Ik snap niks van dit verhaal. Wat weet de politie? Dat er geen bereik is? En dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:20 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik vraag me af: toen ze ipv terug te gaan, toch door gingen lopen,
wisten ze waarschijnlijk niet direct dat daar geen bereik was, dat merkten ze pas toen het te laat was?
Het is daar kennelijk gebruikelijk dit niet te zeggen tegen touristen. De plaatselijke crimineeltjes weten het natuurlijk wel. De gids ook, die wou meteen daar zoeken. De politie weet dat toch ook?
Zou het in principe mogelijk zijn om in geval van vermissing een verplaatsbare zendmast voor mobieltjes in te zetten?
Jawel hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:17 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Niet opgegeten dus. Of lusten die beesten geen locals?
Klopt. En er is ook een verschil tussen zinvol discussiëren en lopen aluhoeden...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:19 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een mening geven en de discussie doodslaan
Dat lijkt me sterk, jij staat al minimaal vier maanden droogquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
Godver jongens, nu al aangeschoten en ik moet nog een donkere grot verkennen vanavond.
Haha, wat denk je dat andere mensen vinden van wat jij doet? De bekende pot verwijt enz.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. En er is ook een verschil tussen zinvol discussiëren en lopen aluhoeden...
Ik lijk heel leuk, maar ben een killer?quote:
Ik zag het inmiddels ja ;-)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Snap je aan de ene kant wel (en heb uiteindelijk ook nog braaf inhoudelijk commentaar gegeven), maar aan de andere kant is en blijft het objectief onzinnig om er over te discussiëren.
---> Mata en zijn woordspelingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:24 schreef El_Matador het volgende:
Godver jongens, nu al aangeschoten en ik moet nog een donkere grot verkennen vanavond.
Bushman zijn die slangenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:24 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Hij heet dus Miracle, ik dacht Bushman
Ik wil er echt geen nachtelijk zeiktopic van makenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Haha, wat denk je dat andere mensen vinden van wat jij doet? De bekende pot verwijt enz.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:27 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik zag het inmiddels ja ;-)
Maar goed, laten we het erop houden dat we ieder ons punt gemaakt hebben.
Geen idee of zoiets technisch en economisch haalbaar is maar het idee vind ik wel aardig. Geen idee hoe groot het bereik is dat één zo'n zendmast kan halen, maar toch.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:20 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik vraag me af: toen ze ipv terug te gaan, toch door gingen lopen,
wisten ze waarschijnlijk niet direct dat daar geen bereik was, dat merkten ze pas toen het te laat was?
Het is daar kennelijk gebruikelijk dit niet te zeggen tegen touristen. De plaatselijke crimineeltjes weten het natuurlijk wel. De gids ook, die wou meteen daar zoeken. De politie weet dat toch ook?
Zou het in principe mogelijk zijn om in geval van vermissing een verplaatsbare zendmast voor mobieltjes in te zetten?
Wel op WS. Baru zegt dat de locals daar banger van zijn dan van de slangen of de jags etcquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:29 schreef Domnivoor het volgende:
Is de pekari al langsgekomen in dit topic? Die valt in zeldzame gevallen ook wel eens aan.
En als we toch off-topic gaan: ik heb een weeklang in een jungle rondgezworven waar tijgers, panters, beren en olifanten voorkwamen. Ik heb geen van alle gezien, geen wilde althans.
De gevaren van grote roofdieren worden sterk overdreven.
Zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:25 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, jij staat al minimaal vier maanden droog
Dan nog blijft het verschil tussen bergopwaarts (terug naar de CD/Mirador/Boquete) en bergafwaarts (ervan af, tijd buiten de bewoonde wereld, naar Bocas) het probleemquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:29 schreef Grijzemassa het volgende:
Het zou ook een combinatie kunnen zijn van niet beseffen dat ze dezelfde weg terug moesten gaan en een ongeluk. Stel 1 van de meisjes kreeg een ongeluk en kon niet verder lopen. De andere wilde hulp gaan halen maar liep steeds verder het regenwoud in.
Eens.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:03 schreef jackie12 het volgende:
En dit zelfde scenario kun je wat mij betreft ook wegstrepen voor een ongeluk een uur na de 1e Quebreda.
1 gaat dan namelijk ook terug en ga je als je gewond bent al helemaal niet die moeilijke kabelbrug over
Wat mij betreft zijn een ongeluk en beet door een dier afgevallen.
het antwoord wat er met de meiden is gebeurd ligt in de eerste noodoproep. Waarom belden ze?
Niet om een slangebeet of een ongeluk .
Ik vraag me af of reddingsvliegtuigen niet zoiets hebben. Weet iemand dat?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:29 schreef Stupidisco het volgende:
Geen idee of zoiets technisch en economisch haalbaar is maar het idee vind ik wel aardig. Geen idee hoe groot het bereik is dat één zo'n zendmast kan halen, maar toch.
Dan blijf je zitten met de telefoontjes (pogingen tot) etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:32 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Misschien werden ze achtervolgd door wat gasten, dat zou ook verklaren waarom ze niet terug liepen zoals gepland omdat ze dan recht die lui tegemoet zouden lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |