Nee, alles ging naar Oost Europa, 50% daarvan naar Rusland.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verdeel en heers, bepaalde landen ontzien, zodat die landen geen sancties meer willen treffen en dwars gaan liggen bij de andere Europese landen.
[..]
50% van zijn omzet was Oostblok, niet alleen Rusland.
80 % Oost-Europa, waarvan 50 % Rusland. Moeilijk he, luisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee, alles ging naar Oost Europa, 50% daarvan naar Rusland.
Volgens mij niet, of sprak hij zo onduidelijk?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee, alles ging naar Oost Europa, 50% daarvan naar Rusland.
Precies, zeg het ze Wauke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
80 % Oost-Europa, waarvan 50 % Rusland. Moeilijk he, luisteren.
Het wordt straks gelijk weer herhaald. Kun je terugkijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Volgens mij niet, of sprak hij zo onduidelijk?
Nou nou nouquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Niet getest op apen, dat doen ze in afrika dus nu alsnog
verpakt in banaantjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij is ze iets van halfbloed/indisch met een flink tint. Dat blonde is niet haar eigen kleur. En ze woont zowat onder de evenaar, dus ja dat helpt ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
Is dat zonnebankbruin of negerbruin?
#ongepastquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mooie krullen heeft ze he?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is ze iets van halfbloed/indisch met een flink tint. Dat blonde is niet haar eigen kleur. En ze woont zowat onder de evenaar, dus ja dat helpt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |