Best wel ja......quote:
Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Nee, maar als ik hier alleen blijf is het me toch net wat te duur. En hell no dat ik een flatmate neem.
Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef Belsezar het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder fok ontdekt. Ze zit nu een jaartje op FB en ik word er knettergek van
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze doet gelukkig niet veel op FB.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!
En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.
Wat gemeenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb mn moeder op FB maar wel met de afspraak dat ze niet mag reageren op mn berichten/foto's en ze ook nergens anders ter sprake mag brengen. Werkt aardig.
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat staquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah ja, ook altijd lastig. Maar " net te duur " klinkt als in ieder geval nog eventjes betaalbaar en dat je soort van rustig op zoek kan gaan
Nee, mijn moeder blijft overal vanaf. Ik heb alles voor d'r op verborgen gezet, ik heb een foto voor haar erop gezet en klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn moeder toch wel een uur of drie per dag. En ze heeft haar profiel op open voor iedereen. Dus ze word om de haverklap aangesproken door fakers die geld proberen los te krijgen. En ik moet haar elke keer opnieuw uitleggen dat ze nep zijn. Ja maar zijn dochter ligt in het ziekenhuis, ik heb een foto gezien!
En ze kan geen fotos plaatsen, moet ik elke keer doen, dan heeft ze weer in de instellingen gekloot, of mensen getagd die niet op de foto staan, etc.
Anders mik ik haar er weer gewoon af hoor.quote:
Het is nog net niet gratisquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat sta![]()
Trouwens... http://www.remax-malta.co(...)undings_240101034-97
What the hell dude?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet duurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, tis niet zo dat ik direct op straat sta![]()
Trouwens... http://www.remax-malta.co(...)undings_240101034-97
Naja, niet duur lijkt mequote:
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."quote:
Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."
En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.quote:
O ja, mijn moeder zit alleen op d'r mobiel op FB dus dat werkt voor geen zak, misschien is dat het.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als ik zeg zet het nou alleen open voor vrienden zegt ze nee dat wil ik niet. "Ik vind het leuk om met onbekenden te praten."
En naderhand mag ik puin ruimen. Gelukkig heb ik nu 1 van de zwaarste antivirus erop geknald.
Holy guacamolyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik doe al haar bankzaken sinds mijn vader overleden is, dus gaat niks gebeuren. Maar leuk is anders.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Onbekende Nigeriaanse prinsen, altijd gezellig.
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nieuwigheid er snel af is bij d'r.
het zijn hele kleine plukjes, 30 min wachten en het is weg.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Kak, moet nog naar de apotheek en de Hema.
Had je dat eerder moeten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Hier begint het net te waaien, zal zo wel losbarsten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Hoe gaat het met je werk eigenlijk? Loopt dat nog door?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Daar is het onweer
Sowieso raar nieuws vandaag, die leider daar in de oekranie zei ook dat door de nederlandse onderzoekers scholen gebruikt worden als homoclubs en gevangenen verplicht zijn zich te laten misbruikenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Hamas verklaart de oorlog gewonnen te hebben.
Nuke die hele gaza toch terug naar 932 vc Israel.
Heel Israel afzagen en de zee intrekken. Klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Hamas verklaart de oorlog gewonnen te hebben.
Nuke die hele gaza toch terug naar 932 vc Israel.
Ja, dat was ook weer een toppertjequote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso raar nieuws vandaag, die leider daar in de oekranie zei ook dat door de nederlandse onderzoekers scholen gebruikt worden als homoclubs en gevangenen verplicht zijn zich te laten misbruiken
Waarom, mooi land, leuke mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel Israel afzagen en de zee intrekken. Klaar.
Ze hadden Ang3l ook nooit daar naar toe moeten sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso raar nieuws vandaag, die leider daar in de oekranie zei ook dat door de nederlandse onderzoekers scholen gebruikt worden als homoclubs en gevangenen verplicht zijn zich te laten misbruiken
Maar dat is toch ook de normale status operandi van het Nederlandse leger?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo heren, over een uur vliegen jullie naar het oorlogsgebied. Hebben jullie voldoende regenboogvlaggetjes bij jullie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook de normale status operandi van het Nederlandse leger?
Mijn baret past niet bij mijn broekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo heren, over een uur vliegen jullie naar het oorlogsgebied. Hebben jullie voldoende regenboogvlaggetjes bij jullie?
Oh hell no, die schoenen en die riem, echt niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn baret past niet bij mijn broek![]()
.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh hell no, die schoenen en die riem, echt niet!
Ja, als zij er niet waren, hadden de Israëliers niet al die woonwijken hoeven plat te gooien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, mooi land, leuke mensen.
Het zijn die moslims die het daar zoals altijd weer volledig verkloten.
Die broek is er om zo snel mogelijk uit te trekken, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn baret past niet bij mijn broek![]()
.
Meer technische websites nu.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je werk eigenlijk? Loopt dat nog door?
Nog steeds vertalen van games? Series ook?
Echt he, fabulous! Maar die riem kan echt niet hoor. En dit printje op de broek, hebben we niet iets met roze erin?quote:
Mooi land, nare mensen. Toen ik er was vond ik die Israeliërs bijzonder onaangename mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, mooi land, leuke mensen.
Dit is NWS niet. Alleen daar ben je een antisemiet als je kritiek hebt op Israel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Maar dat mag ik vast niet zeggen want dan ben ik erger dan Hitler.
Open er een topic in BNW over, die geloven vast dat Hitler nog leeftquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:44 schreef Q. het volgende:
Maar dat mag ik vast niet zeggen want dan ben ik erger dan Hitler.
fabeltastisch, doen we er ook vlindertjes bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt he, fabulous! Maar die riem kan echt niet hoor. En dit printje op de broek, hebben we niet iets met roze erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |