SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ieuwlquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:58 schreef V1z0R het volgende:
Je kunt bij Walibi ook zoute haring krijgen
Tostiquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nieuw tosti apparaat mjumjum. Helaas was de olijvenpesto op dus nu alleen met ham en kaas. Maar lang geleden
Ik gril elke dag m'n brood. Vandaag een tosti 30+kaas met kalkoenfilet en een kom groentesoep. Nomnomnom!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tosti
Dat mis ik hier wel op werk af en toe, een grill apparaat om tosti's te maken. Maar mijn boterhammen sandwich spread en kipfilet met tomaat waren ook lekker
Gewoon dat balletje eens opgooien met collega's? Dan met zijn alle 1 kopen ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tosti
Dat mis ik hier wel op werk af en toe, een grill apparaat om tosti's te maken. Maar mijn boterhammen sandwich spread en kipfilet met tomaat waren ook lekker
Dat gaat hem hier niet worden denk ik, helaas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gewoon dat balletje eens opgooien met collega's? Dan met zijn alle 1 kopen ofzo?
Ik wil ook nog een gril. Lekker gegrilde kipfiletquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat gaat hem hier niet worden denk ik, helaas.
Mijn bedrijf heeft geen eigen kantine faciliteiten (alleen een mini keukentje met een koelkast en een magnetron), dus wij maken gebruik van de kantine bij een bedrijf dat 1.5 km verderop zit. Daar verkopen ze wel van alles en daar eten wij dus ook. Gaan we met de auto voor heen en weer. Dus dan heeft een grill apparaat wegzetten niet heel veel zin
Maar heb voor thuis een tijdje terug wel een grill apparaat gekocht, omdat ik het toch wel handig vond, dus kan in het weekend wel tosti eten. De laatste tijd aten we vooral afbakbroodjes in het weekend, maar een tosti is waarschijnlijk wel wat slimmer.
Ja absoluut! Een hoop uitdagingen en lekker breed werkveld, ik hoef me voorlopig niet te vervelenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een gril. Lekker gegrilde kipfilet![]()
Bevalt het nog op je nieuwe werk?
Oh dat is wel echt een nadeel ja. Kan aardig opbreken op den duur weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja absoluut! Een hoop uitdagingen en lekker breed werkveld, ik hoef me voorlopig niet te vervelen
En de collega's zijn ook hartstikke aardig en super behulpzaam.
Enige jammere is dat ik er een uur voor moet rijden enkele reis. Maar ik weet nog niet of ik wel zin heb om die kant op te verhuizen, dus nog even afwachten hoe het reizen blijft bevallen
Ik ben reizen an sich wel gewend, naar de TU was het 1u 20 min enkele reis en dat heb ik vanaf mijn studententijd in 2001 tot eind 2013 dagelijks gedaan. Was niet leuk, maar wist niet beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt een nadeel ja. Kan aardig opbreken op den duur weet ik uit ervaring
Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Hier vanavond ook een BBQ. Ik ga proberen het ook bij kip en groente te houden.
Het is hier volop zon momenteel.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen...![]()
Overigens heb ik wel een goede eetdag. Zo nog even een tweede tosti maken, jumjum!
Inmiddels is het weer droog, maar rond de lunch stonden alle sluizen open hoor...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Al die BBQ's! Regent het bij jullie niet? Ik ben hier vanmiddag ontzettend verzopen...![]()
Overigens heb ik wel een goede eetdag. Zo nog even een tweede tosti maken, jumjum!
Ah, nicequote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:57 schreef Patoshik het volgende:
Patrique, over je ananas: ja hoor! Neem het zelf ook altijd mee naar het werk en heb ook geen koelkast.
Dan loopt het vast wel losquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben reizen an sich wel gewend, naar de TU was het 1u 20 min enkele reis en dat heb ik vanaf mijn studententijd in 2001 tot eind 2013 dagelijks gedaan. Was niet leuk, maar wist niet beter.
Nu het momenteel zo rustig is op de weg, red ik het in 50 min. Dus in dat opzicht is het voor mij sneller. Ik weet alleen niet wat ik vanaf september moet verwachten wanneer alle schoolvakanties weer voorbij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |