Best wel ja......quote:
Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Nee, maar als ik hier alleen blijf is het me toch net wat te duur. En hell no dat ik een flatmate neem.
Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet gelukkig niet veel op FB.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!
En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.
Wat gemeenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig.
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat staquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaan
Nee, mijn moeder blijft overal vanaf. Ik heb alles voor d'r op verborgen gezet, ik heb een foto voor haar erop gezet en klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!
En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.
Anders mik ik haar er weer gewoon af hoor.quote:
Het is nog net niet gratisquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat sta![]()
Trouwens... http://www.remax-malta.co(...)undings_240101034-97
What the hell dude?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet duurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat sta![]()
Trouwens... http://www.remax-malta.co(...)undings_240101034-97
Naja, niet duur lijkt mequote:
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."quote:
Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."
En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.quote:
O ja, mijn moeder zit alleen op d'r mobiel op FB dus dat werkt voor geen zak, misschien is dat het.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."
En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
Holy guacamolyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik doe al haar bankzaken sinds mijn vader overleden is, dus gaat niks gebeuren. Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.
het zijn hele kleine plukjes, 30 min wachten en het is weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Kak, moet nog naar de apotheek en de Hema.
Had je dat eerder moeten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Hier begint het net te waaien, zal zo wel losbarsten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Hoe gaat het met je werk eigenlijk? Loopt dat nog door?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Sowieso raar nieuws vandaag, die leider daar in de oekranie zei ook dat door de nederlandse onderzoekers scholen gebruikt worden als homoclubs en gevangenen verplicht zijn zich te laten misbruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Hamas verklaart de oorlog gewonnen te hebben.
Nuke die hele gaza toch terug naar 932 vc Israel.
Heel Israel afzagen en de zee intrekken. Klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Hamas verklaart de oorlog gewonnen te hebben.
Nuke die hele gaza toch terug naar 932 vc Israel.
Ja, dat was ook weer een toppertjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso raar nieuws vandaag, die leider daar in de oekranie zei ook dat door de nederlandse onderzoekers scholen gebruikt worden als homoclubs en gevangenen verplicht zijn zich te laten misbruiken
Waarom, mooi land, leuke mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel Israel afzagen en de zee intrekken. Klaar.
Ze hadden Ang3l ook nooit daar naar toe moeten sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso raar nieuws vandaag, die leider daar in de oekranie zei ook dat door de nederlandse onderzoekers scholen gebruikt worden als homoclubs en gevangenen verplicht zijn zich te laten misbruiken
Maar dat is toch ook de normale status operandi van het Nederlandse leger?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo heren, over een uur vliegen jullie naar het oorlogsgebied. Hebben jullie voldoende regenboogvlaggetjes bij jullie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de normale status operandi van het Nederlandse leger?
Mijn baret past niet bij mijn broekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo heren, over een uur vliegen jullie naar het oorlogsgebied. Hebben jullie voldoende regenboogvlaggetjes bij jullie?
Oh hell no, die schoenen en die riem, echt niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn baret past niet bij mijn broek![]()
.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh hell no, die schoenen en die riem, echt niet!
Ja, als zij er niet waren, hadden de Israëliers niet al die woonwijken hoeven plat te gooien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, mooi land, leuke mensen.
Het zijn die moslims die het daar zoals altijd weer volledig verkloten.
Die broek is er om zo snel mogelijk uit te trekken, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn baret past niet bij mijn broek![]()
.
Meer technische websites nu.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je werk eigenlijk? Loopt dat nog door?
Nog steeds vertalen van games? Series ook?
Echt he, fabulous! Maar die riem kan echt niet hoor. En dit printje op de broek, hebben we niet iets met roze erin?quote:
Mooi land, nare mensen. Toen ik er was vond ik die Israeliërs bijzonder onaangename mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, mooi land, leuke mensen.
Dit is NWS niet. Alleen daar ben je een antisemiet als je kritiek hebt op Israel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Maar dat mag ik vast niet zeggen want dan ben ik erger dan Hitler.
Open er een topic in BNW over, die geloven vast dat Hitler nog leeftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
fabeltastisch, doen we er ook vlindertjes bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt he, fabulous! Maar die riem kan echt niet hoor. En dit printje op de broek, hebben we niet iets met roze erin?
Dat weet iedereen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Open er een topic in BNW over, die geloven vast dat Hitler nog leeft
Van mij wel hoor, Policor steken ze maar in hun reetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Jaaaa, en eenhoorns!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
fabeltastisch, doen we er ook vlindertjes bij?
Dan kan zij ze toch annulerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
Kut, vluchten annuleren kan niet, want zij heeft ze geboekt.
Ja, maar die zit nu uit te huilen bij een vriendin. En alleen mijn gedeelte moet geannuleerd worden. Geen zin om naar een bruiloft van haar zus te gaan nuquote:
Tot wanneer zou het gannuleerd kunnen worden? OF is dit de laatste dagquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar die zit nu uit te huilen bij een vriendin. En alleen mijn gedeelte moet geannuleerd worden. Geen zin om naar een bruiloft van haar zus te gaan nu![]()
En ik had me er nog zo op verheugd, eerst naar Lesbos, daarna Athene bezoeken
Dan is het toch jouw probleem niet nu? Of heb je al gedokt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar die zit nu uit te huilen bij een vriendin. En alleen mijn gedeelte moet geannuleerd worden. Geen zin om naar een bruiloft van haar zus te gaan nu![]()
En ik had me er nog zo op verheugd, eerst naar Lesbos, daarna Athene bezoeken
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot wanneer zou het gannuleerd kunnen worden? OF is dit de laatste dag
Yup, heb reeds betaald.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het toch jouw probleem niet nu? Of heb je al gedokt?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Babs moet juist voor altijd gelukkig getrouwd blijven, we hebben een uitzondering nodig die de regel bevestigd.
Minder dan. Nou ja, huilen bij dr zus of niet, zij heeft het uitgemaakt, zij heeft maar te zorgen dat dit soort dingen voor elkaar komen.quote:
Nouja.. aangezien er geen ruzie is of zoiets.. lijkt het me logisch dit gewoon samen te regelenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder dan. Nou ja, huilen bij dr zus of niet, zij heeft het uitgemaakt, zij heeft maar te zorgen dat dit soort dingen voor elkaar komen.
Ja, dat bedoel ik dan ookquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. aangezien er geen ruzie is of zoiets.. lijkt het me logisch dit gewoon samen te regelen
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat bedoel ik dan ook.
Maar op deze manier krijg je wel ruzies na een breakup als je niet samenwerkt.
Zo klonk je anders nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
zij heeft maar te zorgen dat dit soort dingen voor elkaar komen.
Klonk, klonkquote:
Nouja voor zover ik begreep zag barb het nou ook niet echt meer zitten (of begreep ik het verkeerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Klonk, klonk. Maar idd, ik bedoelde het wel een beetje dwingend natuurlijk, zij maakt de troep op dit moment.
Nee, tenzij er een aantal zaken drastisch zouden veranderen. Maar ik kan haar natuurlijk niet dwingen of een gevoel aanpraten dat er niet meer is. Als ik die mogelijkheid had....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja voor zover ik begreep zag barb het nou ook niet echt meer zitten (of begreep ik het verkeerd)
Logischquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Komt ook wel goed hoor. Er is geen ruzie en zo. Wil het alleen afgehandeld hebben. Ik heb nu het gevoel alsof ik in een soort "relatie-maar-toch-niet-meer"-purgatory limbo zit.....
owquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, tenzij er een aantal zaken drastisch zouden veranderen. Maar ik kan haar natuurlijk niet dwingen of een gevoel aanpraten dat er niet meer is. Als ik die mogelijkheid had....
[ afbeelding ]
Is het ook. Maar een beetje meer van haar kant dan de mijne.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owIk dacht dat het van beide kanten was
Gewoon morgen even een smsje sturen over de annulering. Als ze er volwassen mee omgaat zie ik het niet echt als probleem.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
Komt ook wel goed hoor. Er is geen ruzie en zo. Wil het alleen afgehandeld hebben. Ik heb nu het gevoel alsof ik in een soort "relatie-maar-toch-niet-meer"-purgatory limbo zit.....
Je moet om 17:23 de trein halen trouwens.quote:
Uhu, daarvoor om precise 17.00 uur wegquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet om 17:23 de trein halen trouwens.
Veel plezierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Dus luitjes, was gezellig. Tot zo en ander tot de volgende keer
En barb![]()
o dat zou dan idd wel shitty zijn als ze het niet annuleert..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Minder dan. Nou ja, huilen bij dr zus of niet, zij heeft het uitgemaakt, zij heeft maar te zorgen dat dit soort dingen voor elkaar komen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is het ook. Maar een beetje meer van haar kant dan de mijne.
WAT!?!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Barb, ik dus zoeken naar een fototje om je op te vrolijken. Ik googlen naar db5 + mooie dame.
Kom ik iets tegen, ze hebben een db5 lelijk gemaakt door er een station van te maken
Thanksquote:
Ik zal hem spoileren, niet iedereen hoeft pijnlijke ogen te hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WAT!?!
[..]
Thanks![]()
Ik ga even heel veel bier halen en zo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Echt he?quote:
Moet ik ook weereens doen, ik word weer veelste licht van tint.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Hmmm net weer heerlijk een paar uur in de zon gelegen
ik word gewoon niet bruinquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet ik ook weereens doen, ik word weer veelste licht van tint.
Dat je verbrand snap ik, bruin worden ook, maar geen van beide?!?!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik word gewoon niet bruin
Masr ik voel me er wel mooier door (suf, ik weet het)
En de zon op je huid is zoooo fijn
als ik 4 dagen blijf liggen verbrand ik wel ja. Maar niet van een paar uur per keerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat je verbrand snap ik, bruin worden ook, maar geen van beide?!?!
En als je dat een paar keer doet is er geen kleurverschil te zien?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik 4 dagen blijf liggen verbrand ik wel ja. Maar niet van een paar uur per keer
Ik ga meestal een boek lezen in de zon, echt stilliggen met ogen dicht is ook niks voor mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe niet aan bruin worden per se, ik word het wel natuurlijk, maar ik verafschuw zonnebaden.
heerlijk! De zon op je naakte lijf, lekker warm, wegdoezelen of met een boekje. Prrrrrrrrquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe niet aan bruin worden per se, ik word het wel natuurlijk, maar ik verafschuw zonnebaden.
niet iets dat je opmerkt als je niet een kwartier gaat starenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En als je dat een paar keer doet is er geen kleurverschil te zien?
Wow!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet iets dat je opmerkt als je niet een kwartier gaat staren
Welcome to my life.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Bier gehaald. Aantal fims aan het downloaden. Deze kerel komt de avond wel door. #singlelife4ever
once you get used to it, it's not so bad!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Bier gehaald. Aantal fims aan het downloaden. Deze kerel komt de avond wel door. #singlelife4ever
It's fucking awesome. Heb je al een PS4, Barb?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:55 schreef Evie het volgende:
[..]
once you get used to it, it's not so bad!
En Ang3l.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:18 schreef Cue_ het volgende:
En komen de fokksters in grote getalen die kant op
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Arme jongen, dat je nog kan lachenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:29 schreef Belsezar het volgende:
Gister de nieuwe captain america gekeken, ik vond hem tegenvallen
Jij? Single?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
Echt 1 grote ramp. Wat moet ik nu?quote:
FF rukken en klaarkomen zodat je hersenen endorfine aanmaken en je voelt je weer prima.quote:
Ja.quote:
Awshitquote:
Balen!quote:
Best wel ja. Maar we komen er wel weer overheen.quote:
Nu is het gewoon weer 'ik' jongen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:56 schreef Barbusse het volgende:
Best wel ja. Maar we komen er wel weer overheen.
Ik ga direct aan de slag!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF rukken en klaarkomen zodat je hersenen endorfine aanmaken en je voelt je weer prima.
Yes! Nu laat hij mij met rustquote:
Pluralis royalis. Now be a good lad and pass me the single malt, if you please?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu is het gewoon weer 'ik' jongen.
Ah, ik dacht dat je eerst nog wel ff een sexy foto van Evie probeerde te regelen ter inspiratie.quote:
Alstu!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
Pluralis royalis. Now be a good lad and pass me the single malt, if you please?
Ze is niet meer onlinequote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je eerst nog wel ff een sexy foto van Evie probeerde te regelen ter inspiratie.
quote:
Wel joh.quote:
Ik googlen, leer ik zo nog eens wat van een wiki paginaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pluralis royalis. Now be a good lad and pass me the single malt, if you please?
Zo rollen wij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik googlen, leer ik zo nog eens wat van een wiki pagina
Ja, wist ik veel dat U zeggen vousvoyeren heetquote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat U zeggen vousvoyeren heet
He, kijk, je kan weer lachen!quote:
Oh, ik lach ook wel hoor. Alleen wel een beetje als een boer met kiespijn....quote:
Plus drank en lekker eten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik lach ook wel hoor. Alleen wel een beetje als een boer met kiespijn....Gelukkig is er zondag een full moon party, de hele nacht op het strand hangen met een stel mensen.
Plus dat.quote:
Bij deze zeg ik dat het zo zal zijn. Amen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Plus dat.En mooie dames hoop ik. #inneedofarebound
Ik verwacht wel een bedankje achterafquote:
Dat zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een bedankje achteraf
Inlikkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:17 schreef Q. het volgende:
Je zou bijna denken dat het vakantie is, op de afdeling waar 30 man passen zit ik ook alleen met mn baas.
Nouja wel beetje geslapen in de trein, kan niet herinneren dat ik deventer ben doorgekomen. Maar lig nu lekker in bedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog wel ergens geslapen of gewoon door gegaan?
Dat je dat volhoudt. Pffff.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel beetje geslapen in de trein, kan niet herinneren dat ik deventer ben doorgekomen. Maar lig nu lekker in bed
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus, moet ik nu vanaf mijn vakanie hier heatwave komen entertainen omdat de rest te lui is?!
Ik hoef niet per se te ranten vandaagquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
Pff nou oke. Kom maar op dan. Waar wil je op ranten? Apple? Flexplekken?
wat een suffe outfitquote:
Er zijn ergere dingen, maar niet bij iedereenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ah yogapants dus.
Geil he
Meer heb ik er niet zo over te vertellen
Die gaan toch uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nooit jaloers op mooie vrouwen, ik word er alleen maar nat van
Behalve als debiele outfits te veel afleiden
daar ben ik niet smooth genoeg voorquote:
Moet je je eens scherenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar ben ik niet smooth genoeg voor
Ha!quote:
haha whuut?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ha!.
. Lekker zacht glijmeisje van me
.
Ik dacht, ik zeg weer eens iets andersquote:
Daar kan ze toch ook niets aan doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Ze heeft voor mij wel te grote kwarktassen tbh
Puntige kniee ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Ze heeft voor mij wel te grote kwarktassen tbh
En dat hoeft ze ook niet. Zij vindt het ws. prima. Ik ben blij dat mrs. ze niet ZO groot heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar kan ze toch ook niets aan doen?.
Iedereen zijn meug, ik zou dr niet afwijzen om dr dikke tettenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat hoeft ze ook niet. Zij vindt het ws. prima. Ik ben blij dat mrs. ze niet ZO groot heeft.
goede vraag. Antwoord: doet er niet toe.quote:
Danke schonquote:
Thank you for reminding me I want a rebound..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
Alles in verhouding natuurlijk maar ik ken genoeg magere meisjes met een E of F en daar is echt niks mis mee
Klein eiland opeens zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thank you for reminding me I want a rebound..
Pardon?quote:
Niet nog ff neuken, for old times sake?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Dit zuigt wel erg hard. Pretenderen flatmates te zijn totdat we andere woonruimte hebben gevonden
dat lijkt me heel raar en vervelend inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
Dit zuigt wel erg hard. Pretenderen flatmates te zijn totdat we andere woonruimte hebben gevonden
dat is niet echt geëmancipeerdquote:
leuk,maar dan mis ik wel wat inkomsten...quote:
Moet er eerlijk gezegd nu niet aan denken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet nog ff neuken, for old times sake?
Is het ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat lijkt me heel raar en vervelend inderdaad
Crashen bij iemand geen optie? Cheap B&B?quote:
Meh. Nee, ik wil dit fatsoenlijk opgelost hebben. This mijn flat uiteindelijk. Ik bepaal wanneer ik ga.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Crashen bij iemand geen optie? Cheap B&B?
Goed punt natuurlijk, blijft kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh. Nee, ik wil dit fatsoenlijk opgelost hebben. This mijn flat uiteindelijk. Ik bepaal wanneer ik ga.
Dank je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
Je mag best in Nederland bij mij komen logeren hoor
Maar dan moet je wel elke dag zo ver voor je werk
Daar hebben we het over gehad. Niet echt een optie gezien het feit dat haar moeder nogal...conservatief is. Lang verhaal, maar enige steun van familie zal en wil ze niet ontvangen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Kan/wil zij niet even naar haar moeder of zo?
Geen vrienden waar ze terecht kan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar hebben we het over gehad. Niet echt een optie gezien het feit dat haar moeder nogal...conservatief is. Lang verhaal, maar enige steun van familie zal en wil ze niet ontvangen.
Idd, echt vrienden zeggen "lekker voor je ouwe!"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Het enige waar ze goed voor zijn is het maken van opmerkingen als "wat erg voor je"
Dank uquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]jij mag altijd wel ff bij mij crashen hoor
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, echt vrienden zeggen "lekker voor je ouwe!".
quote:
Tis echt zoquote:
Lief zijn is voor vrouwen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:26 schreef Evie het volgende:
[..]lief zijn jij!
[..]puur en alleen eigen belang met dat uitzicht he?!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Als in, lief zijn doen enkel vrouwelijke wezen, of jij bent enkel lief voor vrouwelijke wezens?quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in, lief zijn doen enkel vrouwelijke wezen, of jij bent enkel lief voor vrouwelijke wezens?
quote:
don't do it!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Cue_ het volgende:
Straks maar eens beginnen aan de laatste twee seizoenen van Dexter.
Dacht dat er maar zes waren, maar dan zou het wel een heel kut einde zijnGelukkig kan ik nog even door
Zeker, wou dat ik de laatste aflevering niet gezien hadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had al begrepen dat ze slechter werden.. als je dat bedoelt
Achja ik merk eht vanzelf wel. Tis best oke vermaakquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker, wou dat ik de laatste aflevering niet gezien had
Mwah, het was geen wereldseinde verder, maar ik heb me gewoon wel vermaakt met de laatste 2 seizoenen, het nieuwe is er vanaf, er zitten wat rare dingen in, maar het is nog steeds wel ok.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker, wou dat ik de laatste aflevering niet gezien had
geeft ibuprofenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:37 schreef Belsezar het volgende:
Voor het eerst sinds maanden hoofdpijn, wat ben ik blij dat ik vrij ben vandaag.
Lijkt mij ook helemaal geweldig! Vanaf hoe laat kan ik kijken??quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde The Knick kijken, ik zoeken, wordt de eerste aflevering pas vandaag uitgezonden
Geen idee, zag het op imdb.comquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook helemaal geweldig! Vanaf hoe laat kan ik kijken??
Thanks, ik zal er zo even een paar slikken.quote:
concurrent van de zeeleeuw?quote:
Een hypothetische evolutionaire opvolger van de ijsbeer, als gevolg van het smelten van de Noordpool.quote:
Zo was ik ook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:16 schreef Belsezar het volgende:
Het topic was wel erg vroeg dood vandaag
De zeebeer was de oorzaak denk ik.quote:
Zo zijn beesten, daarom flikker ik ze ook liever op de BBQquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De zeebeer was de oorzaak denk ik.
Het beste wat je ermee kan doen! Wat moet je anders met een koe doen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo zijn beesten, daarom flikker ik ze ook liever op de BBQ.
Geen idee, kan het iets dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het beste wat je ermee kan doen! Wat moet je anders met een koe doen?
Het gras kort houden ofzo?quote:
Tegenwoordig niks meer, we kunnen nu ook voetballen op prima kunstgras.quote:
Daarom, natuur is vies en het stinktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tegenwoordig niks meer, we kunnen nu ook voetballen op prima kunstgras.
Behalve als het op de BBQ ligtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, natuur is vies en het stinkt.
Ik heb niet eens whiskey op en ook ik voel me kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
Mijn whisky is bijna op, ik voel me een beetje kut
Kom maar langs, ik heb een fles auchentoshan die open moet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
Mijn whisky is bijna op, ik voel me een beetje kut
Arme Tallyquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb niet eens whiskey op en ook ik voel me kut.
HUUUU *boekt ticketquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb een fles auchentoshan die open moet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb niet eens whiskey op en ook ik voel me kut.
quote:
quote:
Hij is leuk hequote:
Zekersquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
En het ergste is wel dat er naast ons net een stel is ingetrokken, super verliefd en constant lieve opmerkingen makend
Daar zou zelfs ik misselijk van wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:06 schreef Barbusse het volgende:
'Honey, I'm going to make dinner, anything you prefer? Doesn't matter baby, I love your cooking. Tell you what, I'll serve it while wearing a bikini.'
Snel naar de slijterij!quote:
Nog even wachten, mijn belofte zal uitkomenquote:
Miss handig om te wachten totdat ze weg is het huis uit isquote:
Dat is best een goed plan ja. Het is nu al awkward, laat staan als er een derde persoon bij betrokken raaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Miss handig om te wachten totdat ze weg is het huis uit is
Tussen mij en mn ex kwam er pas echt ellende toen ik bij een ander was blijven slapen. Daarna was t samenwonen geen pretje meer
Idd. Alleen al t idee is voor beiden (vaak) niet leuk, dusjah.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
Dat is best een goed plan ja. Het is nu al awkward, laat staan als er een derde persoon bij betrokken raakt
In het donker op een strand vind je vast wel een plekjequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is best een goed plan ja. Het is nu al awkward, laat staan als er een derde persoon bij betrokken raakt
Opscheppost "Ik sta op de foto met een band"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:47 schreef Cue_ het volgende:
Note so self; niet vergeten de band van gister te mailen om de fotos te ontvangen waar ik ook sta
Haha, meervoud he!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Opscheppost "Ik sta op de foto met een band"
En dan zie je ze en ben je knal bezopen met rode oogjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, meervoud he!
Kerel was ineens heel enthousiast foto na foto. dus wil ze wel hebben
ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan zie je ze en ben je knal bezopen met rode oogjes
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ben er ook bang voor
Ik sta altijd kut op fotos, dus probeer ze eig altijd te ontwijken. Maarja drank
Als je er niet om 6 uur uit hoef is dat best kut ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 06:02 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten m'n wekker uit te zetten. Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |