Bier?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg niet al te verstandige dingen vanavond. Heb daar voor deze keer maar een beetje begrip voor
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat matcht niet met "voor deze keer"
Ik denk dat ik gewoon iedere dag ga omreizen via Schiphol.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef bork het volgende:
http://www.ns.nl/calamite(...)n-9-17-augustus.html
Nou, we verlaten op tijd het zinkende schip, morgen weg en na de 17e weer terug.
Of gewoon in Utrecht werken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon iedere dag ga omreizen via Schiphol.
Ja wie weet wie er op goed geluk op bezoek komtquote:
Een mooi overzichtskaartje, of desnoods alleen een opsomming van de getroffen trajecten was toch een kleine moeite geweest...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:23 schreef bork het volgende:
http://www.ns.nl/calamite(...)n-9-17-augustus.html
Doordeweeks welgeteld één traject. Het valt dus eigenlijk wel mee allemaal...quote:Ook rijden er op sommige trajecten bussen in plaats van Sprinters.
Ik vind het ook nogal karig allemaal, ook niets van folders op het station of zo, terwijl ze maanden voor de uitvoerige werkzaamheden in Den Bosch al boekjes aan het uitdelen waren in de treinen met de gevolgen voor de verschillende trajecten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef ReisT het volgende:
[..]
Een mooi overzichtskaartje, of desnoods alleen een opsomming van de getroffen trajecten was toch een kleine moeite geweest...
Wel eens naar buiten gekeken?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef Ajaxfan het volgende:
Weert plat door een aanrijding met een persoon en ook Hilversum > Naarden en Hilversum > Overvecht door een aanrijding. Het is nog te vroeg voor een herfstdepressie bij mensen toch?
#YOLOquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon iedere dag ga omreizen via Schiphol.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef ReisT het volgende:
Een mooi overzichtskaartje, of desnoods alleen een opsomming van de getroffen trajecten was toch een kleine moeite geweest...
En ik wil het nu graag weten, niet kort van tevoren pas.
Ik begrijp niet waarom de rode link op www.ns.nl naar die vier regels tekst leidt, en niet naar deze pagina. Die is toch al enige tijd beschikbaar. Sinds april al zie ik, want in dit persbericht wordt ernaar verwezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vind het ook nogal karig allemaal
Ja maar het is vreemd hoe je echt 'vlagen' hebt waarin er veel aanrijdingen zijn.quote:
Maffe Friezen die een Nederlandse naam vervangen door een naam die Nederlands klinkt, zodat ik niet doorheb dat het Fries is, zodat ik eerst moet googelen waar dat gehucht mag liggen, om er achter te komen dat het gewoon over Zwaagwesteinde gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mij relevant is dat ze in de herfstvakantie de sporen tussen Veenwouden en De Westereen door gaan zagen.
Bedankt! Dat is inderdaad precies wat ik zocht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef Tochjo het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp niet waarom de rode link op www.ns.nl naar die vier regels tekst leidt, en niet naar deze pagina. Die is toch al enige tijd beschikbaar. Sinds april al zie ik, want in dit persbericht wordt ernaar verwezen.
Op diverse stations in de omgeving van Utrecht heb ik overigens wel aankondigingen van deze werkzaamheden gezien, bijvoorbeeld op Utrecht Terwijde, Culemborg en Amersfoort.
Vraag me af of er een statistische correlatie is, ook met zonnig weer zijn er vlagen..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ja maar het is vreemd hoe je echt 'vlagen' hebt waarin er veel aanrijdingen zijn.
Reis ik desnoods om via Alkmaar of Roosendaal. Kan mij het verrekkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de hoeveelheid verstoringen rond Schiphol en niet zozeer afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |