abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143145803
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zegt NIKS ---> zie mijn recente posts hierover..
Inmiddels gelezen en BEGREPEN.
pi_143145812
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Kan..niet per definitie in een grot, maar dus wel een lage plek/een dal? waaruit dus de laatste foto's van beneden af aan gefotografeerd een rots en takken te zien zijn.
Wat dacht je van een berg? En dat een berg hellingen heeft die soms stijl zijn en deels uit rots/steen bestaan? En dat een pad daar soms langs loopt of een schuilplek tegenaan is?
pi_143145838
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Stukje bij beetje IN de rivier spoelen? Je bedoelt denk ik afhankelijk van gewicht en omvang afgezet worden door de rivier..
Nee.

Regens bergop spoelen een ontbonden lichaam (dat dus in botjes langs de rivier ligt) stukje bij beetje in de rivier.

Dat is de "erosie". Jij hebt het over de "sedimentatie".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143145843
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar ben geen expert op botgebied.

Bovendien wat Whiskers zegt. De stroming houdt de botten "drijvend". En het hangt helemaal af van de rivierbedding (hoe diep, hoeveel stenen, etc.).
Klopt, ik ben ook geen deskundige op het gebied van botten, maar de biologielessen en logisch nadenken kunnen je al ver brengen.
Maar op een gegeven moment moeten de botten wel zinken, aangezien het sponsachtige weefsel verzadigd met water is. Bot is namelijk wel poreus. Daar helpt geen stroming tegenop.
pi_143145860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze hoeven ook helemaal niet te drijven. onder het wateroppervlak is óók stroming.
Met meer momentum idd.
pi_143145863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Stupidisco het volgende:
Maar wellicht is de rugzak 'enkel' doorweekt geweest van de vele regen maar is ie verder dus niet verplaatst door de rivier.
Dat is mijn inschatting idd. Al vanaf 11 juni.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:13:02 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143145877
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies. Met modellen zou je iets kunnen zeggen, maar de Panamese Prutsers doen daar niet aan. Misschien de UvA (fysische geografie), maar dan nog heb je keiveel data nodig over hoeveelheid regen, verdamping/inklinking/peil laten zakken, de tijdstippen van de regens, de verschillende locaties van regens (in de bergen of lagerop), etc.

Wordt een bijzonder lastig verhaal.

Toch is dat zo'n beetje mijn werk, alleen dan met tientallen miljoenen jaren, veel meer onzekerheden en datapunten onder de grond. *)
Dan is het toch best knap van mij dat ik dat besef, als niet-geoloog, of hoe de experts op dat gebied ook mogen heten :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143145903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef Rubella het volgende:
Daar helpt geen stroming tegenop.
Flash floods kunnen hele auto's verplaatsen. Een auto is ook poreus en blijft dat. ;)

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:13:59 #159
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143145923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ho, wacht ff...

Hoe kom jij daarbij?
Nee weet ik niet uiteraard, zo staat t er wel inderdaad. Dat is een onvervalste aanname ;) dat baseer ik op het idee dat de rivier de eerste natuurlijke stop is. Ff wat ruimte, relatief veilig, zicht naar boven. Net als in die docu. Ff geen jungle. Ze moeten keuzes gaan maken nu. Dus time out. Misschien zelfs kiezen voor blijven op die plek als iemand gewond is of gebeten door een slang.

Uiteindelijk leggen ze in de 11 dagen ook niet zoveel kilometers af. Aan 1 stuk door gelopen hebben ze sowieso niet denk ik.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143145961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Niet als het water zo hoog staat dat het boven de rotsen stroomt en de rugzak blijft "drijven" en in een bosje blijft hangen als het water zakt.. Om maar wat te noemen..
Ja, dan zouden we moeten weten of het mogelijk is dat het water daar zo hoog komt.
pi_143145970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan is het toch best knap van mij dat ik dat besef, als niet-geoloog, of hoe de experts op dat gebied ook mogen heten :P
Ik heb me de afgelopen weken alleen maar met FOK! bezig gehouden :') en moet nog wat modelletjes bouwen, dus je bent welkom om te helpen... ;)

pi_143145972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een berg? En dat een berg hellingen heeft die soms stijl zijn en deels uit rots/steen bestaan? En dat een pad daar soms langs loopt of een schuilplek tegenaan is?
Kan. en daar schuilen. Zoals ik de film zojuist bekeken heb is het onlogisch voor mij dat de meisjes nog op dag 11 aan het rondlopen waren. Maar sterk en sterk uitgeput.
De man in het filmpje was een ervaren backpacker, en de meiden niet, kan je nagaan.
pi_143145981
is er dan toch een zendmast aangestraald op 9 april j.l.???? Iemand enig idee??

http://www.boqueteguide.com/?p=11016

Second: Two helicopters have headed up into the mountains to allegedly investigate a weak iPhone signal coming from the Bocas side of the mountains, this according to a local radio station.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:15:25 #164
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euhh.. Daar is het juist op berekend; dat is de enige data die we hebben namelijk.
Euhhhh
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

We weten niet wanneer ze bij die eerste kabelbrug zijn gekomen en we weten niet hioe de rivier(en) zich exact (kunnen) gedragen in het regenseizoen. Je zou het gebied daar (inl exacte stroom rivieren + hoe ze waar precies in het landschap liggen voor tientallen kilometers) al jaren gedetailleerd en goed moeten kennen, veel regenseizoenen (waaronder ook de extremen) moeten hebben meegemaakt én dan je ervaring vergelijken met hoe het dit jaar was/is (op verschillende momenten).

Is écht niet te doen vanuit Amsterdam of Bogotá (lees: of afstand en zonder die kennis/ervaring)..
Dat kun je dus NIET op afstand en zonder die ervaring (of zonder die data en fatsoenlijke modellen) inschatten :N No way in hell :N
pi_143146046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ja, dan zouden we moeten weten of het mogelijk is dat het water daar zo hoog komt.
Kan je zien aan de bomen langs de rivier. Tot waar het mos groeit komt het water zeg maar. Mos groeit niet in stromend water. Of althans niet het mos wat je voor die analyse gebruikt.

Dat is natuurlijk in theorie, maar het is een aanwijzing.

pi_143146047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze kunnen zeker drijven. Heb dat ook wel gezien. Maar dat waren bewerkte botten (dierenbotten na het bereiden van het vlees). En je hebt zeker gelijk dat ze niet massief zijn. Maar verder weet ik het dus niet precies.
Oude droge botten zijn poreus en drijven vrij goed. Verse botten zijn zwaar en zinken.
pi_143146049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:48 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik heb zelf dat filmpje van die gast die verdwaalt was in de jungle (hierboven ergens gepost) nog niet gezien maar wat ik heb gelezen/gehoord lijkt het me onmogelijk dat ze ruim 6 weken hebben weten te overleven.
Ik ga dat filmpje even kijken
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:16:54 #168
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146084
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Stukje bij beetje IN de rivier spoelen? Je bedoelt denk ik afhankelijk van gewicht en omvang afgezet worden door de rivier..
Ja, bij een overstroming of flash flood worden dingen zowel in als uit de rivier gespoeld.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:16:57 #169
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_143146088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Spocke het volgende:
is er dan toch een zendmast aangestraald op 9 april j.l.???? Iemand enig idee??

Second: Two helicopters have headed up into the mountains to allegedly investigate a weak iPhone signal coming from the Bocas side of the mountains, this according to a local radio station.
Batterij was of op, of de telefoon waren op vliegtuigmodus/uit om batterij te besparen.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_143146128
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Oude droge botten zijn poreus en drijven vrij goed. Verse botten zijn zwaar en zinken.
Die rivier is echt wel krachtig genoeg daar. Zelfs grotere botten worden nog weggespoeld (zie de gevonden beenderen 03/08).

pi_143146144
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee.

Regens bergop spoelen een ontbonden lichaam (dat dus in botjes langs de rivier ligt) stukje bij beetje in de rivier.

Dat is de "erosie". Jij hebt het over de "sedimentatie".
_O-

Moeilijke woorden deren me niet hoor.. Ik ben prima opgeleid.
pi_143146160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Euhh.. Daar is het juist op berekend; dat is de enige data die we hebben namelijk.
Excuus. Heb ik overheen gelezen. Mijn fout.
pi_143146204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Batterij was of op, of de telefoon waren op vliegtuigmodus/uit om batterij te besparen.
"I cannot attest any of this is 100% real, but the following has been reported to me in the past few minutes."

En niks over gehoord verder. Zou er niet al te veel waarde aan hechten.

pi_143146241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-

He??? echt, adem eens in en uit voor je reageert. :')

pi_143146252
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-

prima opgevoed niet :W
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:20:46 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146309
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het punt is dat er maar 1 rots hoeft te zijn om het verhaal te ontkrachten. 1 botsinkje is genoeg.

Om het dus mogelijk te maken moet die rugzak allerlei magische toeren om en over rotsen gemaakt hebben. Die kans is gewoon extreem klein. Uitsluiten kan je het idd niet, maar ik acht de kans echt te klein.
Tsja, zelfs al zijn er 20, als dat ding de gunstigste stroming toevallig mee heeft botst het niet ;)
Vergis je niet: per ongeluk lukt van alles wat niet lukt als je er op aanstuurt (en andersom). Waarschijnlijkheid zegt niet altijd alles en je zou nogmaals moeten weten over rivier, landschap, extremen, situatie op exacte tijd dat de rugzak er (eventueel in kwam) en vooral ook (stap 1 nadat je de info van dit jaar in je model.simulatie hebt gestopt): WAAR precies en op welk tijdstip) ;)
pi_143146316
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die dingen komen in secondes, helemaal als je achter een bocht in de rivier zit en het regent, dan hoor je hem niet aankomen.

Levensgevaarlijk.

[..]

Zat ik net te kijken.

Die rotsen langs de rivier lijken (nogmaals: lijken) grijzig van kleur, duidelijk niet roodachtig zoals bij de quebradas en zoals gemeld op de foto.

Vraag me wel af hoe betrouwbaar een foto (niet bedoeld om rotsen te fotograferen) midden in de nacht is.

"Rode rotsen". Eh ja, dat kan ook Pa Kremers zijn die een natte rode grot ziet. :')
Hou eens op met die walgelijke puberale "lolligheid"
pi_143146319
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Ik ga dat filmpje even kijken
Duurt een uur ongeveer.
Zeer indrukwekkend, en dit was dus een ervaren backpacker. Toch verdwaald in de jungle.
Deze man voelde op dag 1 al angst in de weet hij verdwaald was. Liep toch door.
Op 11 dagen was hij stervende. Op dag 5 al was hij compleet uitgeput.
Het geeft zeker een idee hoe de meisjes zichzelf gevoeld moeten hebben.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:21:05 #179
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143146331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Spocke het volgende:
Is er dan toch een zendmast aangestraald op 9 april j.l.???? Iemand enig idee??

Wow....
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:21:15 #180
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143146338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:17 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ik zou zeggen 'ongelukkige' beslissing.
Nja, zoals ik het stel klinkt het misschien wat hard. Alsof het een stel imbecielen zijn. Zo bedoel ik het niet. Maar in essentie kiezen ze op dat moment om 'ff' te improviseren en de jungle in te struinen in een hempje en korte broek zonder enige kennis of hulpmiddelen. Misschien tot op zekere hoogte begrijpelijk, zou het zelf ook gedaan kunnen hebben, maar achteraf is dit die ene foute beslissing waar volgende ongelukkige beslissingen uit voort vloeien. Zoals je zo vaak ziet in dergelijke tragedies.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:21:33 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146356
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:11 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Inmiddels gelezen en BEGREPEN.
Sorry :* , wou mezelf niet herhalen en alleen even duidelijk verwijzen. Maar kan rot overgekomen zijn :@
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:23:06 #182
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143146451
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Hou eens op met die walgelijke puberale "lolligheid"
Een beetje humor kan geen kwaad, integendeel.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:23:37 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146473
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:13 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nee weet ik niet uiteraard, zo staat t er wel inderdaad. Dat is een onvervalste aanname ;) dat baseer ik op het idee dat de rivier de eerste natuurlijke stop is. Ff wat ruimte, relatief veilig, zicht naar boven. Net als in die docu. Ff geen jungle. Ze moeten keuzes gaan maken nu. Dus time out. Misschien zelfs kiezen voor blijven op die plek als iemand gewond is of gebeten door een slang.

Uiteindelijk leggen ze in de 11 dagen ook niet zoveel kilometers af. Aan 1 stuk door gelopen hebben ze sowieso niet denk ik.
Niet vervelend bedoeld, maar dat blijkt dus niet uit de post waar ik op reageer. een minder opletten iemand/iemand die pas net meeleest kan dat las feit zien ;)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:24:08 #184
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143146492
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:21 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nja, zoals ik het stel klinkt het misschien wat hard. Alsof het een stel imbecielen zijn. Zo bedoel ik het niet. Maar in essentie kiezen ze op dat moment om 'ff' te improviseren en de jungle in te struinen in een hempje en korte broek zonder enige kennis of hulpmiddelen. Misschien tot op zekere hoogte begrijpelijk, zou het zelf ook gedaan kunnen hebben, maar achteraf is dit die ene foute beslissing waar volgende ongelukkige beslissingen uit voort vloeien. Zoals je zo vaak ziet in dergelijke tragedies.
Precisement.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:24:11 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146494
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Ja, en dan kom je weer bij gebied enorm goed kennen etc (heb het al vaak genoeg herhaald) ;)
pi_143146505
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vergis je niet: per ongeluk lukt van alles wat niet lukt als je er op aanstuurt (en andersom).
Er is geen aansturing hier, het is de natuur.

quote:
Waarschijnlijkheid zegt niet altijd alles en je zou nogmaals moeten weten over rivier, landschap, extremen, situatie op exacte tijd dat de rugzak er (eventueel in kwam) en vooral ook (stap 1 nadat je de info van dit jaar in je model.simulatie hebt gestopt): WAAR precies en op welk tijdstip) ;)
Dat laatste klopt, maar in de media werd gelijk geroepen dat "de meiden waarschijnlijk van de kabelbrug in de rivier gedonderd waren en die magische rugzak 5 km lager werd afgezet".

Daar reageerde ik op. Dat lijkt me gezien de hoeveelheid rotsen en het tijdstip (toen stond de rivier nog vrij laag; veel uitstekende rotsen dus) vrijwel onmogelijk.

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:24:48 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146524
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb me de afgelopen weken alleen maar met FOK! bezig gehouden :') en moet nog wat modelletjes bouwen, dus je bent welkom om te helpen... ;)
Erg lief aangeboden van je, maar ik heb het zelf druk genoeg ;)
pi_143146527
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Euhhhh

[..]

Dat kun je dus NIET op afstand en zonder die ervaring (of zonder die data en fatsoenlijke modellen) inschatten :N No way in hell :N
Nog een keer: globaal. Mag je er van mij 2 kilometer naast zitten. Heb je toch een idee waar ze te water geraakt kunnen zijn.
pi_143146542

pi_143146580
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die rivier is echt wel krachtig genoeg daar. Zelfs grotere botten worden nog weggespoeld (zie de gevonden beenderen 03/08).
Zeg ik wat anders?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:26:18 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146591
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kan je zien aan de bomen langs de rivier. Tot waar het mos groeit komt het water zeg maar. Mos groeit niet in stromend water. Of althans niet het mos wat je voor die analyse gebruikt.

Dat is natuurlijk in theorie, maar het is een aanwijzing.
In een nevelwoud? Nat genoeg daar hoor ;)
En zelfs in lager gelegen jungle is er vaak een hoge luchtvochtigheid.
pi_143146634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Een beetje humor kan geen kwaad, integendeel.
Humor over de rug van een vader die zijn kind onder afschuwelijke omstandigheden is verloren?
Humor kan veel kwaad.
Bovendien is jouw humor niet de mijne
Het degradeert dit topic tot ranzig riool-poep-en-plas-jongenskleedkamer-geblaat
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:27:28 #193
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146651
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Karkassen van koeien ook. Maar goed: welke rivier op welk punt precies etc. dat weten we gewoon niet :N
pi_143146674
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:24 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nog een keer: globaal. Mag je er van mij 2 kilometer naast zitten. Heb je toch een idee waar ze te water geraakt kunnen zijn.
Daar is het gebied te klein voor t.o.v de onzekerheden in je berekening.

Met "erosie" bedoel ik het "eroderen" (is het niet, maar dichtstbijzijnde woord, vandaar de ") van het lichaam. Dat kan op de kant liggen, buiten het bereik van de rivier en door regens stukje bij beetje in de rivier spoelen.

Rustig ademen. :*

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:28:31 #195
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143146704
Zitten de Kremers ondertussen weer in het vliegtuig? Dan kunnen ze in Panama weer achterover leunen.

Iets anders: ik meen me te herinneren van interpol dat Kris aanstaande zaterdag jarig zou zijn geweest. Ze zou dan 22 zijn geworden.

Een moment om stil bij te staan.
pi_143146725
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In een nevelwoud? Nat genoeg daar hoor ;)
En zelfs in lager gelegen jungle is er vaak een hoge luchtvochtigheid.
Ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?

woensdag 6 augustus 2014 @ 23:30:14 #197
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143146795
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:27 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Humor over de rug van een vader die zijn kind onder afschuwelijke omstandigheden is verloren?
Humor kan veel kwaad.
Het degradeert dit topic tot ranzig riool-poep-en-plas-jongenskleedkamer-geblaat
Overdreven gesteld. Humor kan een belangrijke component bij rouwverwerking zijn.

Kom je wel eens op een begrafenis? Dan weet je dat dat heel vaak een vrolijke boel is.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:30:18 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:18 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Excuus. Heb ik overheen gelezen. Mijn fout.
Nee, Ouder1 maakt de fout te denken dat het van hieruit zonder enige exacte info over landschap/rivieren/etc(meerjaars, en in een groot gebied) te berekenen is of er iets over te zeggen is. En het kan al helemaal niet als je niet weet op welke dag, waar exact onder welke (weers/rivier etc)omstandigheden eea gebeurd zou moeten zijn. Kunnen wij echt niet bepalen :N
pi_143146820
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:27 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Humor kan veel kwaad.
Voeg er maar racisme, seksisme en aan narcistisch grenzende arrogantie aan toe.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:31:13 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143146848
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:21 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Wow....
Is niet zo, is al ontkracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties