Bijzonder. Met name dat "juiste bedrag" is bij mij de laatste tijd ineens vreselijk moeilijkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:41 schreef JDude het volgende:
Nu m'n GtbV van 28 juli al binnen. Keurig juiste bedrag en alles. Het kán dus wel.
Benieuwd welke plek dat dan precies moet zijn en wat er op het spoor loopt.twitter:NS_online twitterde op woensdag 06-08-2014 om 16:35:24Amsterdam-Lelystad-Amersfoort: Door een dier op het spoor rijden de treinen met een vertraging. http://t.co/axyyfHsO3W #Asdm reageer retweet
Neuh, zal wel standaard 26 meter zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Praten we dan over SLT Bakeenheden?
Hoe staat het daar eigenlijk mee, staan die nog weg te rotten bij watergraafsmeer of zijn die al retour maffialand?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn een paar Fyra's ontsnapt
Die staan er nog. Af en toe rolt er wat van Dijksgracht naar de Watergraafsmeer en andersom.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:49 schreef arkkey het volgende:
[..]
Hoe staat het daar eigenlijk mee, staan die nog weg te rotten bij watergraafsmeer of zijn die al retour maffialand?
Duck regelt er wel eentje voor je.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Neuh, zal wel standaard 26 meter zijn.
Vraagje, ik wil een pass navigo. Kan ik die als buitenlander alleen in Parijs halen?
Ze doen toch ook nog af en toe van die ontroestingsritten naar Maarn Goederen? Of is dat ook alweer gestopt?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die staan er nog. Af en toe rolt er wat van Dijksgracht naar de Watergraafsmeer en andersom.
Cargo only he. Voor de rest overstappen in Luik. Hoe zit het met die tram naar Lanaken inmiddels?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef icloud het volgende:
Zijn er nooit plannen geweest om het spoorknooppunt bij vise compleet te maken? Zodat maastricht wat meer verbonden word.
De lijn word ook gebruikt voor passagiers, dus eventueel zou je de bogen bij vise al ingebruik kunnen gaan nemen voor passagierstreinen, en later het knooppunt compleet maken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cargo only he. Voor de rest overstappen in Luik. Hoe zit het met die tram naar Lanaken inmiddels?
Ja dat klopt, ik zie de verbinding tongeren montzen ook niet in de boekjes, zou ook raar zijn voor een gesloten station.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik had het meer over die Moresnetlijn. Dat is cargo only, en "de andere helft" van dat visé knooppunt waar jij op doelt. Denk niet dat er veel vraag is naar reizigersvervoer op dat stuk, aangezien er al genoeg rijdt op Luik - Aachen
Bij mijn weten zijn die al weer gestoptquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze doen toch ook nog af en toe van die ontroestingsritten naar Maarn Goederen? Of is dat ook alweer gestopt?
NOU ENquote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:58 schreef b2py het volgende:
Wisselstoring Schiphol, geen treinverkeer van/naar Amsterdam C..
Wisselstoring, u moet terug naar start en ontvangt geen GtbV.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet hier iets mee doen, een rijweg instellen tot VER buiten de comfort zone. Maar ja, wat moet, dat moet.
Bier?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg niet al te verstandige dingen vanavond. Heb daar voor deze keer maar een beetje begrip voor
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat matcht niet met "voor deze keer"
Ik denk dat ik gewoon iedere dag ga omreizen via Schiphol.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef bork het volgende:
http://www.ns.nl/calamite(...)n-9-17-augustus.html
Nou, we verlaten op tijd het zinkende schip, morgen weg en na de 17e weer terug.
Of gewoon in Utrecht werken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon iedere dag ga omreizen via Schiphol.
Ja wie weet wie er op goed geluk op bezoek komtquote:
Een mooi overzichtskaartje, of desnoods alleen een opsomming van de getroffen trajecten was toch een kleine moeite geweest...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef bork het volgende:
http://www.ns.nl/calamite(...)n-9-17-augustus.html
Doordeweeks welgeteld één traject. Het valt dus eigenlijk wel mee allemaal...quote:Ook rijden er op sommige trajecten bussen in plaats van Sprinters.
Ik vind het ook nogal karig allemaal, ook niets van folders op het station of zo, terwijl ze maanden voor de uitvoerige werkzaamheden in Den Bosch al boekjes aan het uitdelen waren in de treinen met de gevolgen voor de verschillende trajecten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef ReisT het volgende:
[..]
Een mooi overzichtskaartje, of desnoods alleen een opsomming van de getroffen trajecten was toch een kleine moeite geweest...
Wel eens naar buiten gekeken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef Ajaxfan het volgende:
Weert plat door een aanrijding met een persoon en ook Hilversum > Naarden en Hilversum > Overvecht door een aanrijding. Het is nog te vroeg voor een herfstdepressie bij mensen toch?
#YOLOquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon iedere dag ga omreizen via Schiphol.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef ReisT het volgende:
Een mooi overzichtskaartje, of desnoods alleen een opsomming van de getroffen trajecten was toch een kleine moeite geweest...
En ik wil het nu graag weten, niet kort van tevoren pas.
Ik begrijp niet waarom de rode link op www.ns.nl naar die vier regels tekst leidt, en niet naar deze pagina. Die is toch al enige tijd beschikbaar. Sinds april al zie ik, want in dit persbericht wordt ernaar verwezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vind het ook nogal karig allemaal
Ja maar het is vreemd hoe je echt 'vlagen' hebt waarin er veel aanrijdingen zijn.quote:
Maffe Friezen die een Nederlandse naam vervangen door een naam die Nederlands klinkt, zodat ik niet doorheb dat het Fries is, zodat ik eerst moet googelen waar dat gehucht mag liggen, om er achter te komen dat het gewoon over Zwaagwesteinde gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mij relevant is dat ze in de herfstvakantie de sporen tussen Veenwouden en De Westereen door gaan zagen.
Bedankt! Dat is inderdaad precies wat ik zocht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef Tochjo het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp niet waarom de rode link op www.ns.nl naar die vier regels tekst leidt, en niet naar deze pagina. Die is toch al enige tijd beschikbaar. Sinds april al zie ik, want in dit persbericht wordt ernaar verwezen.
Op diverse stations in de omgeving van Utrecht heb ik overigens wel aankondigingen van deze werkzaamheden gezien, bijvoorbeeld op Utrecht Terwijde, Culemborg en Amersfoort.
Vraag me af of er een statistische correlatie is, ook met zonnig weer zijn er vlagen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ja maar het is vreemd hoe je echt 'vlagen' hebt waarin er veel aanrijdingen zijn.
Reis ik desnoods om via Alkmaar of Roosendaal. Kan mij het verrekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de hoeveelheid verstoringen rond Schiphol en niet zozeer afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |