abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143161068
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143161084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:58 schreef V1z0R het volgende:
Je kunt bij Walibi ook zoute haring krijgen :9
Ieuwl :X
pi_143161140
Ook broodjes zalm of tonijn :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_143161237
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Ook broodjes zalm of tonijn :P
Better :D
pi_143161284
Nieuw tosti apparaat mjumjum. Helaas was de olijvenpesto op dus nu alleen met ham en kaas. Maar lang geleden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143162010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nieuw tosti apparaat mjumjum. Helaas was de olijvenpesto op dus nu alleen met ham en kaas. Maar lang geleden
Tosti :9

Dat mis ik hier wel op werk af en toe, een grill apparaat om tosti's te maken. Maar mijn boterhammen sandwich spread en kipfilet met tomaat waren ook lekker :9
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:32:47 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_143162213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat mis ik hier wel op werk af en toe, een grill apparaat om tosti's te maken. Maar mijn boterhammen sandwich spread en kipfilet met tomaat waren ook lekker :9
Ik gril elke dag m'n brood. Vandaag een tosti 30+kaas met kalkoenfilet en een kom groentesoep. Nomnomnom!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_143162374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Gewoon dat balletje eens opgooien met collega's? Dan met zijn alle 1 kopen ofzo?
pi_143162541
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gewoon dat balletje eens opgooien met collega's? Dan met zijn alle 1 kopen ofzo?
Dat gaat hem hier niet worden denk ik, helaas.
Mijn bedrijf heeft geen eigen kantine faciliteiten (alleen een mini keukentje met een koelkast en een magnetron), dus wij maken gebruik van de kantine bij een bedrijf dat 1.5 km verderop zit. Daar verkopen ze wel van alles en daar eten wij dus ook. Gaan we met de auto voor heen en weer. Dus dan heeft een grill apparaat wegzetten niet heel veel zin :P

Maar heb voor thuis een tijdje terug wel een grill apparaat gekocht, omdat ik het toch wel handig vond, dus kan in het weekend wel tosti eten. De laatste tijd aten we vooral afbakbroodjes in het weekend, maar een tosti is waarschijnlijk wel wat slimmer.
pi_143162692
Hier vanavond ook een BBQ. Ik ga proberen het ook bij kip en groente te houden. :D
pi_143162798
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat gaat hem hier niet worden denk ik, helaas.
Mijn bedrijf heeft geen eigen kantine faciliteiten (alleen een mini keukentje met een koelkast en een magnetron), dus wij maken gebruik van de kantine bij een bedrijf dat 1.5 km verderop zit. Daar verkopen ze wel van alles en daar eten wij dus ook. Gaan we met de auto voor heen en weer. Dus dan heeft een grill apparaat wegzetten niet heel veel zin :P

Maar heb voor thuis een tijdje terug wel een grill apparaat gekocht, omdat ik het toch wel handig vond, dus kan in het weekend wel tosti eten. De laatste tijd aten we vooral afbakbroodjes in het weekend, maar een tosti is waarschijnlijk wel wat slimmer.
Ik wil ook nog een gril. Lekker gegrilde kipfilet :9

Bevalt het nog op je nieuwe werk?
pi_143163246
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wil ook nog een gril. Lekker gegrilde kipfilet :9

Bevalt het nog op je nieuwe werk?
Ja absoluut! Een hoop uitdagingen en lekker breed werkveld, ik hoef me voorlopig niet te vervelen :D
En de collega's zijn ook hartstikke aardig en super behulpzaam.

Enige jammere is dat ik er een uur voor moet rijden enkele reis. Maar ik weet nog niet of ik wel zin heb om die kant op te verhuizen, dus nog even afwachten hoe het reizen blijft bevallen :)
pi_143163416
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja absoluut! Een hoop uitdagingen en lekker breed werkveld, ik hoef me voorlopig niet te vervelen :D
En de collega's zijn ook hartstikke aardig en super behulpzaam.

Enige jammere is dat ik er een uur voor moet rijden enkele reis. Maar ik weet nog niet of ik wel zin heb om die kant op te verhuizen, dus nog even afwachten hoe het reizen blijft bevallen :)
Oh dat is wel echt een nadeel ja. Kan aardig opbreken op den duur weet ik uit ervaring :{
pi_143163997
Fijn dat het werk bevalt mc!

Stiekem was het iets te warm om te hardlopen. :') Wel blij dat ik gegaan ben, was alweer te lang geleden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_143164590
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat is wel echt een nadeel ja. Kan aardig opbreken op den duur weet ik uit ervaring :{
Ik ben reizen an sich wel gewend, naar de TU was het 1u 20 min enkele reis en dat heb ik vanaf mijn studententijd in 2001 tot eind 2013 dagelijks gedaan. Was niet leuk, maar wist niet beter.
Nu het momenteel zo rustig is op de weg, red ik het in 50 min. Dus in dat opzicht is het voor mij sneller. Ik weet alleen niet wat ik vanaf september moet verwachten wanneer alle schoolvakanties weer voorbij zijn :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 14:42:25 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_143164670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier vanavond ook een BBQ. Ik ga proberen het ook bij kip en groente te houden. :D
Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen... -O-

Overigens heb ik wel een goede eetdag. Zo nog even een tweede tosti maken, jumjum!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_143164849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen... -O-

Overigens heb ik wel een goede eetdag. Zo nog even een tweede tosti maken, jumjum!
Het is hier volop zon momenteel. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_143165009
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Inmiddels is het weer droog, maar rond de lunch stonden alle sluizen open hoor...

Mijn bbq is zaterdag pas, maar buienradar kan nog niet bepalen wat voor weer het wordt. Ene moment warm en regen, dan weer frisser en overwegend droog :')
Ik had tegen man gezegd dat ik best op de fiets wilde gaan als het goed weer zou zijn. Maar vrees dat het toch gaat regenen. Geen idee of ze dan iets anders bedenken, of alsnog binnen willen eten eigenlijk.

En fijn, een goede eetdag!
pi_143165228
Patrique, over je ananas: ja hoor! Neem het zelf ook altijd mee naar het werk en heb ook geen koelkast.
pi_143165504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Patoshik het volgende:
Patrique, over je ananas: ja hoor! Neem het zelf ook altijd mee naar het werk en heb ook geen koelkast.
Ah, nice *O*
pi_143165673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik ben reizen an sich wel gewend, naar de TU was het 1u 20 min enkele reis en dat heb ik vanaf mijn studententijd in 2001 tot eind 2013 dagelijks gedaan. Was niet leuk, maar wist niet beter.
Nu het momenteel zo rustig is op de weg, red ik het in 50 min. Dus in dat opzicht is het voor mij sneller. Ik weet alleen niet wat ik vanaf september moet verwachten wanneer alle schoolvakanties weer voorbij zijn :')
Dan loopt het vast wel los :)
pi_143165680
Hier is nog geen druppel gevallen trouwens
pi_143165910
Nu lees ik hier een paar keer over ananas en ik krijg spontaan zin om varkenslapjes met ketjap/citroensap en ananas te eten :9 Maar er staat vanavond pasta op het menu :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 15:21:27 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_143166080
Mijn lijstje voor vandaag:

O: Brinta
L: 3 boterhammen Philadelphia light, 1 kapje pindakaas
T: 3 platte perziken
D: Pizza Vegetale (800kcal ong.)
T: yoghurt m wat granola

Wat meer groente zou leuk zijn, maar echt ontevreden ben ik ook niet.
pi_143167220
Ik heb hier onweer gehoord, maar de bui ontstond boven ons, en trok dus weg voordat het echt begon te regenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')