quote:PSV IN UITVERKOCHT STADION TEGEN ST. PÖLTEN
PSV speelt donderdag het eerste duel in de derde voorronde van de Europa League tegen het Oostenrijkse Sankt Pölten in een uitverkocht stadion. Toch zal waarschijnlijk niet elke stoel bezet zijn, want seizoenkaarthouders hebben gratis toegang en zullen niet allemaal van hun kaart gebruikmaken. PSV roept seizoenkaarthouders dan ook op hun kaart over te dragen aan iemand anders indien ze zelf niet aanwezig kunnen zijn. De overige kaarten (ongeveer 10.000) zijn allemaal verkocht.
PSV trapt donderdag om 19:00 uur af tegen de nummer 4 van Oostenrijk, een week later is de return. Om het hoofdtoernooi te halen moet PSV daarna ook de vierde voorronde overleven. Die wordt gespeeld op 21 en 28 augustus. De loting is 8 augustus.
WK-gangers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum zijn weer terug van vakantie, maar trainden nog niet met de groep mee.
Minstens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:21 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jij had allang 6 doelpunten gemaakt
Nou ja, het zou leuk zijn als hij echt doorbreekt bij PSV maar noodzakelijk is het niet echt. Hij heeft maar ongeveer 6 a 8 miljoen gekost.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat Maher eens wat gaat laten zien dit seizoen
Wat ben je toch ook een domme jongen hé.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb toen ik thuis kwam de door mij aangeschafte koffiemelk ergens neer gezet en ben toen eten gaan maken en ff een wasje er in gegooid dit dat, maar nu ben ik dus gewoon vergeten waar ik de koffiemelk neergezet heb. Hij lijkt niet in de koelkast of op het aanrecht te staan.
Het is nog waar ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb toen ik thuis kwam de door mij aangeschafte koffiemelk ergens neer gezet en ben toen eten gaan maken en ff een wasje er in gegooid dit dat, maar nu ben ik dus gewoon vergeten waar ik de koffiemelk neergezet heb. Hij lijkt niet in de koelkast of op het aanrecht te staan.
Dit verhaal was spannender dan de wedstrijd.
Heb ik niet, maar bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is nog waar ook
Kijk eens in de kelder ofzo.
Je hebt het toch niet in je wadmachine gelegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor de herinnering dat ik de was nog op moet hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
karton.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
Is het zo'n flesje koffiemelf of karton.
Heeft ie niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:24 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet in je wadmachine gelegd.
Waar zet je iets neer als je net thuis komt? Je zult het vast wel vaker gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:23 schreef GGMM het volgende:
Zou nog terecht zijn ook.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef Tchock het volgende:
God o god er zal maar zo'n vrije trap langs Zoet vliegen en dan PSV er uit tegen het Oostenrijkse equivalent van FC Emmen![]()
Als dit een vaste plek was dan had ik het nu wel gevonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar zet je iets neer als je net thuis komt? Je zult het vast wel vaker gedaan hebben.
Potten uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Die commentator denkt dat het goed gaat...
Het gaat ook goed als het zo blijft is PSV door ze krijgen niet heel veel kansen tegenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Die commentator denkt dat het goed gaat...
Dat mag ook eens..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Eyoo het volgende:
[..]
Het gaat ook goed als het zo blijft is PSV door ze krijgen niet heel veel kansen tegen
Ach, die mensen mogen er ook wel iets voor overhebben dat mijn koffie goed smaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die koffie niet zwart drinken zijn trouwens de reden dat er dingen als hongersnood, aids en kanker bestaan. Just saying.
Mensen die hun koffie altijd hetzelfde drinken zijn de meest burgerlijke types ooit. Soms is een cappuccino of latte macchiato best lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Caland het volgende:
Mensen die koffie niet zwart drinken zijn trouwens de reden dat er dingen als hongersnood, aids en kanker bestaan. Just saying.
Dat is een goede.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die hun koffie altijd hetzelfde drinken zijn de meest burgerlijke types ooit. Soms is een cappuccino of latte macchiato best lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |