abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143131862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:14 schreef Ceberut het volgende:
Idd. Die ene keer had Arafat zoiets van, nee, dit is niet voldoende. Hadden de Palestijnen maar moeten instemmen.
Toen volgde ik het nieuws nog echt iedere dag en dacht echt dat er vrede zou komen. Vervolgens liep Arafat Jihad weer te roepen. En dan maar denken dat de Palestijnen hun eigen land wilden hebben. Niet dus.
quote:
Sterker nog, hadden ze in 1948 maar moeten instemmen, dan hadden ze nu al 60 jaar een eigen staat. Dit bewijst dat de Palestijnen geen vrede willen.
Inclusief de oorlogen in de 60's en 70's.
pi_143131870
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:32 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Ja, je gunt Joden geen land maar Arabieren die al 22 landen hebben wel.
Ik gun de joden wel land, maar wat mij betreft hoef je daar geen ander volk voor uit te moorden. Wat mij betreft hebben ze nu al ruim voldoende en zouden ze best een deel terug kunnen geven. Ze hebben al 90% van de Palestijnen afgenomen, nog steeds niet genoeg?
pi_143131883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom is de VN niet onafhankelijk?
Dat vraag ik mij ook af.
pi_143131900
quote:

[..]

Ah vandaar dat er zoveel haat tegen christenen is in de Arabisch wereld...
Nee, dat heeft dan weer niks te maken met zionisme. Het is een feit dat zionisme leidt tot antisemitisme. Als zionisme morgen van de aardbodem zou verdwijnen, dan zou 99% van het antisemitisme verdwijnen.
quote:
Theodor Herzl (1860-1904), the founder of modern Zionism, recognized that anti-Semitism would further his cause, the creation of a separate state for Jews.
pi_143131917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:34 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af.
1995.
pi_143131920
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:34 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Ik gun de joden wel land, maar wat mij betreft hoef je daar geen ander volk voor uit te moorden. Wat mij betreft hebben ze nu al ruim voldoende en zouden ze best een deel terug kunnen geven. Ze hebben al 90% van de Palestijnen afgenomen, nog steeds niet genoeg?
Het is genoeg volgens de Israëlische regering, ze willen zelfs wat weggeven aan de Palestijnen. Vredes plan van Kerry, geaccepteerd door Israël maar niet door de Palestijnen:

The division of Jerusalem, though without going into specifics;
A gradual Israeli withdrawal from most of the "West Bank," while retaining control over large Jewish settlement blocs;
A limited land swap to compensate the Palestinians for the settlement blocs;
Recognition of Israel as a "Jewish state"; and
Compensation for so-called "Palestinian refugees," but no "right of return" to Israel-proper.
pi_143131925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:24 schreef tapirrr het volgende:
Palestijnen zijn niet Arabieren, het maakt me niks uit wat een 'Hamas-dude' heeft gezegd. De joden kunnen lekker naar Amerika, een land waar ze goed tussenpassen.
Ja en de Palestijnen kunnen lekker naar Jordanië, Egypte, Syrië, Irak en Libanon, waar ze ook gewoon vandaan komen en dus zeker goed tussen passen.
pi_143131933
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is allemaal niet zo bijzonder hoor. Er zijn slechts paar dingen voor nodig, een hele heftige crisis, een man met charisma die opstaat , zondebok en het onmenselijke van die zondebok.

Dan veranderd het brein van de meeste mensen letterlijk. Waar we normaal mensen zien als mensen, zien we ze dan als objecten.
En met zulke eenvoud kan het gaan.

Het was een samenloop van omstandigheden die ervoor zorgde dat de duivel 6 jaar lang op aarde kon rondlopen, zo afschuwelijk was het.

Hier moet een nuance bij: nazi's hebben nooit het merendeel van de Duitse bevolking gevormd. Iets wat niet algemeen bekend is. Dus het is ook nog eens zo dat een zwijgende meerderheid nodig is...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143131960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:27 schreef oksel12 het volgende:

[..]

De VN had net voor de opstand in Libië een rapport geschreven waarin ze de mensenrechten van het Kadafi regime prees.
Een voorbeeld.
Ja maar waarom dan?
pi_143131964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:36 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Het is genoeg volgens de Israëlische regering, ze willen zelfs wat weggeven aan de Palestijnen. Vredes plan van Kerry, geaccepteerd door Israël maar niet door de Palestijnen:

A gradual Israeli withdrawal from most of the "West Bank," while retaining control over large Jewish settlement blocs;
Compensation for so-called "Palestinian refugees," but no "right of return" to Israel-proper.
Teruggeven, je bedoelt compenseren voor wat ze het laatst gepakt hebben. Ik heb het over een nette 50%/50% verdeling, zou toch prachtig zijn.
pi_143131967
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:35 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Nee, dat heeft dan weer niks te maken met zionisme. Het is een feit dat zionisme leidt tot antisemitisme. Als zionisme morgen van de aardbodem zou verdwijnen, dan zou 99% van het antisemitisme verdwijnen.

[..]

:') Niet-moslims zullen altijd gehaat worden in de Arabische wereld. Met of zonder zionisme, er blijft evenveel haat net zoals er haat tegen de christenen is.
pi_143131993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja maar waarom dan?
Dat zeg ik toch, ze prijzen een regime voor haar mensenrechten terwijl een objectief iemand dat onmogelijk zou doen.
pi_143132015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Teruggeven, je bedoelt compenseren voor wat ze het laatst gepakt hebben. Ik heb het over een nette 50%/50% verdeling, zou toch prachtig zijn.
Die was er in 1948 maar dat vonden de Arabieren niet zo leuk.
pi_143132027
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je vergeet een belangrijk jaar: 1995.
Ja vond ik destijds ook wel heftig, maar wist niet of het er tussen paste. Ik dacht kennelijk van niet.
pi_143132053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:39 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ja vond ik destijds ook wel heftig, maar wist niet of het er tussen paste. Ik dacht kennelijk van niet.
Past wel. Sterker nog, het was een breekpunt.
pi_143132069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:37 schreef oksel12 het volgende:

[..]

:') Niet-moslims zullen altijd gehaat worden in de Arabische wereld. Met of zonder zionisme, er blijft evenveel haat net zoals er haat tegen de christenen is.
:') Moslims zullen altijd gehaat worden in de Joodse wereld. Met of zonder zionisme, er blijft evenveel haat net zoals er haat tegen de christenen is.
pi_143132101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:40 schreef Ceberut het volgende:

[..]

:') Moslims zullen altijd gehaat worden in de Joodse wereld. Met of zonder zionisme, er blijft evenveel haat net zoals er haat tegen de christenen is.
Vandaar dat moslims evenveel rechten als joden hebben in Israël.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:41:34 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143132109
quote:

[..]

Ja, je gunt Joden geen land maar Arabieren die al 22 landen hebben wel.
Als je een land maakt en daarin gewoon vredig samenleeft met de palestijnen is er geen enkel probleem!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143132121
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:41 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Vandaar dat moslims evenveel rechten als joden hebben in Israël.
Leugens.
pi_143132193
Een leuke Israëlische traditie: Price-tagging. Georganiseerd voor de Arabische medemens, toonbeeld van Isreëlische tolerantie.
pi_143132235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:36 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Mits de compensatie redelijk en proportioneel is (dus niet een blok woestijn voor de Joodse settlements), zou ik dit niet eens zo'n slecht plan vinden....
pi_143132257
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:44 schreef Ceberut het volgende:
Een leuke Israëlische traditie: Price-tagging. Georganiseerd voor de Arabische medemens, toonbeeld van Isreëlische tolerantie.
Incidenten...
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:47:32 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143132284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:46 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Incidenten...
zie feiglin's uitspraken. incidenten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_143132301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:46 schreef Roceco het volgende:

[..]

Mits de compensatie redelijk en proportioneel is (dus niet een blok woestijn voor de Joodse settlements), zou ik dit niet eens zo'n slecht plan vinden....
De compensatie zal gebieden van Israël waar Arabieren wonen zijn, 20% van de Israëlische bevolking is Arabisch.
pi_143132316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:46 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Incidenten...
Nee, georganiseerde en door de overheid gefaciliteerde misdaad.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')