Ze is 13 ofzo.quote:
twitter:matthew1447 twitterde op donderdag 07-08-2014 om 17:39:50@NS_online waarom heten jullie eigenlijk de Nederlandse Spoorwegen en niet De Treinen Van Nederland? reageer retweet
Tussen 30 minuten en één uur 25% in waardebonnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand wat je terugkrijgt bij 240 minuten vertraging bij de SNCF? Ik lees slechts iets van 25 procent ofzo. Ben nog steeds onderweg. Voor de geinterreseerden: ik ben halverwege marne la vallee en lyon door een kapotte tgv teruggesleept naar Parijs Gare de Lyon waar ik over moest stappen op een ander treinstel. Die stond uiteraard in omgekeerde rijtuigvolgorde. Daar kreeg ik een pakketje astronautenvoedsel/blikken hondenvoer van de sncf. Het was trein 5110 inmiddels de 5111.
Wie is die ik ben zo keurig ingeburgerd moslim op de foto?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Ireyon het volgende:
Gemiddeld 3 werkdagen en binnen 2 dagen binnen, ze kunnen toch wel íets![]()
[ afbeelding ]
Ik ben net zoveel moslim als dat jij welkom bent in dit topic.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie is die ik ben zo keurig ingeburgerd moslim op de foto?
Ik dacht eigenlijk dat jij een lekker wijf wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik ben net zoveel moslim als dat jij welkom bent in dit topic.
dat magquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef icloud het volgende:
Mag ik vandaag de kneus van dag uitdelen? ik heb weer een leuke gevonden.
zeg dan meteen dat dat het wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij staat een paar posts terug die tweet
Ik zou zeker niet deze fietsroute nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
strikvraag. hun fietsen staan op station purmerend dus de weg naar huis weten ze wel
Kudo's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik ben net zoveel moslim als dat jij welkom bent in dit topic.
Gewoon First Class lijkt me?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef icloud het volgende:
Weet trouwens iemand wat ns bedoeld met eerste klas in de eurostar?
Net effe gebeld, als ik boek vanaf een nederlands station, dan is het standaard premier, maar boek ik vanaf brussel dan is het business premier, tja.... Klein verschilletje maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gewoon First Class lijkt me?
In het verleden kon je wel één boeking maken voor Thalys en Eurostar, maar volgens mij was dat via Thalys.com.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:48 schreef icloud het volgende:
Pfff eurostar is in de prehistorie blijven hangen, moet de thalys en de eurostar apart boeken, bah
Eurostar heeft zo mooie knop op de website staan, boek nu thalys en eurostar en vervolgens krijg je een formulier waarmee je vanaf elke plaats in nederland naar london kan reizen, met er onder groot niet geldig in thalys.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
In het verleden kon je wel één boeking maken voor Thalys en Eurostar, maar volgens mij was dat via Thalys.com.
Dat is een beetje knullig. Zacht gezegd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Eurostar heeft zo mooie knop op de website staan, boek nu thalys en eurostar en vervolgens krijg je een formulier waarmee je vanaf elke plaats in nederland naar london kan reizen, met er onder groot niet geldig in thalys.
Is het verschil zo groot?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef icloud het volgende:
Thalys.com verkoopt ook alleen standard premier als eerste klas, oplichters.
Ik keek zojuist eens voor de gein, voor een reis in oktober kreeg ik alleen maar full-flex tickets à ¤ 225 enkele reis voorgeschoteld.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:34 schreef icloud het volgende:
Thalys.com verkoopt ook alleen standard premier als eerste klas, oplichters.
3.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel klassen heeft zo'n eurostar eigenlijk?
Thalys verkoopt de middelste klasse als eerste klas terwijl je business premier verwacht.quote:
Oh chill, van het weekend eens uitproberenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef James1988 het volgende:
Afgelopen weekend (en maandag/dinsdag) is men aan het werk geweest bij de Willemspoortunnel in Rotterdam, het resultaat is gelukkig te merken. De slinger die je kreeg als je vanaf Rotterdam Zuid over spoor 4 richting Barendrecht ging is weg
Business premier is voornamelijk bedoeld voor zakenlui e.d., niet voor toeristen die wat meer luxe willen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Thalys verkoopt de middelste klasse als eerste klas terwijl je business premier verwacht.
Railjet heb je ook second, first en business.. Zelfde concept..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Thalys verkoopt de middelste klasse als eerste klas terwijl je business premier verwacht.
De service is veel beter, beter eten, ruimere stoelen, 10 minuten inchecken ipv 60.
Buisiness Class in de Railjetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Railjet heb je ook second, first en business.. Zelfde concept..
Dan moeten ze de business premier niet veeeel beter maken dan de standard , nu is het aantrekkelijk om tussen de zakenlui te zitten, want een andere fatsoenlijke optie is er niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Business premier is voornamelijk bedoeld voor zakenlui e.d., niet voor toeristen die wat meer luxe willen.
Bij de Railjet kun je ieder 1e klas-ticket voor ¤ 15 upgraden naar business, bij Eurostar is het een compleet andere tariefklasse. Da's wel een groot verschil (voor je portemonnee).quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Railjet heb je ook second, first en business.. Zelfde concept..
Of voor je vrouw of vriendin, als je nu weer eens moest ' overwerken' .... ipv een bloemetje ...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
ik snap het idee van een hunkemoller ook niet op het station....
oh trein heeft 10 minuten vertraging laat ik eens wat nieuw ondergoed kopen?
[..]
True, maar Railjet is dan weer niet reserveringsplichtig, en de Eurostar weer wel..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bij de Railjet kun je ieder 1e klas-ticket voor ¤ 15 upgraden naar business, bij Eurostar is het een compleet andere tariefklasse. Da's wel een groot verschil (voor je portemonnee).
Ook waar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:46 schreef b2py het volgende:
[..]
True, maar Railjet is dan weer niet reserveringsplichtig, en de Eurostar weer wel..
Lijken mij twee totaal verschillende dingen te zijn...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:49 schreef icloud het volgende:
Meneer u hoeft alleen maar te klikken op full flexxx, welke idioot heeft zich bedacht dat reizigers snappen dat een upgrade naar full flex een upgrade naar de business premier is?
Of voor jezelf omdat je net die ene speciale, bijzondere, geile trein op de foto hebt kunnen zetten die anders nooit op dit station komt :-)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor toch dat schone broekje als die ene collega toch even wat te ver ging?
Nee ik zie op de eurostar website dat full flex en business premier aan elkaar gekoppeld zijn, kies je voor business premier kies je automatisch voor full flex en andersom.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lijken mij twee totaal verschillende dingen te zijn...
Goh, werd tijd ook ja. Tegenprestatie die men geleverd heeft, is dat er her en der een wisseltje met de Noorderzon vertrokken is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:32 schreef James1988 het volgende:
Afgelopen weekend (en maandag/dinsdag) is men aan het werk geweest bij de Willemspoortunnel in Rotterdam, het resultaat is gelukkig te merken. De slinger die je kreeg als je vanaf Rotterdam Zuid over spoor 4 richting Barendrecht ging is weg
Welke wissels zijn verwijderd dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:28 schreef greavy het volgende:
[..]
Goh, werd tijd ook ja. Tegenprestatie die men geleverd heeft, is dat er her en der een wisseltje met de Noorderzon vertrokken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |