abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143515899
quote:
4s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

De tegenhanger van de theorie die jij en vele anderen hanteren, namelijk dat alles de schuld van Poetin is. :')

Wat een nonsens, iets dergelijks heb ik nooit beweerd. Ik stel echter wel vraagtekens bij figuren die bijna alles wat de Russische media roepen voor waar aannemen en overal maar de boze hand van het westen in zien.

Probeer het gewoon voor de verandering eens nuchter te benaderen :)
pi_143515935
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
Beste Smack, ik zit op m'n mobiel en ga dus niet uitgebreid in op al je vragen.

Daarom houd ik het hierbij: je vragen zijn ofwel irrelevant, tendentieus of hebben een simpel antwoord.
Dit vat het inderdaad goed samen.
pi_143521551
Oekraïne wil 'militaire hulp' van NAVO en EU in de strijd tegen de pro-Russische separatisten in het oosten van het land. Dat heeft de Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Pavlo Klimkin, vandaag gezegd in een interview met de Duitse radio Deutschlandfunk. Later op de dag ontmoet hij in Berlijn zijn ambtgenoten uit Duitsland, Frankrijk en Rusland.

Militaire hulp zou het voor Oekraïne makkelijker maken op te treden in Oost-Oekraïne, aldus Klimkin. Lidmaatschap van de NAVO sluit hij echter voorlopig uit. Daar is in Oekraïne 'geen politieke en geen maatschappelijke consensus' over, aldus de bewindsman.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)van-NAVO-en-EU.dhtml

Verrassend, maar niet heus.
pi_143521668
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:26 schreef Loekie1 het volgende:
Oekraïne wil 'militaire hulp' van NAVO en EU in de strijd tegen de pro-Russische separatisten in het oosten van het land. Dat heeft de Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken, Pavlo Klimkin, vandaag gezegd in een interview met de Duitse radio Deutschlandfunk. Later op de dag ontmoet hij in Berlijn zijn ambtgenoten uit Duitsland, Frankrijk en Rusland.

Militaire hulp zou het voor Oekraïne makkelijker maken op te treden in Oost-Oekraïne, aldus Klimkin. Lidmaatschap van de NAVO sluit hij echter voorlopig uit. Daar is in Oekraïne 'geen politieke en geen maatschappelijke consensus' over, aldus de bewindsman.

Neuh, dat Oekraine niet zomaar in haar eentje van de Russen kan winnen is inderdaad niet erg bijzonder.
pi_143603795
MarkSleboda1 twitterde op maandag 18-08-2014 om 19:39:02 Reports Netherlands, Belgium, Australia & #Ukraine signed “Non-Disclosure Agreement” of #MH17 investigation results https://t.co/7LpGbuDEOz reageer retweet
Whut?Een NDA? 8)7
pi_143604887
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
MarkSleboda1 twitterde op maandag 18-08-2014 om 19:39:02 Reports Netherlands, Belgium, Australia & #Ukraine signed “Non-Disclosure Agreement” of #MH17 investigation results https://t.co/7LpGbuDEOz reageer retweet
Whut?Een NDA? 8)7
Heb je ook nog een andere bron?
pi_143605363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heb je ook nog een andere bron?
nee.
pi_143606506
quote:
ICAO Annex 13 section 5.12 (e) refers:

Non-disclosure of records
The State conducting the investigation of an accident or incident shall not make the following records available for purposes other than accident or incident investigation, unless the appropriate authority for the administration of justice in that State determines that their disclosure outweighs the adverse domestic and international impact such action may have on that or any future investigations:
a) all statements taken from persons by the investigation authorities in the course of their investigation;
b) all communications between persons having been involved in the operation of the aircraft;
c) medical or private information regarding persons involved in the accident or incident;
d) cockpit voice recordings and transcripts from such recordings;
e) recordings and transcriptions of recordings from air traffic control units;
f) cockpit airborne image recordings and any part or transcripts from such recordings; and
g) opinions expressed in the analysis of information, including flight recorder information.
pi_143607921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

nee.
Dan bestempel ik 'm bij deze als onzin ;).
pi_143608390
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan bestempel ik 'm bij deze als onzin ;).
:')
pi_143608441
quote:
Wat :')?
pi_143608464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat :')?
Ga zelf zoeken naar een bron.
pi_143608521
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ga zelf zoeken naar een bron.
Ja zo werkt dat niet he :')
pi_143608540
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat niet he :')
:')
pi_143650690
quote:
14s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Feilloze theorie inderdaad. Alles is de schuld van het westen.
Als men met "alles" al de geoplitieke rotzooi van de afgelopen 100 jaar bedoelt. Dan vind ik dat wel erg aannemelijk eigenlijk.
pi_143650835
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 19:26 schreef Loekie1 het volgende:

Altijd maar weer dezelfde draaiboek inderdaad.
pi_143650984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:30 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Als men met "alles" al de geoplitieke rotzooi van de afgelopen 100 jaar bedoelt. Dan vind ik dat wel erg aannemelijk eigenlijk.
Als men met "het westen" de grootmachten VS, VK, Frankrijk, Duitsland, Rusland en Japan bedoelt, dan heb je misschien wel een punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 23:36:44 ]
pi_143651121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Igen het volgende:

[..]

Als men met "het westen" de grootmachten VS, VK, Frankrijk, Duitsland, Rusland en Japan bedoelt, dan heb je misschien wel een punt.
De kleinere westerse landen (waaronder Nederland) hobbelen altijd achter de grootmachten aan kwa geopoltiek. Het is mischien naar om te zeggen. En even afgezien van wie het gedaan heeft. MH17 is toch wel eigen schuld dikke bult.
pi_143651147
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Whut?Een NDA? 8)7
Dit is niet ongebruikelijk, om vroegtijdig lekken te voorkomen en het verdraaien verkeerd brengen van feiten te voorkomen is het belangrijk dat het verhaal tusen de landen waar het om gaat eenduidig is.

Als Oekraine nu alweer iets gaat roepen over dat onderzoek uit context waardoor er een verkeerd beeld ontstaat is de betrouwbaarheid van de resultaten direct aangetast.
pi_143651718
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 23:39 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

De kleinere westerse landen (waaronder Nederland) hobbelen altijd achter de grootmachten aan kwa geopoltiek.
Als je vredig achter een grootmacht kan aanhobbelen kom je er nog genadig vanaf. Polen is bijv. in de geschiedenis al meerdere keren simpelweg in een Duits-Russisch onderonsje veroverd en opgepeuzeld: zie de Poolse Delingen en het Molotov-Ribbentroppact.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 23:58:27 ]
pi_143654406
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143655048
Deze week eiste Vitali Churkin, VN ambassadeur van Rusland, met grote woorden dat de Oekraine de Air Traffic Control data (t.a.v. de MH17 tragedie) moest vrijgeven.Insinuerend dat Kiev de ATC data zou achterhouden. Maar die data is al lang in Den Haag.
Kiev heeft Nederland gevraagd om de leiding te nemen in het internationale onderzoek van de MH17 ramp. En om de voor het onderzoek noodzakelijke data te vergaren zijn 25 luchtvaart experts van de Onderzoeksraad voor Veiligheid, een paar weken in de Oekraïne geweest.

Churkin moet het rapport van de onderzoeksraad afwachten

Ik heb de indruk dat de Russen zich een beetje zenuwachtig maken.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_143657777
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 03:26 schreef barthol het volgende:
Deze week eiste Vitali Churkin, VN ambassadeur van Rusland, met grote woorden dat de Oekraine de Air Traffic Control data (t.a.v. de MH17 tragedie) moest vrijgeven.Insinuerend dat Kiev de ATC data zou achterhouden. Maar die data is al lang in Den Haag.
Kiev heeft Nederland gevraagd om de leiding te nemen in het internationale onderzoek van de MH17 ramp. En om de voor het onderzoek noodzakelijke data te vergaren zijn 25 luchtvaart experts van de Onderzoeksraad voor Veiligheid, een paar weken in de Oekraïne geweest.

Churkin moet het rapport van de onderzoeksraad afwachten

Ik heb de indruk dat de Russen zich een beetje zenuwachtig maken.
Tuurlijk.
Ze weten dat de separatisten 9M-MRD hebben neergehaald en dat het een raket was van Russische makelij en heel de wereld weet dat Moskou die ratten steunt.

Rusland wil alle informatie die de onderzoeksraad ook heeft en andere conclusies daaruit trekken om weerwoord te geven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 21 augustus 2014 @ 10:24:11 #174
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_143657856
Ben even op vakantie geweest: hoe staat het met het identificeren van de lijken inmiddels?

Wel gek trouwens toen ik het vliegtuig weer instapte eerste keer sinds MH17 ramp en mensen met kinderen zag. Onwillekeurig moest ik toch even aan MH17 denken.
pi_143659002
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 10:24 schreef RedFever007 het volgende:
Ben even op vakantie geweest: hoe staat het met het identificeren van de lijken inmiddels?

Wel gek trouwens toen ik het vliegtuig weer instapte eerste keer sinds MH17 ramp en mensen met kinderen zag. Onwillekeurig moest ik toch even aan MH17 denken.
Precies de helft van het aantal passagiers is geidentificeerd. Maar ik vraag me af of dat alleen lichamen zijn of ook lichaamsdelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')