abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:01:09 #151
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_143135689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe toevallig is het dat meiden die anderen waarschuwen geen trails te lopen zonder gids doorlopen na de Mirador? Alleen? Hoe toevallig is het dat een eerdere verdwaalde toerist werd opgevangen door indianen? Hoe toevallig is het dat één van beide meiden tijdens het toiletteren wordt overvallen door één of meerdere grote enge dieren? Hoe toevallig is het dat ze elkaar én het pad 8 dagen kwijt zijn en dat niet het pad wordt gevonden maar de ander die overleden is? Hoe toevallig is het eigenlijk dat dit juist hén moest overkomen?
Ze dalen toch vrijwillig af aan de andere kant, ze maken zelfs nog een foto bij de waterval.

Dan zou er sprake moeten zijn van een groepsverkrachting want 1 man valt niet 2 vrouwen aan.

Dan blijven ze nog minimaal 8 dagen in leven gezien het aantal pogingen tot een noodoproep.

Ik zie geen enkele serieuze aanwijzing voor dit scenario al is een variant hier op natuurlijk mogelijk.
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_143135733
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Reconquista. het volgende:
Dan blijven ze nog minimaal 8 dagen in leven gezien het aantal pogingen tot een noodoproep.
minimaal 10 zelfs.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_143135745
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:55 schreef UncleFunk het volgende: Ben heel benieuwd wat Baru te melden heeft hierover.
Iedereen heeft het steeds over ene Baru, wie is dat steeds?
pi_143135780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zijpaden zijn er niet en waarom zou je een zijpad inslaan als je op een recht pad loopt ?
Dat lijkt mij ook niet. Toch wordt er op de vorige pagina gesteld dat ze mogelijk een zijpad zijn ingeslagen, dat nu mogelijk niet goed of helemaal niet meer zichtbaar is.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:03:26 #155
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143135857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Barú is een vulkaan in de buurt van Boquete :')
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143135863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:01 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Een lokale gids die tegenwoordig in Europa verblijft.
pi_143136223
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook niet. Toch wordt er op de vorige pagina gesteld dat ze mogelijk een zijpad zijn ingeslagen, dat nu mogelijk niet goed of helemaal niet meer zichtbaar is.
Er kunnen (tijdelijke) zijpaden zijn geweest die nu zijn volgegroeid maar begin april nog duidelijk zichtbaar waren en wellicht als het hoofdpad uitzagen. Binnen een maand na de start van regenseizoen kan het het echter helemaal begroeid zijn. Als je terugloop ziet alles er uberhaupt al anders uit dan de heenweg en een verkeerde afslag is dan zo gemaakt.
pi_143136224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Een lokale gids die tegenwoordig in Europa verblijft.
Duitsland of een ander Duitstalig land als ik zijn Engels met soms Duitse woorden ertussen zo bekijk.

Zijn antwoord is niet coherent met EenVandaag, misschien moet ik het met een kaartje en in het Spaans doen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_143136295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:09 schreef ednet94 het volgende:

[..]

Er kunnen (tijdelijke) zijpaden zijn geweest die nu zijn volgegroeid maar begin april nog duidelijk zichtbaar waren en wellicht als het hoofdpad uitzagen. Binnen een maand na de start van regenseizoen kan het het echter helemaal begroeid zijn. Als je terugloop ziet alles er uberhaupt al anders uit dan de heenweg en een verkeerde afslag is dan zo gemaakt.
Mijn punt is dat lokale gidsen het toch wel zouden weten of er zijpaden zijn op dat stuk, tijdelijk of altijd.
pi_143136343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef Domnivoor het volgende: Barú is een vulkaan in de buurt van Boquete : ' )
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:03 schreef UncleFunk het volgende: Een lokale gids die tegenwoordig in Europa verblijft.
Welke van de 2 is het nou jongens 8)7

Is er toevallig iemand hier die Spaans spreekt? In die audio-documentaire over de meiden (waarin die lokale gids trouwens zei dat hij al vanaf het begin aan de andere kant van de berg wou zoeken maar hij door autoriteiten in Panama Stad werd teruggefloten. Als dat hem niet was verboden wie weet hadden ze dan nog op tijd kunnen zijn, ongelofelijk!) maar i.i.g op het einde speelt een Spaans nummer (op 37:05) kan iemand een zin eruit opschrijven in het Spaans, wil dat nummer vinden, het nummer begint op 37:05: http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:11:56 #161
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143136394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Het feit dat ze een uur na het bereiken van de top, dus bij de afdaling al het noodnummer hebben geprobeerd te bellen duidt er volgens mij toch echt op dat ze toen een ongeluk hebben gehad .
Ik blijf daar ook bij idd. Ik geloof niet dat ze dan al bellen omdat ze verdwaald zijn. Er was nog genoeg licht en ze hadden, naar ik aanneem, nog de tegenwoordigheid van geest om te weten waar ze ongeveer naartoe moesten (berg op) om richting Boquete te lopen. Mijn verwachting is dat je pas gaat bellen als de duisternis in gaat vallen en het besef komt dat je de nacht in een jungle moet doorbrengen.

Er moet iets gebeurd zijn waardoor ze niet terug die berg op konden. Dus denk ik aan letsel, of een slangebeet oid. Maar als je niet die bergop kan, waarom dan wel eraf gaan? Waarom niet wachten?

Aannemende dat ze bergaf strompelen om welke reden dan ook (misschien schuilplaats zoeken oid) komen ze bij een rivier uit. Wellicht één van de betere plekken in de jungle. Overzicht, veiligheid (relatief), rustpunt. Daar maken ze nieuwe plannen. Verder trekken, blijven wachten enz. Vraag is natuurlijk wat t letsel is en wie het heeft. Gevoelsmatig zeg ik Kris en dat ze hier haar broek uit trekt en misschien ook schoen(en). Wellicht blijven ze daar een tijdje. Overdag wat verkennen/zoeken en 's nachts bij de rivier blijven.

Hiervandaan wordt het lastig beredeneren. Hebben ze de rivier overgestoken omdat er geen hulp kwam? Moesten ze uberhaupt die rivier over om verder te komen (verder naar de jungle in, maargoed, een mens wil soms verder al is het verder de shit in)? Misschien dat zijriviertje, maar mijns inziens niet de hoofdrivier? Waarom hier niet de gewonde achterlaten en teruglopen naar Boquete? Qua afstand in afzienbare tijd te doen, of waren ze hier al helemaal verdwaald?

De eerste vraag blijft hoe dan ook waarom ze die berg verder afdalen. Vanaf daar gaat het van kwaad tot erger en is het vrij moeilijk om één foute beslissing weer goed te maken.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_143136427
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef Jezus9 het volgende:
lokale gids
welke lokale gids ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143136542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:01 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar wees jij erotische ontmoetingen enkele dagen geleden nog niet verontwaardigd terzijde?
Een verkrachting zie ik niet als een erotische ontmoeting. Zeker niet eentje waar je een condoom voor meeneemt als vrouw zijnde (die jij dacht te zien liggen bij de inhoud van de rugtas).
pi_143136703
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:12 schreef StaceySinger het volgende: Welke lokale gids?
Feliciano Gonzales. Klik op het beluisteren van de audio-documentaire en spoel door naar 17:15:

Bron: http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/ (spoel door naar 17:15, daarin zegt de gids het notabene zelf) de journalist was bij die gids thuis, Feliciano schonk hem zelfs koffie vanuit z'n tuin.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:17:07 #165
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_143136720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:11 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Er moet iets gebeurd zijn waardoor ze niet terug die berg op konden. Dus denk ik aan letsel, of een slangebeet oid. Maar als je niet die bergop kan, waarom dan wel eraf gaan? Waarom niet wachten?

Misschien een verkeerde inschatting gemaakt, gewond geraakt, geen bereik op mobiel en nog volop licht.

Ze dachten misschien wat te Nederlands waar altijd wel iets of iemand is en gedacht als we de berg aflopen is er wel hulp en ergens tijdens die route is het misgegaan en zijn ze verdwaald.

Ik ben bang dat we het nooit zullen weten.
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:17:20 #166
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143136733
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hebben jullie dat filmpje gezien van dat panamese tv-kanaal? Geloven jullie dan nog steeds dat het zo vreselijk moeilijk is om het pad kwijt te raken. Het mag niet eens een pad heten joh. Als er ergens een veldmuis heeft gelopen krijg je misschien nog wel een beter pad.
pi_143136739
Het kan wel zijn dat het de schoen van Kris is, alleen als je naar de laatste foto kijkt van Kris, heeft ze daar volgens mij andere schoenen aan. Als er wel misdaad in het spel is zou de gevonden schoen dus
bedoeld kunnen zijn om te misleiden en het op een ongeluk of verdwaling te laten lijken. En dat men niet beseft heeft dat de foto van Kris nog tevoorschijn zou komen? De ouders herkennen de schoen dus wel als zijnde van Kris en zelfs DNA zou kloppen.
pi_143136788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:17 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Hebben jullie dat filmpje gezien van dat panamese tv-kanaal? Geloven jullie dan nog steeds dat het zo vreselijk moeilijk is om het pad kwijt te raken. Het mag niet eens een pad heten joh. Als er ergens een veldmuis heeft gelopen krijg je misschien nog wel een beter pad.
Zeker niet. De ouders zijn er evenwel stellig van overtuigd dat verdwalen of een ongeluk onmogelijkheden zijn.
pi_143136792
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:10 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Mijn punt is dat lokale gidsen het toch wel zouden weten of er zijpaden zijn op dat stuk, tijdelijk of altijd.
Sommige zijpaden zullen ze wel weten andere paden niet (meer). Paden veranderen in jungles veranderen regelmatig. Zal onmogelijk zijn ze allemaal te herinneren. Zie ook een video die hier ergens is voorbij gekomen waarbij ze overnachten in een hutje wat van het hoofdpad afligt. Er zijn dus wel zijpaden. Dat de gids ze niet (allemaal) heeft gezegd/aangewezen betekent ook niet dat ze er niet zijn (geweest).
pi_143136802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:17 schreef Grijzemassa het volgende:
Het kan wel zijn dat het de schoen van Kris is, alleen als je naar de laatste foto kijkt van Kris, heeft ze daar volgens mij andere schoenen aan. Als er wel misdaad in het spel is zou de gevonden schoen dus
bedoeld kunnen zijn om te misleiden en het op een ongeluk of verdwaling te laten lijken. En dat men niet beseft heeft dat de foto van Kris nog tevoorschijn zou komen? De ouders herkennen de schoen dus wel als zijnde van Kris en zelfs DNA zou kloppen.
Volgens mij is er alleen DNA gevonden in de schoen met resten. Op de andere was niets te vinden.
pi_143136860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:17 schreef Grijzemassa het volgende:
De ouders herkennen de schoen dus wel als zijnde van Kris en zelfs DNA zou kloppen.
- er is geen DNA op/in de schoen aangetroffen
- de ouders hebben die schoen "herkend" op het moment dat ze in shock waren; hun dochter was hoogstvermoedelijk bevestigd dood, ik zou daar niet teveel waarde aan hechten

Ik zie met de beste wil van de wereld geen blauwe Timberlands/Docs op noch de Schipholfoto noch de laatste foto van Kris. Dat zijn bruinige bergschoenen, net als Lisanne had.

pi_143136866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:52 schreef VaLkyRie het volgende:
Irritant eigenlijk dat we nog geen steek verder zijn gekomen al die tijd. Straks gaan we weer discussieren over water drinken, dan over hoelang je nog leeft zonder te eten, dan over drugskoeriers, dan weer over verdwalen en dan komen we weer bij de verkrachters uit.
Ja, en ik zit te denken aan die laatste 3 wat zichtbare foto's vanaf onderaf genomen, takken en rotswand.
Ik heb het idee nu weer dat ze ergens ''niet meer uitkonden''.
Misschien een schuilplek geweest.
Dus vastzaten.
En idd zo blijf je bezig.

[ Bericht 2% gewijzigd door caracamel68 op 06-08-2014 20:27:28 ]
pi_143137023
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- de ouders hebben die schoen "herkend" op het moment dat ze in shock waren; hun dochter was hoogstvermoedelijk bevestigd dood, ik zou daar niet teveel waarde aan hechten

Ik zie met de beste wil van de wereld geen blauwe Timberlands/Docs op noch de Schipholfoto noch de laatste foto van Kris. Dat zijn bruinige bergschoenen, net als Lisanne had.
Crosspost . Ik heb ook mijn twijfels of de blauwe / zwarte schoen wel van Kris is. Volgens mij niet.
pi_143137037
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:11 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik blijf daar ook bij idd. Ik geloof niet dat ze dan al bellen omdat ze verdwaald zijn. Er was nog genoeg licht en ze hadden, naar ik aanneem, nog de tegenwoordigheid van geest om te weten waar ze ongeveer naartoe moesten (berg op) om richting Boquete te lopen. Mijn verwachting is dat je pas gaat bellen als de duisternis in gaat vallen en het besef komt dat je de nacht in een jungle moet doorbrengen.

Eens ja. Wellicht dat toch door het soort verwonding bergafwaarts wel lukte maar bergopwaarts niet.

Wachten waarop bedoel je? Redding?
We weten natuurlijk niet of ze dat niet gedaan hebben. Zou kunnen dat ze wel een dag of langer rond dat gebied zijn gebleven en pas later verder naar beneden zijn gegaan. Er vanuitgaande dat er iets gebeurd is rond 15:00 uur dan waren ze in ieder geval in de buurt van water (beek 1 of beek 2) dat lijkt mij persoonlijk wel een 'prettig' gegeven in een situatie waarin ik moet overleven zonder eten.

Zou zomaar kunnen dat ze enkele dagen in de buurt van de beekjes zijn gebleven en pas later (toen redding uitbleef) verder naar beneden zijn gegaan richting de rivier.
pi_143137067
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Ja, en ik zit te denken aan die laatste 3 wat zichtbare foto's vanaf onderaf genomen, takken en rotswand.
Ik heb het idee nu weer dat ze ergens ''niet meer uitkonden''.
Dus vastzaten.
En idd zo blijf je bezig.
- als ze daar samen waren, zouden ze dan samen daar overleden zijn?
- wat is er gebeurd tussen 8 (die 'foto's') en 11 april (laatste noodoproepen)?

pi_143137141
het is opmerkelijk dat inwoners uit Boquete al aangaven dat er ten Noorden van het Pianista pad gezocht moest worden - zie hier

op 8 April hoort dan iemand een helikopter -maar... die vliegt naar het zuiden ?
April 8, 2014 at 8:06am

i can now see the helicopter, it is leaving this area heading south
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_143137176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:17 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Genoeg mogelijkheden hiervoor.
pi_143137180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:22 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Eens ja. Wellicht dat toch door het soort verwonding bergafwaarts wel lukte maar bergopwaarts niet.

We weten natuurlijk niet of ze dat niet gedaan hebben. Zou kunnen dat ze wel een dag of langer rond dat gebied zijn gebleven en pas later verder naar beneden zijn gegaan. Er vanuitgaande dat er iets gebeurd is rond 15:00 uur dan waren ze in ieder geval in de buurt van water (beek 1 of beek 2) dat lijkt mij persoonlijk wel een 'prettig' gegeven in een situatie waarin ik moet overleven zonder eten.

Zou zomaar kunnen dat ze enkele dagen in de buurt van de beekjes zijn gebleven en pas later (toen redding uitbleef) verder naar beneden zijn gegaan richting de rivier.
Ik denk eigenlijk dat ze vrij snel (misschien zelfs die oproep van 16:30) na de eerste noodoproep omhoog geklommen zijn in de hoop bereik te vinden (ongeveer de roze richting op, richting het
platform van Alto Romero, dat Baru als paddock omschrijft). Daar staat ook een huis, nr 12.

pi_143137246
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als het wel haar schoen is, dan had ze deze schoenen niet aan op de wandeling!
pi_143137272
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:24 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Haha inderdaad. Genoeg mogelijkheden hiervoor.
Ik geloof het ook niet. De ouders wel.
pi_143137331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:26 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik bedoel dat als het wel haar schoen is, dan had ze deze schoenen niet aan op de wandeling!
Niets is uit te sluiten, maar ik acht de kans dat je zware Timberlands gaat meeslepen als je al bergschoenen draagt (en geen slippers, waarvan er van elke meid 2 paar op de kamer lagen) en je gaat "een paar uurtjes hiken" zeer zeer klein.

Ik zie er ook geen vrouwelijke schoen in. Volgens mij is het gewoon een verloren afgetrapte schoen van een lokale Panamees.

pi_143137342
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat ze vrij snel (misschien zelfs die oproep van 16:30) na de eerste noodoproep omhoog geklommen zijn in de hoop bereik te vinden (ongeveer de roze richting op, richting het
platform van Alto Romero, dat Baru als paddock omschrijft). Daar staat ook een huis, nr 12.

[ afbeelding ]
Omhoog? is dat niet juist bergafwaarts?
pi_143137400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:26 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Niet logisch. Je neemt hooguit een paar slippers mee in een dag rugzak en gaat niet sjouwen met een extra paar schoenen.
pi_143137421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:28 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Quebrada 2 wel. Maar stel dat er tussen Quebrada 1 en 2 iets gebeurd is, ze doen de eerste oproep tussen 15:00 en 16:00, en konden niet terug naar de Mirador/ander pad genomen, dan lijkt het logisch vanaf de paddock/platform te bellen. Dat is ook maar iets van een half uurtje omhoog (zonder verwonding dat is).

pi_143137429
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niets is uit te sluiten, maar ik acht de kans dat je zware Timberlands gaat meeslepen als je al bergschoenen draagt (en geen slippers, waarvan er van elke meid 2 paar op de kamer lagen) en je gaat "een paar uurtjes hiken" zeer zeer klein.

Ik zie er ook geen vrouwelijke schoen in. Volgens mij is het gewoon een verloren afgetrapte schoen van een lokale Panamees.
Die indruk had ik ook meteen toen ik deze foto zag
pi_143137475
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:29 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Veel te breed voor een vrouwenvoet, lijkt me. Maar ben geen Al Bundy.

woensdag 6 augustus 2014 @ 20:31:37 #187
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_143137528
quote:

[..]

Mja, ze hadden idd een tijdje kunnen blijven wachten en pas later naar beneden zijn gegaan, of wellicht één van die beekjes gevolgd in de hoop iets tegen te komen en zodoende bij de rivier zijn aanbeland. Komen die beekjes uit in de rivier?
pi_143137552
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ze ze extra mee had, maar er klopt iets niet. Of iemand (dader of cover-up} heeft de schoen gedropt of de foto is niet oke. Foto van Kris geknipt en op die plek geplakt bij het watervalletje.
pi_143137560
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:31 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Mja, ze hadden idd een tijdje kunnen blijven wachten en pas later naar beneden zijn gegaan, of wellicht één van die beekjes gevolgd in de hoop iets tegen te komen en zodoende bij de rivier zijn aanbeland. Komen die beekjes uit in de rivier?
Ja, maar echt pas 2-4 uur later ofzo.

Wat ook gezegd wordt door Van Passel. Ze kunnen de eerste noodoproep nooit bij de 1e rivier gedaan hebben.

pi_143137595
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat ze ze extra mee had, maar er klopt iets niet. Of iemand (dader of cover-up} heeft de schoen gedropt of de foto is niet oke. Foto van Kris geknipt en op die plek geplakt bij het watervalletje.
Schoen is niet van Kris lijkt me echt het meest logische. Ik zou me er niet op blindstaren, er zijn hardere datapunten. :)

pi_143137628
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:28 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Niet alles gaat bergafwaarts. Je hebt ook weer bergkammen die haaks op de hoogste bergkam staan. Het kan dus ook zijn gebeurd dat ze dachten het pad terugomhoog hadden genomen maar in feite een ander pad op een andere helling omhoog hebben genomen. Toen ze dat in de gaten kregen en ook dat het dan ook te laat begon te worden om voor het donker terug te kunnen komen probeerden ze wellicht het noodnummer te bellen. Wellicht is dat ook nog een mogelijke optie?
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:35:06 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_143137677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:29 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn geen Timberlands. Ik heb blauwe Timberlands en die hebben een beige bovenrand. En zien er even 'lomp' uit als mannenschoenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_143137685
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Veel te breed voor een vrouwenvoet, lijkt me. Maar ben geen Al Bundy.
Dit is overigens een uitvergroting van de schoen:
pi_143137722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef ednet94 het volgende:

[..]

[..]

Niet alles gaat bergafwaarts. Je hebt ook weer bergkammen die haaks op de hoogste bergkam staan. Het kan dus ook zijn gebeurd dat ze dachten het pad terugomhoog hadden genomen maar in feite een ander pad op een andere helling omhoog hebben genomen. Toen ze dat in de gaten kregen en ook dat het dan ook te laat begon te worden om voor het donker terug te kunnen komen probeerden ze wellicht het noodnummer te bellen. Wellicht is dat ook nog een mogelijke optie?
Dat, of dat er iets gebeurd is in de riviervallei (tussen Q1 en 2) en 1e keer "gebeld" (15:00-16:00) en om bereik te zoeken is een van de meiden (ongeluk)/allebei omhoog gelopen naar de paddock (dichterbij dan Mirador) en heeft daar de oproep om 16:30 gedaan.

Dat zou Kris dan geweest moeten zijn want met haar iPhone is om 16:30 gebeld
Dat de ouders 1 dag later te horen krijgen dat er al 0,5-1,5 uur eerder gebeld is, doet me vermoeden dat dat met de telefoon van Lisanne is gebeurd.

pi_143137734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:31 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Van wat ik heb gezien had ik niet de indruk dat je die beekjes zo via het pad kon volgen. Ofwel, de beekjes niet evenredig aan het pad lopen maar je deze moet oversteken als je het pad volgt.
pi_143137740
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef ednet94 het volgende:

[..]

[..]

Het noodnummer werd toch ruimschoots voor donker gebeld? In het tempo waarmee zij het eerste stuk de berg opgingen hadden ze de bewoonde wereld ook weer voor de duisternis kunnen bereiken.
pi_143137779
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, maar echt pas 2-4 uur later ofzo.

Wat ook gezegd wordt door Van Passel. Ze kunnen de eerste noodoproep nooit bij de 1e rivier gedaan hebben.
Die conclusie hebben ze volgens mij ook zelf getrokken
pi_143137788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:36 schreef Rubella het volgende:

[..]

Het noodnummer werd toch ruimschoots voor donker gebeld? In het tempo waarmee zij het eerste stuk de berg opgingen hadden ze de bewoonde wereld ook weer voor de duisternis kunnen bereiken.
Dat is dus precies het rare ja.

Als wat de ouders zeggen klopt: "er is maar 1 pad, je kan niet verdwalen" (op DAT punt dat is, verderop is verdwalen makkelijk, zie Telemetro video), dan moeten ze makkelijk teruggekund hebben.

pi_143137801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:37 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Die conclusie hebben ze volgens mij ook zelf getrokken
Wie is ze? Ik snap het niet?

pi_143137884
quote:
19s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schoen is niet van Kris lijkt me echt het meest logische. Ik zou me er niet op blindstaren, er zijn hardere datapunten. :)
Ik zie de vergelijking ook niet hoor.

Uit het AD van 24-6-2014:

"Schoenen zijn dezelfde die Kris en Lisanne droegen bij hun vertrek vanaf Schiphol"
RLT-verslaggeefster Britta Sanders, via woordvoerder familie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')