Ze is 13 ofzo.quote:
twitter:matthew1447 twitterde op donderdag 07-08-2014 om 17:39:50@NS_online waarom heten jullie eigenlijk de Nederlandse Spoorwegen en niet De Treinen Van Nederland? reageer retweet
Tussen 30 minuten en één uur 25% in waardebonnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Weet iemand wat je terugkrijgt bij 240 minuten vertraging bij de SNCF? Ik lees slechts iets van 25 procent ofzo. Ben nog steeds onderweg. Voor de geinterreseerden: ik ben halverwege marne la vallee en lyon door een kapotte tgv teruggesleept naar Parijs Gare de Lyon waar ik over moest stappen op een ander treinstel. Die stond uiteraard in omgekeerde rijtuigvolgorde. Daar kreeg ik een pakketje astronautenvoedsel/blikken hondenvoer van de sncf. Het was trein 5110 inmiddels de 5111.
Wie is die ik ben zo keurig ingeburgerd moslim op de foto?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:30 schreef Ireyon het volgende:
Gemiddeld 3 werkdagen en binnen 2 dagen binnen, ze kunnen toch wel íets![]()
[ afbeelding ]
Ik ben net zoveel moslim als dat jij welkom bent in dit topic.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Wie is die ik ben zo keurig ingeburgerd moslim op de foto?
Ik dacht eigenlijk dat jij een lekker wijf wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik ben net zoveel moslim als dat jij welkom bent in dit topic.
dat magquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:01 schreef icloud het volgende:
Mag ik vandaag de kneus van dag uitdelen? ik heb weer een leuke gevonden.
zeg dan meteen dat dat het wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:45 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij staat een paar posts terug die tweet
Ik zou zeker niet deze fietsroute nemen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
strikvraag. hun fietsen staan op station purmerend dus de weg naar huis weten ze wel
Kudo's.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik ben net zoveel moslim als dat jij welkom bent in dit topic.
Gewoon First Class lijkt me?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:04 schreef icloud het volgende:
Weet trouwens iemand wat ns bedoeld met eerste klas in de eurostar?
Net effe gebeld, als ik boek vanaf een nederlands station, dan is het standaard premier, maar boek ik vanaf brussel dan is het business premier, tja.... Klein verschilletje maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Gewoon First Class lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |