Hmmm morgen precies 3 jaar geleden al overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
LDP opeens weer hier?
Dacht dat je al een relatie had? Maar inmiddels weer over?
Te veeleisend denk ik haha.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm morgen precies 3 jaar geleden al overMijn (bezette) vriendinnen vonden het dus een goed idee om te gaan tinderen. En eigenlijk vind ik het wel iets grappigs hebben.
Leuker dan die suffe datingsites. Alleen (nog) geen dates.
Maar jij hier? Te kieskeurig of ben je gewoon lastig "aan te lijnen"?
Staat voor neuken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb nu iemand die het gesprek begint met "Poppen?"
Is dat straattaal wat ik niet snap of is ie gewoon niet goed snik?
Nooit gewetenquote:
Zaad schieten danquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef SiIk het volgende:
Als ik er op google (Ik zie je denken, google, wat is dat? Maar dat is een zoekmachine. Kan je dingen vinden enzo), zie ik alleen dat het staat voor 'slaan'/'schieten'. Hij wil met je vechten dus.
Als ik google op poppen.... krijg ik foto's van kinderspeelgoedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef SiIk het volgende:
Als ik er op google (Ik zie je denken, google, wat is dat? Maar dat is een zoekmachine. Kan je dingen vinden enzo), zie ik alleen dat het staat voor 'slaan'/'schieten'. Hij wil met je vechten dus.
Blij dat ik niet de enige was. Leerzaam dat Tinderen!quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik heb nu iemand die het gesprek begint met "Poppen?"
Is dat straattaal wat ik niet snap of is ie gewoon niet goed snik?
Zeker leerzaam, en dan te bedenken dat ik niet eens tinder hebquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Blij dat ik niet de enige was. Leerzaam dat Tinderen!
Komt omdat je zoekskills falen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Als ik google op poppen.... krijg ik foto's van kinderspeelgoed
Kabouter Ploppen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poppen? Ik dacht dat het ploppen was.
Wat doe je in dit topic dan? Of ben je hier voor Silk?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker leerzaam, en dan te bedenken dat ik niet eens tinder heb
Iedereen is hier voor silk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic dan? Of ben je hier voor Silk?
Ook net klaar met ploppen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poppen? Ik dacht dat het ploppen was.
Ik heb wel tinder gehad.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic dan? Of ben je hier voor Silk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |