slecht speelt had niemand verwacht
PSV heeft meer uitgoals gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
Als Sant polten nu weer scoort dan staat het gelijk toch?
Nee, je bent gewoon uitgeluld, mad en jelly.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Ik wil dat ze winnen, maar als ze een 2e divsie club 1-1 maakt is het toch lachwekkend of wat?
Ja, maar PSV heeft meer uitdoelpunten, dus dan is PSV alsnog door.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef Fokker101 het volgende:
Als Sant polten nu weer scoort dan staat het gelijk toch?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon uitgeluld, mad en jelly.
En het zou ook wel eens heel diep kunnen zitten.
Dus PSV is dus al door?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar PSV heeft meer uitdoelpunten, dus dan is PSV alsnog door.
Die grap met uitgoals kennen we nu wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
PSV heeft meer uitgoals gemaakt.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon uitgeluld, mad en jelly.
En het zou ook wel eens heel diep kunnen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |