Als het een crackrokende neger is die met spastische vingers en een baseballcap op de foto staat vindt hij je foto aanstootgevend. Anders is het gewoon een mongool met allerlei onzin-synoniemen voor normale woorden. Beetje in de categorie ''bekje leggen'' zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb nu iemand die het gesprek begint met "Poppen?"
Is dat straattaal wat ik niet snap of is ie gewoon niet goed snik?
Hij kan niet scoren bij de lekkertjes van Tinder, dan maar Badoo met dikke gescheiden vrouwen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:52 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wtf, ik hoorde Tinder is een upgrade van dat, en jij kiest voor een downgrade? What happened
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij kan niet scoren bij de lekkertjes van Tinder, dan maar Badoo met dikke gescheiden vrouwen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als het een crackrokende neger is die met spastische vingers en een baseballcap op de foto staat vindt hij je foto aanstootgevend. Anders is het gewoon een mongool met allerlei onzin-synoniemen voor normale woorden. Beetje in de categorie ''bekje leggen'' zeg maar.
Mijden als een schurftige hond met drie poten, in beide gevallen.
Het is Duitse slang voor neuken, aldus google.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:30 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Oh je moet et maar weten...
Hoe verlopen die meestal?quote:
Nope niemand gevondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij had toch al iemand gevonden, of is dat stukgelopen?
Hèhèquote:
Begrijpelijk ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is Duitse slang voor neuken, aldus google.
Zou unmatchen.![]()
(spreekt voor zichzelf) meestal wel gezelligquote:
Hij lag vanochtend nog naast me, dat zegt wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen trouwens om kwart voor 4 slapen, niet zo'n strak plan aangezien ik half 9 weer fris en fruitig op kantoor moest zitten
quote:![]()
Ik ben een zwak vrouwmenschquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Celibaat zijn heb je snel opgegeven.
Ben je helemaal gek, het zijn toch alleen seksdates?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Maar wel met goede reden want volgende week weer date
Haha, waarom?quote:
Logisch, dat is nu eenmaal vrij saai.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Celibaat zijn heb je snel opgegeven.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij lag vanochtend nog naast me, dat zegt wel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen trouwens om kwart voor 4 slapen, niet zo'n strak plan aangezien ik half 9 weer fris en fruitig op kantoor moest zitten
[..]![]()
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij lag vanochtend nog naast me, dat zegt wel wat
Wat is er mis met kroelen? Heerlijk toch? Maar top dat het geslaagd was, volgende week op herhaling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen trouwens om kwart voor 4 slapen, niet zo'n strak plan aangezien ik half 9 weer fris en fruitig op kantoor moest zitten
[..]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja we hebben nu wel voor donderdag avond staan maar ik krijg maandag de sleutel van mijn huis en dan zal het eerst even 3 weken chaos zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er mis met kroelen? Heerlijk toch? Maar top dat het geslaagd was, volgende week op herhaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |