Ja, zo kun je het zien. Maar als jij lingerieverkoopster in Rotterdam bent en ze zeggen "Ga maar friet bakken in Zutphen" dan kun je moeilijk van een serieus aanbod spreken, wel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
ze krijgen ander werk aangeboden....
De voorbeelden die gegeven worden heb ik het gevoel dat de een zich te goed voelt om bij Smullers te gaan staan (alsof kleding verkopen rocket science is) en de andere wil alleen maar een uitkering zodat jij en ik ervoor kunnen betalen.
Ik lees ook nergens dat het tegen een lager salaris zou zijn.
Gezocht hebben zal ze wel niet, in Capelle zoeken ze nog een assistent store manager in het winkelcentrum naast het station..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het zien. Maar als jij lingerieverkoopster in Rotterdam bent en ze zeggen "Ga maar friet bakken in Zutphen" dan kun je moeilijk van een serieus aanbod spreken, wel?
Rotterdam naar Zutphen is niet realistisch nee maar dat staat er ook nietquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het zien. Maar als jij lingerieverkoopster in Rotterdam bent en ze zeggen "Ga maar friet bakken in Zutphen" dan kun je moeilijk van een serieus aanbod spreken, wel?
Je mag van het UVW een baan weigeren als deze meer dan een uur reistijd van je woonplaats ligt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, heb er zelfs een ubercoole screenshot bijgedaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je ze wel duidelijk kunnen maken wat je probleem precies is inmiddels?
Twitter ze het nummer van een taxichauffeurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:42 schreef icloud het volgende:
Ik lees trouwens net een discussie over hoe een roltstoeler eerste klas kan reizen, tja mijn handen jeuken om iets te tikken.
Tja dat kan, het ging om een boze meneer die met zijn rolstoel in de eerste klas wil zetten maar niet door de deur pastquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Twitter ze het nummer van een taxichauffeur
En dan een medereiziger hebben die er over gaat tweeten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Als rolstoeler 1e klas willen reizen, die is goed![]()
50 % extra betalen om nog steeds in dezelfde stoel te zitten
twitter:transfolmer twitterde op donderdag 07-08-2014 om 15:53:48@NS_online hoe is het mogelijk om 1e klas te rijden als rolstoelganger? #rolstoelpastnietdoordeur reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 07-08-2014 om 16:20:45@transfolmer Als het goed is zijn er ingangen waar de rolstoel wel door kan. Jouw ervaringen zijn dus anders? ^SR reageer retweet
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef ReisT het volgende:
[..]
Maffe Friezen die een Nederlandse naam vervangen door een naam die Nederlands klinkt, zodat ik niet doorheb dat het Fries is, zodat ik eerst moet googelen waar dat gehucht mag liggen, om er achter te komen dat het gewoon over Zwaagwesteinde gaat.
mja, helemaal zonder kun je ook niet meerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Salatrel het volgende:
dat twitterteam zijn volgens mij gewoon studentenbaantjes en zijn ongeveer net zo waardevol als je blindedarm
Misschien kunnen jullie samen met Limburg de zee op geduwd worden. Lekker dubbelmonarchietje spelenquote:
De enige waarbij het kan is icr of plan z een van die twee heeft aan het eind van de rij maar twee stoelen ipv 4 zodat je languit kan liggenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me volstrekt logisch dat er geen rolstoelplekken zijn in de 1e klasse.
Soberzo heeft zo iemand NS personeel nodig om de trein in te komen, die kunnen dat toch ook duidelijk maken? Lijkt me gewoon een onzinnig verhaal.
Ze kunnen vrij veel voor elkaar krijgen, veel sneller dan de klantenservice.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:55 schreef Salatrel het volgende:
dat twitterteam zijn volgens mij gewoon studentenbaantjes en zijn ongeveer net zo waardevol als je blindedarm
Jaloers?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen met Limburg de zee op geduwd worden. Lekker dubbelmonarchietje spelen
en vaak komen ook de domste reacties voorbijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze kunnen vrij veel voor elkaar krijgen
wat valt er aan op te lossen dan? dat klop je toch gewoon in de reisplanner in?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:03 schreef icloud het volgende:
Goh de vraag van de dag: geld de tienertoer alleen in de trein?
Winnaar krijgt dagkaart van de ns.
Heeft iemand al geprobeerd deze op te lossen? [ afbeelding ]
Daarstraks even bekeken op de twitters. Echt alleen van die pubergeiten die het niet snappen. Wel de doelgroep van Nick&Simon natuurlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat valt er aan op te lossen dan? dat klop je toch gewoon in de reisplanner in?
Niet zomaar tussen de spoilers staat het juiste antwoord:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs is trouwens een vrijwillige volendamse marteling, en ze is nog dolblij ook.
plus kans op werkzaamheden, springers, blaadjes, en preventieve sluitingenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:03 schreef icloud het volgende:
Goh de vraag van de dag: geld de tienertoer alleen in de trein?
Winnaar krijgt dagkaart van de ns.
Heeft iemand al geprobeerd deze op te lossen? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Niet zomaar tussen de spoilers staat het juiste antwoord:GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs is trouwens een vrijwillige volendamse marteling, en ze is nog dolblij ook.![]()
![]()
[..]
Niet zomaar tussen de spoilers staat het juiste antwoord:strikvraag. hun fietsen staan op station purmerend dus de weg naar huis weten ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs is trouwens een vrijwillige volendamse marteling, en ze is nog dolblij ook.![]()
Dat die rode link naar een nietszeggende pagina gaat probeer ik ze al de hele tijd uit te leggen, maar snappen wat een rode link is, is moeilijk.quote:
dan snap ik wel dat het zo lang moet durenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ik ben halverwege marne la vallee en lyon door een kapotte tgv teruggesleept
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan snap ik wel dat het zo lang moet duren
[..]
Niet zomaar tussen de spoilers staat het juiste antwoord:Je zou diegene weer de schoolbanken in schoppen, want dit kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijs is trouwens een vrijwillige volendamse marteling, en ze is nog dolblij ook.Altijd onderweg naar het avontuur
Dat heet "Klantenbinding"quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef daanski82 het volgende:
De poortjes in Enschede zijn nu gesloten. Met als gevolg dat ik nu een poortje uit zijn voegen heb gelopen omdat hij niet aan mijn loopsnelheid houd. Pffffff hoe moeilijk is het om de vertraging tussen de bleep en het openen van de poortjes er uit te halen?
En wat is het probleem?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:51 schreef Fixers het volgende:
Hoe zit dat met buitenstaanders op je spoorwerkplek? De sneltram in utrecht rijdt niet vanwege spoorvernieuwing, er rijden vervangende bussen. De tijdelijke halte Kanaleneiland zuid (Ikea) is zo ongelukkig neergelegd dat reizigers gewoon het tramspoor oversteken. Terwijl er aan de ene kant een stopmachine rijd en aan de andere kant bovenleidingkabels getrokken worden. Geen werkman die er iets van zegt en een hekje is ook afwezig.
Is toch best foutloos geschreven.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zou diegene weer de schoolbanken in schoppen, want dit kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |