Dat zeg ik toch niet. Hij zegt dat het hem persoonlijk niet boeidquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kinderachtig dit. Als ik een foto zie van een dood kindje, doet mij dat iets.
Maar verder heeft dit conflict totaal geen invloed op mijn functioneren of wat dan ook.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Hij zegt dat het hem persoonlijk niet boeid t
Okequote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
beter dan de meesten gok ik
doet er alleen niet zo heel veel toe, dat oorlog kut is weet je al vanaf de basisschool neem ik aan, daar valt niet echt een discussie over te voeren
2quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:24 schreef sp3c het volgende:
toch valt 2000 doden nog wel mee gezien het geweld van de afgelopen maand
veldslagje bij Chora in afghanistan kostte naar schatting 200 levens om maar wat te noemen
Wat niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Hij zegt dat het hem persoonlijk niet boeid
Dat zei die erna ja . Wat hap jij nou de hele tijd.....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat niet?
Als hij een foto ziet van een dood kindje, dan doet hem dat wel degelijk iets.
?quote:
Zwaktebod.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat niet?
Als hij een foto ziet van een dood kindje, dan doet hem dat wel degelijk iets.
Ik hap wanneer ik wil meid, zeker wanneer je iets doms zegt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zei die erna ja . Wat hap jij nou de hele tijd.....
Keep it cool.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hap wanneer ik wil meid, zeker wanneer je iets doms zegt.
Trololololololoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik hap wanneer ik wil meid, zeker wanneer je iets doms zegt.
owzoquote:
Klopt, maar ergens snap ik de reactie van Yasmin enzo ook wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
owzo
ik vind het echt apart, ben best benieuwd waar het verschil inzit
zijn de palestijnen de Israeli's te slim af?
richten de Israeli's meer op de infrastructuur?
kan vanalles zijn
ja daar wil ik best in meegaan maar daarvoor zit ik niet in dit soort topics eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens snap ik de reactie van Yasmin enzo ook wel.
Het is strikt gezien weinig, maar nog steeds teveel.
Het is ook beetje raar om conflicten met elkaar te gaan vergelijken. Voor die mensen daar maakt het het niet minder erg als er ergens anders meer slachtoffers zijn gevallen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens snap ik de reactie van Yasmin enzo ook wel.
Het is strikt gezien weinig, maar nog steeds teveel.
Misschien zaten ze wel allemaal in de tunnels die niet gevonden zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
owzo
ik vind het echt apart, ben best benieuwd waar het verschil inzit
zijn de palestijnen de Israeli's te slim af?
richten de Israeli's meer op de infrastructuur?
kan vanalles zijn
nee maar er worden een heleboel dingen geroepen over de intensiteit en de proportionaliteit van de Israelische acties en als je daar iets zinnigs over wilt zeggen dan moet je ze wel in een bepaald perspectief plaatsenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is ook beetje raar om conflicten met elkaar te gaan vergelijken. Voor die mensen daar maakt het het niet minder erg als er ergens anders meer slachtoffers zijn gevallen.
kan ook, wie het weet mag het zeggen wmbquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien zaten ze wel allemaal in de tunnels die niet gevonden zijn
Alleen al als je intensiteit vergelijkt met die van de aanvallen vanuit Gaza kan je al stellen dat ze te extreem zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar er worden een heleboel dingen geroepen over de intensiteit en de proportionaliteit van de Israelische acties en als je daar iets zinnigs over wilt zeggen dan moet je ze wel in een bepaald perspectief plaatsen
simpelweg roepen dat het zo grof is en dat de grenzen steeds verder weg lijken te schuiven omdat op dat ene youtube filmpje een hele straat werd platgegooid is te gemakkelijk
Het aantal burgerslachtoffers valt reuze mee , voor zo,n drukbevolkt gebied.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is ook beetje raar om conflicten met elkaar te gaan vergelijken. Voor die mensen daar maakt het het niet minder erg als er ergens anders meer slachtoffers zijn gevallen.
nee dat kan nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen al als je intensiteit vergelijkt met die van de aanvallen vanuit Gaza kan je al stellen dat ze te extreem zijn
zijn toch geen vergelijkbare situaties?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |