Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, x-x
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, x-x
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, x-x
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, x-x
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, x-x
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, x-x
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, x-x
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, x-x
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, x-x
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, x-x
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, x-x
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, x-x
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
Donderdag 31 juli: PSV - St Polka, 1-0
Donderdag 7 augustus: St Polka - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Dinsdag 23 september: PSV - FC Utrecht, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
![523f81db77182-willemsgol.gif]()
![52f3b81a80c1e-willemsdribbel.gif]()
beamoflight let op de volgende keer.
Waarom neem je de internationals dan mee als ze op de bank zitten

In plaats van dat je ze weer aan het team laat wennen voor aankomend weekend... Logica weer ver te zoeken.
Land of the free. Home of the brave.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Scarface88 het volgende:Waarom neem je de internationals dan mee als ze op de bank zitten

In plaats van dat je ze weer aan het team laat wennen voor aankomend weekend... Logica weer ver te zoeken.
Mwa, dat vind ik niet super raar. Hij kan ze natuurlijk ook na de rust inbrengen.
Dit, dus.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Scarface88 het volgende:Waarom neem je de internationals dan mee als ze op de bank zitten

Rust is ook belangrijk he.
Bij Ajax bijvoorbeeld spelen ze de eerste speelronde nog niet eens mee.
Nieuw seizoen, nieuwe GIF's in de OP?
quote:
Denk dat de fanboys de willems running gag nog niet beu zijn
Teamfoto werkt ook al een paar topics niet.
OP is sowieso lelijk
Tarado
capô de fusca
quote:

ze zijn misschien fit voor een half uur, kan je het wel forceren maar lijkt me niet echt handig
PSV kan beter dan dit zou je zeggen...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Wat zijn 'we' goed
U MAD?
quote:
Gooi Boljevic er voor de gein maar eens in.
Depay gebracht nu zie ik.
U MAD?
Ergens te zien op een stream?
Depay komt erin en 1-2

30 miljoen.
U MAD?
En hop hop 1-3
De Jong
TOPSHOW
U MAD?
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Depay alleen op het veld is al een kampioenschap.
U MAD?
quote:
Zeeburgia volgens mij.
Op naar Tilburg, hattrick Luukinho alles
Maher speelde een goede wedstrijd, Locadia en De Jong ook aardig. Depay erg sterk. Verder was het weer een hele matige wedstrijd en zag de verdediging er vaak slecht uit. Al is dat ook niet gek met backs als Brenet en Tamata. Die kunnen er echt niks van.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 augustus 2014 @ 20:52:28
rubbereend
JUICHEN
gewoon middenvelders blijven halen

twee tegendoelpunten door een miniem clubje
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Kenju het volgende:Verschil tussen wèl en geen synergie. Powerplay, snel spel tegen snel spel en het gewoon afleggen.
Net als de voorgaande jaren heeft tegen dit PSV iédereen een kans.
Zand in de ogen strooien. Gewoon met een straatlengte kampioen. Moeten ze wel Bruma vervangen. Die jongen is echt heel erg slecht. Brenet en Tezzy ook, maar Bruma zou je meer van mogen verwachten.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Zand in de ogen strooien. Gewoon met een straatlengte kampioen. Moeten ze wel Bruma vervangen. Die jongen is echt heel erg slecht. Brenet en Tezzy ook, maar Bruma zou je meer van mogen verwachten.
Tsja, ik wou dat dit een mogelijkheid was. Echter is dit niet zo. In principe was het in alle kampioensjaren vooraf al duidelijk dat het er in ging zitten of niet. Behalve vorig jaar, toen velen van ons geloofde in de mogelijkheden van een zeer jong team door wat goede prestaties in de voorbereiding en tegen Zulte. Al begon ik me tegen Zulte al zorgen te maken doordat er zo weinig kansen afgemaakt werden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Mijn god wat is Ritzmaier slecht. Had die lekker aan Cambuur verkocht.
Doelcijfers 4-2 over twee wedstrijden tegen de nummer 4 uit de Oostenrijkse tweede divisie...
Het is maar goed dat Psv en elke andere Eredivisie ploeg dit weekend weer netjes tegen elkaar mogen aantreden
quote:
Je op basis van een enkele wedstrijd een mening vormen.
quote:
Oh, ik dacht dat Ritzmaier bij Cambuur vorig seizoen ook 30 wedstrijden had gespeeld. Mijn excuses.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:Doelcijfers 4-2 over twee wedstrijden tegen de nummer 4 uit de Oostenrijkse tweede divisie...
Het is maar goed dat Psv en elke andere Eredivisie ploeg dit weekend weer netjes tegen elkaar mogen aantreden

Het Oostenrijkse voetbal zit enorm in de lift. Dat merk je ook tegen zo een tegenstander.
quote:
Op het moment dat jij vindt dat hij daar vorig jaar slecht speelde ben je weinig serieus te nemen. Daarnaast kan ik me moeilijk voorstellen dat je 30 wedstrijden van Cambuur hebt gekeken en was hij in de jeugd een prachtige voetballer met een goede functionele techniek. Wanneer hij die belofte ooit inlost is het een absolute aanwinst.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 21:05 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Op het moment dat jij vindt dat hij daar vorig jaar slecht speelde ben je weinig serieus te nemen. Daarnaast kan ik me moeilijk voorstellen dat je 30 wedstrijden van Cambuur hebt gekeken en was hij in de jeugd een prachtige voetballer met een goede functionele techniek. Wanneer hij die belofte ooit inlost is het een absolute aanwinst.
Ik heb ze niet alle 30 gekeken, dat klopt. Maar wel veel. In mijn ogen is het momenteel een zeer beperkte speler die bij Cambuur het niveau maar net aan kon. In een goede wedstrijd kan hij boven zichzelf uitstijgen wat Cambuurniveau betreft, maar hij is compleet ongeschikt voor PSV. En dat bleek vorige week en vandaag zeer duidelijk.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 21:07 schreef Tchock het volgende:[..]
Ik heb ze niet alle 30 gekeken, dat klopt. Maar wel veel. In mijn ogen is het momenteel een zeer beperkte speler die bij Cambuur het niveau maar net aan kon. In een goede wedstrijd kan hij boven zichzelf uitstijgen wat Cambuurniveau betreft, maar hij is compleet ongeschikt voor PSV. En dat bleek vorige week en vandaag zeer duidelijk.
Gast, was juist een van de uitblinkers van Cambuur vorig jaar.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Bij Cambuur, ja. Dat is mijn hele punt.
quote:
Net zei je nog dat hij daar maar net het niveau aankon. Kortom: je kletst uit je nek.
quote:
Ik zei dat hij net het niveau aankon en in goede wedstrijden boven dat niveau uitsteeg. Als je selectief gaat lezen heb je inderdaad gelijk

Maar goed, veel succes met de beste kerel.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Zo lang hij bij PSV op linksback verkloot wordt, heeft het wat mij betreft geen zin om hem te beoordelen. Overigens verwacht ik geen basismateriaal van hem dit seizoen. Maar wel wat nuttige invalbeurten en speeltijd.
Niet serieus te nemen dus.
Ritzmaier de schuld geven terwijl je hele verdediging 1 grote grap is. #genot.
quote:
Uitblinker zijn bij een kleine club is geen garantie voor succes. Absoluut niet. Je ziet heel erg vaak dat spelers bij een kleine club uitstekend spelen en dan bij een grotere club direct op hun bek gaan omdat het niveau simpelweg te hoog ligt. Kijk naar Denni Avdic, Adam Maher, Lerin Duarte, ik kan nog wel even doorgaan.
quote:
Ik dacht nog ik pak een van de slechtste mensen op het veld vandaag en niet de hele verdediging om niet als een troll in het PSV-topic over te komen maar tot zover die hoop.
Ritzmaier

Held van de dag. Van het seizoen, nu al.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Jij hier? Ik veins verbazing.
Prostitueetje van me.
Dit, dus.
quote:
Is gewoon een prima voetballer.
Kijk als je dit punt nou over Narsingh maakte die ook nog eens een flinke som geld heeft gekost dan geef ik je gelijk.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 21:13 schreef Tchock het volgende:[..]
Ik dacht nog ik pak een van de slechtste mensen op het veld vandaag en niet de hele verdediging om niet als een troll in het PSV-topic over te komen maar tot zover die hoop.
Ritzmaier

Held van de dag. Van het seizoen, nu al.
Was in de eerste wedstrijd de enige met een voldoende en vandaag drie keer niks. Niet zo dramatisch doen, je hebt toch geen kut of wel?
Dit, dus.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 augustus 2014 @ 21:21:19
rubbereend
JUICHEN
spelers gaan afschrijven op basis van twee van deze waardeloze wedstrijden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef Buitendam het volgende:[..]
Was in de eerste wedstrijd de enige met een voldoende en vandaag drie keer niks. Niet zo dramatisch doen, je hebt toch geen kut of wel?
De jong was toen ook wel oké
Vandaag maher de beste van de basis, voor het eerst..
quote:
Messi el makrini was iets beter ja
Als de verdediging niet wordt aangesterkt dan exit Brands heel simpel.
quote:
Wie moet hem ontslaan dan?
Zelf zal die echt niet op gaan stappen.
quote:
Als de druk van supporters echt heel groot wordt dan gebeurd dat misschien uiteindelijk wel.
quote:
Brands moet er sowieso uit

al haalt ie cristino ronaldo en de hele achterste linie van real madrid binnen voor 3miljoen, die kerel moet weg
quote:
Hij verneukt het al jaren en nog steeds valt die druk reuze mee.
quote:
Dat zegt Cocu al de hele voorbereiding terwijl het nergens op lijkt.
quote:
Ja het is toch allemaal wat op het randje, maar dit seizoen pikken supporters (waaronder ik) het echt niet meer.
quote:
Ze gaan toch niet weer de bus opwachten om vervolgens kutvragen te stellen als "Waarom komt het er niet uit dan?!" te stellen hoop ik?
Dat was echt sjanant namelijk.
Enchanter
Right you are Ken!!!
quote:
Ben je ook je wijf kwijt en heb je ¤ 3.000,00 schuld ?
Ik ben inmiddels overleden
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 23:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
In de voorbereiding vind ik dat nog te verdedigen, zodra het er echt om gaat moet je gewoon kritisch zijn. Maar goed, vorig seizoen was het van een zelfde laken een pak. Ik had wel een sprankje hoop dat we nu als grote mensen gewoon elkaar de waarheid zouden mogen gaan zeggen, blijkbaar niet

De wedstrijden tegen Polten waren ook een veredelde voorbereiding.
En die waarheid gaan ze natuurlijk niet naar buiten toe uiten, dat blijft allemaal binnenskamers.
quote:
Seizoenskaart opgezegd?
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Tja, wat wil je gaan doen? Ik zit gewoon weer op de tribune, al heb ik me wel al voorgenomen om buiten mijn seizoenskaart in principe geen extra wedstrijden van PSV te bezoeken voor beker en eventuele EL. Pas als we in die toernooien ver komen verander ik misschien van gedachte maar no way dat ik mijn zuurverdiende geld uit ga geven aan slappe wedstrijdjes tegen FC Slobodanovicereskevin en/of VVV in de 256e finale van de beker....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Tja, wat wil je gaan doen? Ik zit gewoon weer op de tribune, al heb ik me wel al voorgenomen om buiten mijn seizoenskaart in principe geen extra wedstrijden van PSV te bezoeken voor beker en eventuele EL.
Pas als we in die toernooien ver komen verander ik misschien van gedachte maar no way dat ik mijn zuurverdiende geld uit ga geven aan slappe wedstrijdjes tegen FC Slobodanovicereskevin en/of VVV in de 256e finale van de beker....
Beter houdt je je poot stijf want door dit soort dingen blijft een Brands dus zitten. Niet omdat we ver komen.. maar je niet bij je standpunt blijft.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2014 00:05:42 ]
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
De wedstrijden tegen Polten waren ook een veredelde voorbereiding.
En die waarheid gaan ze natuurlijk niet naar buiten toe uiten, dat blijft allemaal binnenskamers.
Ik betwijfel dus of dat binnenskamers wel uitgesproken wordt. Het is ook gewoon besodemieteren van de supporters als je gaat beweren dat het tegen Polten eigenlijk best goed was maar dat we 'wat pech' hadden. Dat praatje heb ik ondertussen wel genoeg gehoord
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 00:05 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Beter houdt je je poot stijf want door dit soort dingen blijft een Brands dus zitten. Niet omdat we ver komen.. maar je niet bij je standpunt blijft.
Goede prestaties mogen beloond worden wmb maar onvoorwaardelijk naar elke wedstrijd is echt verleden tijd bij mij. Zo'n avondje kost met vervoer, ticket, drankje en eventueel een hapje al snel tegen de 50 eu. Daar krijg je dan verschrikkelijk slechte wedstrijden voor, tja, dan is thuis met wat maten, een kratje bier en een zak chips voor de tv kruipen en op tijd weer thuis zijn een heel wat aantrekkelijker optie...
quote:
Marcel zal slecht slapen vannacht, supporters waaronder jij.
quote:
Supporters? Sinds wanneer heeft PSV die?
quote:

_!
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Nog een slap jaar en dan misschien wel ja.
quote:
Zeker nieuw bedacht in 2014 deze
quote:
neejoh gewoon middenvelders en aanvallers man
WE ZIJN DOOOOOR!!
quote:
Wat is dit nou weer voor een poging?
Je bent pas ekte ekte wanneer je doorgesnoven in je blote bast op de tribune staat.
[Update] Vrijdagmorgen is het resultaat van de voorloting van de voorronde van de Europa League bekendgemaakt. PSV is geplaatst in groep 5. De ploeg treft een van de volgende vijf clubs: Neftçi PFK (AZE), Ruch Chorzów (POL), Kardemir Karabükspor (TUR), IF Elfsborg (SWE) of FC Shakhtyor Soligorsk (BLR)
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 09:16 schreef tompsv18 het volgende:[Update] Vrijdagmorgen is het resultaat van de voorloting van de voorronde van de Europa League bekendgemaakt. PSV is geplaatst in groep 5. De ploeg treft een van de volgende vijf clubs: Neftçi PFK (AZE), Ruch Chorzów (POL), Kardemir Karabükspor (TUR), IF Elfsborg (SWE) of FC Shakhtyor Soligorsk (BLR)
Ken alleen Elfsborg
Brutal. Fucking. Metal.
Ik ook. En ook weleens van Karabükspor gespoord. Laten we maar hopen op een van die twee of die tegenstander uit Polen. De andere twee lijken me niks.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 09:16 schreef tompsv18 het volgende:[Update] Vrijdagmorgen is het resultaat van de voorloting van de voorronde van de Europa League bekendgemaakt. PSV is geplaatst in groep 5. De ploeg treft een van de volgende vijf clubs: Neftçi PFK (AZE), Ruch Chorzów (POL), Kardemir Karabükspor (TUR), IF Elfsborg (SWE) of FC Shakhtyor Soligorsk (BLR)
Jezus
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 09:46 schreef tompsv18 het volgende:Ik ook. En ook weleens van Karabükspor gespoord. Laten we maar hopen op een van die twee of die tegenstander uit Polen. De andere twee lijken me niks.
Daar speelt die keeper van twee jaar geleden toch? Waterman (shit, moest serieus graven naar z'n naam)
Doe maar Elfsbirg.
Bakkali maar snel verlengen is die soap ook weer voorbij.
Tja, Bakkali heeft ook Narsingh aan het werk gezien lijkt me. Dan zie je toch dat er meer dan genoeg kansen op speeltijd zijn. Ben benieuwd of het nu ook echt tot een contractverlenging gaat komen. Er is wel erg veel gebeurd natuurlijk.
Bizar dat mensen Bakkali er toch weer graag bij hebben ondanks de manier waarop hij zich constant heeft gedragen. Ik was er wel klaar mee geweest nu.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 10:13 schreef GGMM het volgende:Bizar dat mensen Bakkali er toch weer graag bij hebben ondanks de manier waarop hij zich constant heeft gedragen. Ik was er wel klaar mee geweest nu.
Natuurlijk, zo heb ik ook gedacht. Maar aan de andere kant: ik moet er niet aan denken om Narsingh het hele seizoen in de basis te zien. Dat kan gewoon echt niet meer.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Niet vanzelf blijkbaar. Man man man, laat die idioot lekker gaan joh.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Ja of die poolse. Is met van die gekke supporters.
Shaktyor schakelden toch Zulte uit?
Die Turken is de club van Boyke W. Onze ex eerste keeper
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Zij hebben toch een deodorant als hoofdsponsor?
Dit, dus.
quote:
Met je rug naar de wedstrijd dan toch.
quote:

Die jongen heeft geconstateerd dat Depay beter was en wilde spelen. Jong vindt hij te min. Bij Alteti ziet hij niet genoeg kansen om te spelen. Nu Depay wat in de belangstelling staat zal hij gevoel hebben dat hij een kans gaat krijgen. Dat zal hem sterken.
De meesten van die Marokkaantjes zijn natuurlijk zo beïnvloedbaar als peuters. Met ongure zaakwaarnemers etc. was dit te verwachten. Echter moet je hem nu gewoon de deur wijzen. Dit gaat zich anders op termijn herhalen.
Ik merk wat bewijsdrang bij Rik. Thijs is terug en je merkt toch dat Rik zich wat in zijn eer aangetast voelt. Ik vind die strijd spannender dan de competitieopener tegen Willem II.
quote:
en megafoon in de hand
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 10:13 schreef GGMM het volgende:Bizar dat mensen Bakkali er toch weer graag bij hebben ondanks de manier waarop hij zich constant heeft gedragen. Ik was er wel klaar mee geweest nu.
Ik ben er ook wel klaar mee, maar goed, als hij zelf niet weg wil (hij heeft al meerdere clubs afgeslagen) dan heeft hij gewoon nog een contract voor een seizoen, dat ga je natuurlijk niet ontbinden.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Ik ben er ook wel klaar mee, maar goed, als hij zelf niet weg wil (hij heeft al meerdere clubs afgeslagen) dan heeft hij gewoon nog een contract voor een seizoen, dat ga je natuurlijk niet ontbinden.
Dat hoeft ook niet. Gewoon lekker in het 2e laten ballen.
quote:
Broodjes kroket halen voor de rest
superniger
90+3 Ramos
quote:
Dat soort gedrag krijg je met een kutje als trainer. Een echte coach had dit gedrag niet toegestaan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:#superniger2020
Buitendam
Commissaris.
quote:
Zou je dat nu wel doen? Competitie begint overmorgen pas, waarom nu al de aandacht op de verdediging?
Dit, dus.
quote:
Wat deze wijze man zegt.
U MAD?
quote:
Op donderdag 7 augustus 2014 17:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:[..]
Probleem is dat een uitbreiding veel te duur is.
Pas in 2020 wordt er een besluit genomen over een nieuw stadion, dus tot die tijd wordt er hoogstwaarschijnlijk al helemaal niet uitgebreid.
Depay verkopen voor 300 miljoen en daar een bijbouw voor realiseren
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
PSV zou Rekik volgende week al op trainingscomplex de Herdgang verwachten.
Bij PSV is de standaard zo laag dat een speler met een gemiste competitieduel "al" op de Herdgang is. Voorbereiding is voor zwakkelingen.
Dit, dus.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Mocht het nog tot een verlenging komen mag hij wmb eerst bij Jong PSV laten zien of hij er nog iets van kan en hoe het met zijn motivatie zit... En dan niet na 2 aardige potjes meteen weer bij de selectie, bewijs jezelf maar als absolute uitblinker bij Jong PSV voor een langere tijd en dan kijken we in de winterstop wel verder.
Maar het liefste heb ik nog steeds dat hij gewoon verkocht wordt
PSV - Shakhtyor Soligorsk (Blr)
quote:
Wonnen over 2 wedstrijden met 7-4 van Zulte Waregem
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:21:32
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 12:44 schreef Buitendam het volgende:[..]
Bij PSV is de standaard zo laag dat een speler met een gemiste competitieduel "al" op de Herdgang is. Voorbereiding is voor zwakkelingen.
Ja hij heeft 5 weken niks gedaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 13:21:49
rubbereend
JUICHEN
quote:
wat een fantastische loting weer
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ze speelden tegen Zulte Waregem in het stadion van BATE Borisov, daar kunnen 13.000 man in. Eigen stadion is met 4200 te klein. Momenteel de nummer vier van Wit-Rusland. Competitie is daar vol bezig. Hebben al 19 wedstrijden afgewerkt.
Zonder een stabiele verdediging gaan we daar zwaar onderuit gok ik.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:Ik voorspel een moeilijke pot. Schijnen ZW thuis compleet van de mat te hebben gespeeld. Een beetje zoals wij dat vorig jaar deden.

Zulte wel rode kaart bij een 1-2 stand voor die Wit-Russen
quote:
Als dat Bossut is ziet die er bij met name die eerste 2, wel heel zwak uit.
quote:
Wat heeft Cocu ermee te maken?
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 10:27 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Natuurlijk, zo heb ik ook gedacht. Maar aan de andere kant: ik moet er niet aan denken om Narsingh het hele seizoen in de basis te zien. Dat kan gewoon echt niet meer.
Nee, die teringdebiel van een Bakkali moet je willen
quote:
Jawel. Ze zitten in ieder geval bij de selectie.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:Ik merk wat bewijsdrang bij Rik. Thijs is terug en je merkt toch dat Rik zich wat in zijn eer aangetast voelt. Ik vind die strijd spannender dan de competitieopener tegen Willem II.
Haha
Defour naar Anderlecht.
quote:
PSV vist achter het net: Defour naar aartsrivaal van ex-werkgever
Steven Defour wordt al geruime tijd in verband gebracht met PSV, maar het heeft er alle schjin van dat de middenvelder niet naar Eindhoven komt. Volgens LAvenir heeft Defour inmiddels een akkoord bereikt met Anderlecht, waardoor PSV definitief achter het net vist.
tja77
quote:
Nog nooit van die bron gehoord, even afwachten
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:18:34
rubbereend
JUICHEN
quote:
Dat we worden afgetroefd door Anderlecht is inmiddels ook wel tekenend voor de status van PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ja, de bron is Lavenir volgens dat artikel. Voetbalzone is een knip en plak site.
En dan heb je geen Defour en geen Mokotjo
quote:
Opzich niet zo gek, is een Belgische club en het is een Belg. Volgens mij wilde Mertens destijds ook liever naar Anderlecht dan PSV.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:22:33
rubbereend
JUICHEN
quote:
ze waren geen van beide dan ook nodig
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Zaakwaarnemer heeft het alweer ontkend
quote:
Hendrix/Hiljemark kunnen daar uit de voeten toch?
Brutal. Fucking. Metal.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:31:55
rubbereend
JUICHEN
quote:
Ik neem aan dat Maher achter de spitsen mag spelen en dan twee man daarachter. Al was het maar om de verdediging wat te steunen. En dan heet Wijnaldum wat meer ruimte voor zich om te gaan draven
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Hiljemark kan het niveau alleen niet aan
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:32:32
rubbereend
JUICHEN
quote:
een bruikbare reserve noemen we dat
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Als je geen andere middenvelder haalt krijgt hij van Cocu een basisplaats totdat Schaars terug is. Tot aan het einde van dit jaar dus. Hendrix lijkt hij, jammer genoeg, meer als verdediger te zien.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:36:58
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:37:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Als je geen andere middenvelder haalt krijgt hij van Cocu een basisplaats totdat Schaars terug is. Tot aan het einde van dit jaar dus. Hendrix lijkt hij, jammer genoeg, meer als verdediger te zien.
op dit moment behoort Hendrix dan ook tot de beste verdedigers omdat er gewoon een groot gebrek aan kwaliteit daar is
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
de selectie is gewoon te smal
quote:
Maar daarom heb je wel gewoon een nieuwe middenvelder nodig
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:40:14
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:43:40
rubbereend
JUICHEN
quote:
Als je de linie achterin op niveau brengt dan kan Hendrix door naar het middenveld en dan heb sowieso 6 middenvelders. Lijkt me vooralsnog meer dan voldoende.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Buitendam
Commissaris.
quote:
Wie? Rekik of Brands?
Die laatste doet al wat langer niks.
Dit, dus.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:47:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Geen band met Twente is geen band met Brands.
Chadli vindt dit leuk.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik sluit Fat Theo ook nog niet uit. Gestopt of niet.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:Een vriend van me grapte laatst:"Marcel gaat vast proberen Marcelo terug te halen!". Na even 5 seconden erover nagedacht te hebben zag je de schrik in zijn ogen springen....
Kan me die schrik goed voorstellen!
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dat moment dat je beseft dat Marcel er gek genoeg voor is

. "Ervaren verdediger die zijn waarde bij PSV al bewezen heeft, hij stond niet voor niks jaren lang hier in de basis en we konden hem goedkoop halen".
quote:
Lang leve de Europa League.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]

. "Ervaren verdediger die zijn waarde bij PSV al bewezen heeft, hij stond niet voor niks jaren lang hier in de basis en we konden hem goedkoop halen".
Zoals je het nu formuleert zie ik het nog voor me ook! Morgen op de voor pagina van het ED Marcel met Marcelo handenschuddend
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]

"Op een gegeven moment gekozen in het Duitse team van de week. Dan moet je echt wel wat kunnen wil je daar in terecht komen"
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 15:36 schreef The_Kash het volgende:[..]
Zoals je het nu formuleert zie ik het nog voor me ook! Morgen op de voor pagina van het ED Marcel met Marcelo handenschuddend

Zoals je al zei: hij schrok niet voor niks nadat hij die grap gemaakt had
quote:
In al die jaren bij PSV, waren zijn goede wedstrijden op 2 handen te tellen anders!
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 15:54:32
rubbereend
JUICHEN
er wordt gepraat met Depay over verlenging van zijn contract. Als dat zou lukken zou dat echt heel knap zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Depay lijkt me ook nog wel zo'n gast die verlengt zodat PSV meer kan vragen (dit jaar of volgend jaar).
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:14:16
rubbereend
JUICHEN
quote:
zijn contract loopt nog 3 jaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Dan heb jij er meer geteld dan ik. Ik kom niet verder dan 1 hand.
quote:
Laat hem maar lekker in duitsland!
quote:
Dat lijkt me vanzelfsprekend.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:20:59
rubbereend
JUICHEN
The_Kash gaat er bijna nog serieus op in
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:21:29
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 16:15 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
En met een 4 jaar contract volgende zomer kan PSV een stuk meer vragen dan 2 jaar waarschijnlijk. Of denk je echt dat Depay hier nog 5 jaar blijft spelen?

nee joh, ik verwacht niet eens dat hij bij gaat tekenen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Tarado
capô de fusca
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Grote kans van niet. Maar bij Depay heb ik wel het idee dat hij bij zou tekenen als het de club wat extra opbrengt. Hij weet zelf ook wel dat, behoudens freak accidents, hij bij een grote club gaat eindigen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Waarom zou dat wishful thinking zijn? Ik zeg niet dat hij bij gaat tekenen hoor, gezien zijn 3 jarig contract blijkbaar, maar het lijkt me wel iemand die a la Eriksen een jaartje bijtekent ipv gratis de deur uit te lopen.
Edit: Plus als hij nu bijtekent verdient hij het komende jaar extra om vervolgens alsnog naar een grote club te gaan. (Mocht hij toch al van plan zijn te blijven dit jaar)
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Waarom zou dat wishful thinking zijn? Ik zeg niet dat hij bij gaat tekenen hoor, gezien zijn 3 jarig contract blijkbaar, maar het lijkt me wel iemand die a la Eriksen een jaartje bijtekent ipv gratis de deur uit te lopen.
dan is het toch wishful thinking, dat hij meedenkt zou best kunnen maar bijtekenen is weer een stap verder
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Wishful thinking is meestal een uitdrukking om aan te geven dat iets niet gaat gebeuren. Maar ik zie wat je bedoelt, ik probeerde enkel te zeggen dat het mij, persoonlijk, niet zou verbazen wanneer Depay 1 a 2 jaar bijtekent. Hij lijkt vertrouwen in zichzelf te hebben, gaat meer verdienen, PSV kan meer voor hem vangen. Nogmaals, ik zeg niet dat hij het gaat doen, grote kans van niet, maar ik zou niet van mijn stoel vallen van verbazing als die het besluit te doen.
U MAD?
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:42:23
rubbereend
JUICHEN
En wat betreft Bakkali.
Als hij echt wil blijven, contract voor 5 jaar. Wat oploopt als hij presteert, geen hoog basissalaris. Beginnen bij jong PSV en vanuit daar misschien na het eerste als hij presteert. En door het stof.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef Lemming22 het volgende:Hier word ik zó treurig van. Ik denk dat ik in al die jaren nog nooit zo weinig vertrouwen in het aankomende seizoen heb gehad als dit jaar. Brands maakt er zoals elk jaar een nog grotere kolerezooi van met een ploeg die steeds verder uit balans raakt, weigert probleemplekken aan te pakken die ze op de blindentribune nog gaan zien komend seizoen, Cocu vindt het allemaal prima, het materiaal op het veld wordt met het jaar zwakker en de lat komt steeds lager te liggen. De club glijdt af en we moeten het allemaal maar lijdzaam toezien. Oja, maar wel even de seizoenskaarten duurder maken, want dat was het allemaal wel waard.
Tja, Tamata, die heeft volgens mij afdoende bewezen dat hij echt niet het niveau gaat halen wat (zelfs in deze magere jaren) bij PSV gevraagd wordt voor een basisplek.
Pascalus
-geroyeerd-
quote:
Wilkshere. Die is vies dik.
Ik ben inmiddels overleden.
tja77
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Tja, Tamata, die heeft volgens mij afdoende bewezen dat hij echt niet het niveau gaat halen wat (zelfs in deze magere jaren) bij PSV gevraagd wordt voor een basisplek.
Zelfs voor de bank, dit betekent gewoon dat er geen fuck gebeurt defensief gezien
Je zou bijna terugverlangen naar Addo en Lamey.
quote:
Bogelund en Abel Xavier.
Interesse Atletico Madrid in Wijnaldum.
quote:
In het geval van Wijnaldum zou ik het van harte toejuichen wanneer deze voor 10mio + zou worden verkocht.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:11:16
rubbereend
JUICHEN
quote:
Bogelund! Robuuste back zonder opsmuk
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Tamata mag blijven
Ze zitten ons gewoon te fucken.. het is wachten tot Fransje Bauer binnenkomt en zegt dat de laatste 5 jaar een droom was.. dat we ala matrix aan een draadje liggen
Man man man

je stopt niet zomaar met supporter zijn maar ik krijg er nu toch wel een flinke pleuris hekel aan heel dat zooitje mensen dat PSV runt.
quote:
Saaiste voetballer ooit.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 20:17 schreef Geo4kant het volgende:Tamata mag blijven
Ze zitten ons gewoon te fucken.. het is wachten tot Fransje Bauer binnenkomt en zegt dat de laatste 5 jaar een droom was.. dat we ala matrix aan een draadje liggen
Man man man

je stopt niet zomaar met supporter zijn maar ik krijg er nu toch wel een flinke pleuris hekel aan heel dat zooitje mensen dat PSV runt.
Er zijn anders toch echt mensen die stoppen supporter te zijn.
quote:
Snap het aan de ene kant wel. Sommige mensen kunnen zich helemaal niet meer identificeren met de club.
quote:
Dat zijn altijd van die uitspraken waar ik weinig mee kan.. in de succes jaren kon ik mij ook niet identificeren met de club, waar identificeer jij je dan mee?
Ik ben het gewoon niet eens met hoe en wat ze doen. Maar identificatie problemen..
quote:
Ik snap dat eerlijk gezegd niet.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:56:14
rubbereend
JUICHEN
quote:
maar was een bruikbare verdediger. Die hadden we best kunnen gebruiken
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Hopelijk speelt ie niet zo slecht dat ie voor paal staat.
quote:
Ik vond hem erg middelmatig.
quote:
Toptalentje. Schat ik veel hoger in dan Vloet.
tja77
quote:
Als een club een bepaalt traject kiest om te gaan volgen, waarbij jij je vraagtekens zet. Als er beslissingen genomen worden, die jij graag anders zou zien. Als er spel getoont wordt, dat niet om aan te zien is. Dan neemt affectie af, en neemt afkeer toe.
De eens zo gezellige, gemoedelijke, goed presterende ploeg, met mooi voetbal, en slimme aankopen waar je zo van kon genieten, is verandert in een ploeg die frustratie opwekt, en waar soms onbegrijpelijke dingen gebeuren.
Maar zo ervaar ik het, en ik volg dit clubje 25-30 jaar. En ik voel mij dus ook minder betrokken en minder geïdentificeerd met PSV.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 21:01 schreef tja77 het volgende:[..]
Als een club een bepaalt traject kiest om te gaan volgen, waarbij jij je vraagtekens zet. Als er beslissingen genomen worden, die jij graag anders zou zien. Als er spel getoont wordt, dat niet om aan te zien is. Dan neemt affectie af, en neemt afkeer toe.
De eens zo gezellige, gemoedelijke, goed presterende ploeg, met mooi voetbal, en slimme aankopen waar je zo van kon genieten, is verandert in een ploeg die frustratie opwekt, en waar soms onbegrijpelijke dingen gebeuren.
Maar zo ervaar ik het, en ik volg dit clubje 25-30 jaar. En ik voel mij dus ook minder betrokken en minder geïdentificeerd met PSV.
Ik ben het helemaal met je eens. Op dat betrokken en identificatie stuk na. Ik kan me wel voorstellen dat je je seizoenskaart aan de wilgen hangt omdat je het voetbal niet om aan te zien vindt. De reden dat ik al lang niet meer iedere wedstrijd kijk. Maar ik ben en blijf wel supporter en ik snap niet hoe er mensen kunnen zijn die een andere club gaan aanhangen.
Het werd op een gegeven moment ook een beetje saai. Met straatlengtes voorsprong kampioen worden, beleid wat gekopieerd werd, topspelers, maar nu is ook leuk dat andere clubs ook eens de kans krijgen.
tja77
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 21:06 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Op dat betrokken en identificatie stuk na. Ik kan me wel voorstellen dat je je seizoenskaart aan de wilgen hangt omdat je het voetbal niet om aan te zien vindt. De reden dat ik al lang niet meer iedere wedstrijd kijk. Maar ik ben en blijf wel supporter en ik snap niet hoe er mensen kunnen zijn die een andere club gaan aanhangen.
Het werd op een gegeven moment ook een beetje saai. Met straatlengtes voorsprong kampioen worden, beleid wat gekopieerd werd, topspelers, maar nu is ook leuk dat andere clubs ook eens de kans krijgen.
Een andere club aanhangen zal ik niet doen. Maar ten tijde van Romario, Ronaldo, van Nistelrooij, Kezman, Alex enz enz volgde ik het wat intensiever. Het spel oogde aantrekkelijker, en je was trots in je PSV shirt. Ik koop al jaren geen PSV shirt meer. Misschien ben ik ook wel een succes supporter, maar ben nooit een andere ploeg wezen aanmoedigen. Ook in mindere jaren was en is PSV mijn favoriete ploeg.
quote:
Zijn naam alleen al.
Dat belooft weer een hoop slechte woordgrappen in de livetopics.
quote:
Dan moet het wel een enorme klasbak zijn.
quote:
Klopt. Een van de grootste talenten in zijn leeftijdscategorie.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef Lemming22 het volgende:Hier word ik zó treurig van. Ik denk dat ik in al die jaren nog nooit zo weinig vertrouwen in het aankomende seizoen heb gehad als dit jaar. Brands maakt er zoals elk jaar een nog grotere kolerezooi van met een ploeg die steeds verder uit balans raakt, weigert probleemplekken aan te pakken die ze op de blindentribune nog gaan zien komend seizoen, Cocu vindt het allemaal prima, het materiaal op het veld wordt met het jaar zwakker en de lat komt steeds lager te liggen. De club glijdt af en we moeten het allemaal maar lijdzaam toezien. Oja, maar wel even de seizoenskaarten duurder maken, want dat was het allemaal wel waard.
Heeft wel eindelijk de spits positie aangepakt. En ook over de rechtsback positie heeft hij lang gedaan, maar uiteindelijk een goede rechtsback kunnen vinden. Beter laat dan nooit zeg maar.
Voor de rest met je eens hoor. Hij maakt er een pleuriszooi van.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Nee, dat kan helemaal niet. Maar het gebeurt wel
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
+1
Zelfs al komt Rekik terug, staat het nog als een berg los zand.
quote:
Nou wooptiedoo. Een dictator als baas in dat pro Russische kutland.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Wishful thinking is meestal een uitdrukking om aan te geven dat iets niet gaat gebeuren. Maar ik zie wat je bedoelt, ik probeerde enkel te zeggen dat het mij, persoonlijk, niet zou verbazen wanneer Depay 1 a 2 jaar bijtekent. Hij lijkt vertrouwen in zichzelf te hebben, gaat meer verdienen, PSV kan meer voor hem vangen. Nogmaals, ik zeg niet dat hij het gaat doen, grote kans van niet, maar ik zou niet van mijn stoel vallen van verbazing als die het besluit te doen.
Ik hoop met je mee hoor, zou jammer zijn hem nu al uit NL te zien vetrekken al kan ik het vanuit zijn positie nog wel begrijpen
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 08:53 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik hoop met je mee hoor, zou jammer zijn hem nu al uit NL te zien vetrekken al kan ik het vanuit zijn positie nog wel begrijpen
Als je de wedstrijden tegen Sankt Polten ziet dat zou ik het heel goed begrijpen als Depay besluit weg te gaan inderdaad. Die zal ook weinig zin om weer zo'n seizoen te spelen als vorig jaar.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 11:22 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Als je de wedstrijden tegen Sankt Polten ziet dat zou ik het heel goed begrijpen als Depay besluit weg te gaan inderdaad. Die zal ook weinig zin om weer zo'n seizoen te spelen als vorig jaar.

Speelt ie tenminste.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
vrienden
weten jullie waar ik goedkoop kan parkeren vlakbij ehv centraal
ben namelijk weekendje weg maar moet wel naar de afc natuurlijk
Groot fan van User Wotte
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 14:16 schreef Tjacka het volgende:vrienden
weten jullie waar ik goedkoop kan parkeren vlakbij ehv centraal
ben namelijk weekendje weg maar moet wel naar de afc natuurlijk
Trudoplein.
U MAD?
Groot fan van User Wotte
Buitendam
Commissaris.
quote:
Die is nog beter dan mijn optie.
Dit, dus.
quote:
hoop dat het niet te druk is
Groot fan van User Wotte
Buitendam
Commissaris.
quote:
Normaal gesproken no biggie, maar nu staat die kermis er.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Tot 10 augustus toch?
Dit, dus.
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
enige wat ik weet is dat die pleurisbende er niet meer is
- wacht. ik bedoel in ieder geval die muziekshit en dat de strijpsestraat is afgesloten. Wellicht dat die kermis er idd nog staat. Je kunt er wel weer normaal doorheen en parkeren iig
mmm we gaan het zien
super bedankt igg jongens
Groot fan van User Wotte
tja77
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 15:21 schreef Buitendam het volgende:En de hoop is nu dat Locadia zich als bankzitter stormachtig ontwikkelt en klaar is voor zijn basisplek wanneer de Jong voor de hoofdprijs wordt verkocht?
Er zit echt totaal geen lijn, visie of uberhaupt idee achter dit hele beleid.
Ik weet niet tot wanneer zijn vorige contract afliep, maar zelf opgeleide spelers transfervrij laten vertrekken is geen optie.
Locadia is nu 2e keus achter de Jong, misschien over 2 jaar 2e keus achter een andere spits.
[ Bericht 0% gewijzigd door tja77 op 09-08-2014 16:08:50 ]
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 15:28 schreef tja77 het volgende:[..]
Ik weet niet tot wanneer zijn vorige contract afliep, maar zelf opgeleide spelers transfervrij laten vertrekken is geen optie.
Locadia is nu 2e keus achter de Jong, misschien over 2 jaar 2e keus achterbeen andere spits.
Ja, 2017 dus
Dit, dus.
quote:
Nu Tamata nog vastleggen tot 2019 en we zijn rond qua middelmaat.
Tarado
capô de fusca
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Steun van de havenbaronnen daar
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Gewoon weer scoren, wat een geweldenaar. Echt een goede jongen
quote:
Zit mentaal ook een stuk beter in elkaar
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Boljevic weer goed. Opvolger voor Depay is al binnen. Leemans en Alberto ook sterk. Rommens gedreven. Paal redelijk onzichtbaar nog op een aantal goede momenten na, waaraan je wel kunt zien dat hij erg veel talent heeft.
Daar gaat iets mis met van Overbeek.
tja77
quote:
Ben ik wel met Rik eens.
Als die jongens ook nog internationale ervaring op gaan doen in die Europese competitie, en zich verder ontwikkelen, dan kunnen ze nog van meerwaarde worden ook in het 1e.
quote:
Zie het in perspectief. Het is in ieder geval herkenbaar en achterin wordt weinig weg gegeven. Toen Bakkali en Boljevic eruit gingen was het voorin ineens wel een stuk minder. Alberto maakte echt indruk. Zelfde geldt voor Leemans. Beiden erg goed.
quote:
Ja, het ken. Ze zetten zich er alleen wel enorm mee voor Paal.
zerokil
psvunited
U MAD?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef tja77 het volgende:[..]
Ben ik wel met Rik eens.
Als die jongens ook nog internationale ervaring op gaan doen in die Europese competitie, en zich verder ontwikkelen, dan kunnen ze nog van meerwaarde worden ook in het 1e.
Ja vooral doen alsof winnen met 2-0 van de ploeg die vorig jaar stijf laatste stond in de JL als 'jong' team van een topclub echt een hele prestatie is ja
U MAD?
tja77
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 09:11 schreef Loveless85 het volgende:[..]
Ja vooral doen alsof winnen met 2-0 van de ploeg die vorig jaar stijf laatste stond in de JL als 'jong' team van een topclub echt een hele prestatie is ja

Waar zeg ik dat?
Er speelde 4 gastjes van 17 mee, daar was het met om te doen.
quote:
Ongelooflijk hoe naief iemand kan zijn zeg.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 11:09 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Jazeker, het gaat helemaal goed komen dit keer. Mooi contractvoorstel, dit dat alles. En dan zegt meneer Bakkali: "Nee, bedankt. Ik ga transfervrij weg en een mooie tekenbonus in mijn binnenzak steken."
Ach ja, het alternatief is complete kapitaalverkrachting dus kan het uiteindelijk nog wel begrijpen ook
quote:
Gewoon je verlies nemen en een voorbeeld stellen, maar dat kan deze slappe club niet
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik ben niet zo goed thuis in dat soort dingen maar dat zou dus betekenen dat je zijn contract afkoopt en hij transfervrij is met geld toe?
Gewoon lekker een jaar bankie bij jong