Nee, al die dagen wachten op hulp, en af en toe proberen te bellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werkelijk? Al die dagen sjouwen ermee, maar als het je kan gebruiken (paspoort ter identificatie, kans dat je rugzak nooit meer gevonden wordt, etc.) dan niet?
Dat mag, en feedback is altijd welkomquote:Vind ik erg onwaarschijnlijk.
Vooral dat ze het daarna vergeet/ervan wegloopt/niet meer kan vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar de achterkant is dan nog nat. Als je het dan omdraait (en niet op dezelfde plek legt), ligt toch nog een tijdje de nog natte kant op de al droge kant.
Nou ja het is ook niet belangrijk, ik zou me persoonlijk niet zo goed kunnen voorstellen dat je daarop gaat zitten wachten, maar dat zegt niks over wat de meisjes logisch vonden natuurlijk.
Jaguars en poema's kan je (vrijwel) uitsluiten. Te zeldzaam en vallen geen 2 meiden aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef jackie12 het volgende:
-Vraag en heb hem al meerdere keren gevraagd maar nog geen antwoord:
hoeveel aanvallen van dieren zijn er gemiddeld per jaar in dit gebied en hoeveel daarvan zijn er dodelijk.
Zijn er daar uberhaupt cijfers van? Hele topics gaan namelijk over welke enge dieren er wel allemaal niet leven in dit gebied maar als er in de afgelopen 20 jaar er nooit 1 iemand heeft gedood kan ik die afstrepen
Je post had ik gezien ja. Maar heb besloten om me daar niet bij neer te leggen ;-)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten niet eens waar exact/hoe dat jeansshort is aangetroffen, van daar ook deze post van mij:
[..]
Nou ja, een natte jeansshort zit natuurlijk niet erg comfortabel (en voor zover we weten hadden ze niks anders bij). Aan de andere kant lijkt een jeansshort me sowieso al niet erg comfortabel daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar de achterkant is dan nog nat. Als je het dan omdraait (en niet op dezelfde plek legt), ligt toch nog een tijdje de nog natte kant op de al droge kant.
Nou ja het is ook niet belangrijk, ik zou me persoonlijk niet zo goed kunnen voorstellen dat je daarop gaat zitten wachten, maar dat zegt niks over wat de meisjes logisch vonden natuurlijk.
Het water is wel belangrijk lijkt mequote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, al die dagen wachten op hulp, en af en toe proberen te bellen.
En na 10 dagen ontberingen denk ik niet dat je je nog heel veel zorgen gaat maken over je paspoort, of je telefoon die niks meer doet.
Ik zal mijn scenario bijwerken met de nieuwe gegevens en opnieuw posten.
[..]
Dat mag, en feedback is altijd welkom
er is overal waterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk ik ook. Maar dan 1 voor Kris en 1 voor Lisanne.
Alleen; er zat misschien nog water in het flesje. Hoe groot is de kans een rugzak achter te laten en het water niet op te drinken (als er nog water in zat dan)?
Spreek Nederlands joh.quote:
Ze hoeven er natuurlijk ook niet door gedood te zijn (verwond, aan/opgegeten na overlijden, excusez le mot). En doel je op zoogdieren of ook op insecten? Het eerste is al ondoenlijk (verplaatsen zich, worden jongen geboren, oude dieren sterven), maar laatste al helemaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef jackie12 het volgende:
hoeveel aanvallen van dieren zijn er gemiddeld per jaar in dit gebied en hoeveel daarvan zijn er dodelijk.
Zijn er daar uberhaupt cijfers van? Hele topics gaan namelijk over welke enge dieren er wel allemaal niet leven in dit gebied maar als er in de afgelopen 20 jaar er nooit 1 iemand heeft gedood kan ik die afstrepen
Jaguars vallen zelden aan, andere roofdieren zitten er volgens mij nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef jackie12 het volgende:
Markering kan (hier zijn we eerder geweest. Maar zonder bovenbroek lopen, nah), maar ik persoonlijk zou het niet zien als "Kris komt hier terug", wél als "Kris is hier geweest". Mits die jeansshort uniek genoeg was.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooral dat ze het daarna vergeet/ervan wegloopt/niet meer kan vinden.
Mij lijkt een landmark logisch. Een teken. Als Lisanne/de rescuers daar aankomt, weten ze; daar blijven, dan komt Kris terug.
En daarna overkomt Kris iets (slang, val, whatever).
Het water in dat flesje kwam uit de rivier ernaast. Er zat nog meer water in die rivierquote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
Alleen; er zat misschien nog water in het flesje. Hoe groot is de kans een rugzak achter te laten en het water niet op te drinken (als er nog water in zat dan)?
Nogmaals: ik mag mijn mening ook geven en tegenspreken indien me dat opportuun lijkt. Het is een discussieforum.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Je post had ik gezien ja. Maar heb besloten om me daar niet bij neer te leggen ;-)
Je hoeft ook niet mee te redeneren over het broekje. Er is vast wel iemand anders die er nog een mening of theorie over heeft.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:56 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
andere roofdieren zitten er volgens mij niet
En dan drink je niet het laatste slokje op voor je terugzwakt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het water in dat flesje kwam uit de rivier ernaast. Er zat nog meer water in die rivier![]()
En ze liepen (deels) langs die rivier terug.
Euh een lynx/ wilde kat of puma is veel te klein om een mens te pakken. De enige echt gevaarlijke is de jag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet het niet, daarom is het scenario ook zo zinloosquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan drink je niet het laatste slokje op voor je terugzwakt?
En dan neem je niet een tweede flesje (in het geval van 2, in het geval van 3 niet) mee om water te halen?
Spreek jij lekker Spaans :quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spreek Nederlands joh.
Broekje.
Te vaak.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:56 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Jaguars vallen zelden aan, andere roofdieren zitten er volgens mij niet
Slangen spinnen etc is volgens mij best common, maar de locals zullen goed weten wat ze moeten doen om dit te voorkomen.
De andere vraag is: hoe vaak komt het voor dat twee jungle-leken weken rondzwerven verdwalen en misschien een makkelijk doelwit vormen voor een roofdier.
Alles is uiteindelijk zinloos?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:02 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
daarom is het scenario ook zo zinloos
Omdat je na een par uur dood bent als een een beetje giftige slang je bijt en je geen/niet snel medische hulp hebt?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:57 schreef jackie12 het volgende:
Maar stel ze zouden 911 gebeld hebben omdat een van hen idd was gebeten door een slang of een ander dier. Mij lijkt de kans dat ze dan beiden zijn gebeten uitermate klein. En als ze idd daarom 911 hebben gebeld waarom gaat dan niet 1 terug om hulp te halen ?
Maar nee ze gaan samen de berg af en een rivier oversteken via moeilijke kabeltouwen?
een scenario gebeten door een dier lijkt me daarom uitgesloten.
(
Ook als je gewond of uitgeput bent?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Euh een lynx/ wilde kat of puma is veel te klein om een mens te pakken. De enige echt gevaarlijke is de jag.
Aanname. En je weet daarbij niet wanneer ze welke "rivier" dan ook bereikten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 00:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het water in dat flesje kwam uit de rivier ernaast. Er zat nog meer water in die rivier![]()
En ze liepen (deels) langs die rivier terug.
Of ligt te slapen. Of bewusteloos. Gedehydrateerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ook als je gewond of uitgeput bent?
Waarom zet je rivier tussen ""?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aanname. En je weet daarbij niet wanneer ze welke "rivier" dan ook bereikten.
Kom, sommige daarvan zijn wat erg vergezocht. Ik zeg niet dat ze uhh... geen aas zullen eten, maar ze zullen je niet doden. En al helemaal niet 2 mensenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maakt dat zo veel uit? Op de video's zie je dat er op meerdere plekken langs de route stromend water te vinden is. Een flesje is handig dus je neemt er één mee. En misschien hadden ze inderdaad 3 flesjes, en 1 achtergelaten. Dan hebben ze toch nog ieder één flesje.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan drink je niet het laatste slokje op voor je terugzwakt?
En dan neem je niet een tweede flesje (in het geval van 2, in het geval van 3 niet) mee om water te halen?
Volgens mij staat mens niet op de menukaart van die katachtigen omdat we echt geen lekker mals hapje zijn en ook gewoon te groot. Maar een poema kan misschien wel aan de haal gaan met een stervend lichaam. Ik weet het nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 01:04 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ook als je gewond of uitgeput bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |