quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:29 schreef Karina het volgende:
Misschien al gepost hier, maar geen zin om terug te lezen. Rob Geus zit vanavond bij K&vdB
Nee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee...
BijdehandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja lekker, Skate Night ging helaas niet door maar volgende week beterquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mastubeer je?
Fuck, dat werkt niet op internet
Daar heb ik DWDD niet voor nodig. Knabbel&Babbel geven me weer me dagelijks portie na Nieuwsuur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
1 september. Dan kunnen we ons weer ergeren.
Alles goed hier het ging weer op rolletjes vandaagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja lekker, Skate Night ging helaas niet door maar volgende week beter![]()
Met jou dan?
Ja maar dat is toch iets minder ergernis op een of andere manier. Kan ook komen doordat het zo laat komt, dan ben ik wat milderquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar heb ik DWDD niet voor nodig. Knabbel&Babbel geven me weer me dagelijks portie na Nieuwsuur.
Mooimooi, bij mij ging alles nogal traag maarja yoloquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alles goed hier het ging weer op rolletjes vandaag
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mastubeer je?
Fuck, dat werkt niet op internet
Ik denk dat de tenoren al aan het oefenen zijn...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch iets minder ergernis op een of andere manier. Kan ook komen doordat het zo laat komt, dan ben ik wat milder
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je moest ook niet een beetje glimlachen?
Oh god ik erger me nu al. En dat terwijl ik de eerste helft van Feyenoord heb gekeken, dat was ook al zo een ergernis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat de tenoren al aan het oefenen zijn...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |