Daar heb ik DWDD niet voor nodig. Knabbel&Babbel geven me weer me dagelijks portie na Nieuwsuur.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
1 september. Dan kunnen we ons weer ergeren.
Alles goed hier het ging weer op rolletjes vandaagquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja lekker, Skate Night ging helaas niet door maar volgende week beter![]()
Met jou dan?
Ja maar dat is toch iets minder ergernis op een of andere manier. Kan ook komen doordat het zo laat komt, dan ben ik wat milderquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar heb ik DWDD niet voor nodig. Knabbel&Babbel geven me weer me dagelijks portie na Nieuwsuur.
Mooimooi, bij mij ging alles nogal traag maarja yoloquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alles goed hier het ging weer op rolletjes vandaag
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Mastubeer je?
Fuck, dat werkt niet op internet
Ik denk dat de tenoren al aan het oefenen zijn...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch iets minder ergernis op een of andere manier. Kan ook komen doordat het zo laat komt, dan ben ik wat milder
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je moest ook niet een beetje glimlachen?
Oh god ik erger me nu al. En dat terwijl ik de eerste helft van Feyenoord heb gekeken, dat was ook al zo een ergernis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat de tenoren al aan het oefenen zijn...
[ afbeelding ]
En de eerste 40 Luckies zijn met separatisten met een gek stemmetje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god ik erger me nu al. En dat terwijl ik de eerste helft van Feyenoord heb gekeken, dat was ook al zo een ergernis.
Of iets met een vliegtuig, of zouden ze dat niet durven?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
En de eerste 40 Luckies zijn met separatisten met een gek stemmetje.
Vara policor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Of iets met een vliegtuig, of zouden ze dat niet durven?
Een bejaarde een gat in de kop gooien was dus ook humor volgens jou?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel jaIk houd wel van harde grappen.
Oh vast wel jaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een bejaarde een gat in de kop gooien was dus ook humor volgens jou?
Dat was jeugdig enthousiasme. Ik herken dat wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een bejaarde een gat in de kop gooien was dus ook humor volgens jou?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat was jeugdig enthousiasme. Ik herken dat wel.
Zo zag ik het niet, maar misschien hebben jij en ik een andere interpretatie..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 21:39 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer van "kijk mij stoer zijn met rocker, hoor ik er nu bij?" reflex.
Lykke Liquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Stu, jij vindt vast Lykke Li en Oscar and the Wolf ook wel goed
Beetje zweverige pop ofzo:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lykke Li
Oscar and the Wolf ken ik dan weer niet.
Ik luister net, best fijnquote:
ROBJE GEUHEUS TETE TETEquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:02 schreef AF_ het volgende:
WE LOVE YOU ROB GEUS WE DO, WE LOVE YOU ROB GEUS WE DO, En zo verder
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maarkje Rutten, Maarkje Rutten, Maarkje Rutten, je moeder....
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |