Als het een crackrokende neger is die met spastische vingers en een baseballcap op de foto staat vindt hij je foto aanstootgevend. Anders is het gewoon een mongool met allerlei onzin-synoniemen voor normale woorden. Beetje in de categorie ''bekje leggen'' zeg maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb nu iemand die het gesprek begint met "Poppen?"
Is dat straattaal wat ik niet snap of is ie gewoon niet goed snik?
Hij kan niet scoren bij de lekkertjes van Tinder, dan maar Badoo met dikke gescheiden vrouwen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:52 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wtf, ik hoorde Tinder is een upgrade van dat, en jij kiest voor een downgrade? What happened
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij kan niet scoren bij de lekkertjes van Tinder, dan maar Badoo met dikke gescheiden vrouwen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als het een crackrokende neger is die met spastische vingers en een baseballcap op de foto staat vindt hij je foto aanstootgevend. Anders is het gewoon een mongool met allerlei onzin-synoniemen voor normale woorden. Beetje in de categorie ''bekje leggen'' zeg maar.
Mijden als een schurftige hond met drie poten, in beide gevallen.
Het is Duitse slang voor neuken, aldus google.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:30 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Oh je moet et maar weten...
Hoe verlopen die meestal?quote:
Nope niemand gevondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij had toch al iemand gevonden, of is dat stukgelopen?
Hèhèquote:
Begrijpelijk ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is Duitse slang voor neuken, aldus google.
Zou unmatchen.![]()
(spreekt voor zichzelf) meestal wel gezelligquote:
Hij lag vanochtend nog naast me, dat zegt wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen trouwens om kwart voor 4 slapen, niet zo'n strak plan aangezien ik half 9 weer fris en fruitig op kantoor moest zitten
quote:![]()
Ik ben een zwak vrouwmenschquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Celibaat zijn heb je snel opgegeven.
Ben je helemaal gek, het zijn toch alleen seksdates?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:11 schreef UnicornFarts het volgende:
Maar wel met goede reden want volgende week weer date
Haha, waarom?quote:
Logisch, dat is nu eenmaal vrij saai.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Celibaat zijn heb je snel opgegeven.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij lag vanochtend nog naast me, dat zegt wel wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen trouwens om kwart voor 4 slapen, niet zo'n strak plan aangezien ik half 9 weer fris en fruitig op kantoor moest zitten
[..]![]()
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij lag vanochtend nog naast me, dat zegt wel wat
Wat is er mis met kroelen? Heerlijk toch? Maar top dat het geslaagd was, volgende week op herhaling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen trouwens om kwart voor 4 slapen, niet zo'n strak plan aangezien ik half 9 weer fris en fruitig op kantoor moest zitten
[..]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja we hebben nu wel voor donderdag avond staan maar ik krijg maandag de sleutel van mijn huis en dan zal het eerst even 3 weken chaos zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er mis met kroelen? Heerlijk toch? Maar top dat het geslaagd was, volgende week op herhaling?
Ach, gewoon je bed en wat douchespullen iets langer in je oude huis laten staan moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja we hebben nu wel voor donderdag avond staan maar ik krijg maandag de sleutel van mijn huis en dan zal het eerst even 3 weken chaos zijnDus voor nu even onder voorbehoud.
Bij jou of bij UF?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
zow, anders begin je even privevragen te stellenhahaha
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]Zo direct was het eigenlijk niet eens bedoeld
Welnee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja we hebben nu wel voor donderdag avond staan maar ik krijg maandag de sleutel van mijn huis en dan zal het eerst even 3 weken chaos zijnDus voor nu even onder voorbehoud.
Verfseksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee.
Ook een meisje gehad dat aan het verhuizen was. Ebn zelf ook toen ik verhuisde naar mijn huidige huis. Help je een avondje mee en na het schilderen nog even lekker van bil
Maakt je verhuizing zoveel leuker
Oei, strikvraag. Ik denk ik mei ergens, daarna heb ik tinder verwijderd vanwege de vele bugs en verdwijnende matchesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]komt wel goed schatje! Wanneer was jouw laatste tinderdate?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Oei, strikvraag. Ik denk ik mei ergens, daarna heb ik tinder verwijderd vanwege de vele bugs en verdwijnende matches
En die van jou?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]paar weken denk ik, maar ik raak altijd akward van die mannen...
Ik ben niet zo'n meisje.quote:
Hmmm je hebt misschien nog wel gelijk ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welnee.
Ook een meisje gehad dat aan het verhuizen was. Ebn zelf ook toen ik verhuisde naar mijn huidige huis. Help je een avondje mee en na het schilderen nog even lekker van bil
Maakt je verhuizing zoveel leuker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n meisje.![]()
Seks op de eerste date kan écht niet.
[..]
Hmmm je hebt misschien nog wel gelijk ookzal het onthouden
Wat doen ze dan met je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]paar weken denk ik, maar ik raak altijd akward van die mannen...
Heb altijd het idee alsof ze me een kruisverhoor geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]Verbale diarreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
* weethetevennietmeer drukt hand voor de mond en hoppa aan de slag![]()
![]()
Hahahaha dat moeten ze dan idd maar doen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Verbale diarree![]()
![]()
![]()
* weethetevennietmeer drukt hand voor de mond en hoppa aan de slag![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb altijd het idee alsof ze me een kruisverhoor geven.
En dan kan het 2 kanten op..Arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
klacht vanuit de mannen kant; mooie vrouwen praten soms gewoon nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef Evie het volgende:
[..]
klacht nerveus worden van mooie mannenhehe
Dat geld soms ook voor minder mooie vrouwenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
klacht vanuit de mannen kant; mooie vrouwen praten soms gewoon niet
Of zitten volledig in katzwijm je volledig aan te gapen.. Ook hinderlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
komt vanzelf wel hoor, als het ijs gebroken is...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst door 30cm ijs heen voordat ze dat doet..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
komt vanzelf wel hoor, als het ijs gebroken is...
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of zitten volledig in katzwijm je volledig aan te gapen.. Ook hinderlijk
Hoeft niet perse door 30 cm ijs heen hoor..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Maar dan moet je eerst door 30cm ijs heen voordat ze dat doet..
Mss dat dat bij vrouwen als een kruisverhoor over komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |