Yupquote:
Ok, ben je zo knap dan? Dan ben ik benieuwd naar het aantal tindermatches.quote:
Geeft niksquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoeft niet perse door 30 cm ijs heen hoor..zou goed kunnen
oeps
Voor degene wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ben je zo knap dan? Dan ben ik benieuwd naar het aantal tindermatches.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:58 schreef SiIk het volgende:
Als iemand een kruisvehoor bij je aant afnemen is heeft dat waarschijnlijk meestal meer met je eigen gesprekskwaliteiten te maken dan met die van de ander.
Tja, jammer. Dat word dus veel rondreizen door Nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor degene wel.
Nu 2 Tinder matches.
Ik zei eerder al, ik ben het type niet van de vrouwelijke Tinderaars (Tinderessen) in de Randstad.
Ligt maar net aan de bui en de persoon en het momentquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Geeft niks
ja niet perse 30cm ijs, maar sommige hebben echt er blijkbaar wel moeite mee heb ik het gevoel
voor een bootycall? WOWquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, jammer. Dat word dus veel rondreizen door Nederland.
En dit klopt wel ja. Al ga ik als reactie op zo'n chick soms wel veel te veel praten, dus misschien maak ik me ook wel schuldig aan kruisverhoren. Wil gewoon niet dat het stilvalt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:58 schreef SiIk het volgende:
Als iemand een kruisvehoor bij je aant afnemen is heeft dat waarschijnlijk meestal meer met je eigen gesprekskwaliteiten te maken dan met die van de ander.
Geen idee hoezeer godshand dat zoekt, of dat hij echt een serieuze date zoekt. Ik ga in ieder geval niet voor rondreizen om matches te krijgen.quote:
Was maar 2 keer zo, en mijn gesprekstechnieken zijn meestal prima in ordequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Kutmanager het volgende:
Haten op bekjes leggen.
[..]
En dit klopt wel ja. Al ga ik als reactie op zo'n chick soms wel veel te veel praten, dus misschien maak ik me ook wel schuldig aan kruisverhoren. Wil gewoon niet dat het stilvalt.
het is nogal wat zeg!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee hoezeer godshand dat zoekt, of dat hij echt een serieuze date zoekt. Ik ga in ieder geval niet voor rondreizen om matches te krijgen.
Das ook weer waar..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de bui en de persoon en het moment
Jij laat ze gewoon langskomen toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de bui en de persoon en het moment
[..]
voor een bootycall? WOW
Als ik durf en wilquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij laat ze gewoon langskomen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nou nee. Ik heb eerder het probleem dat ik mijn mond niet kan houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Was maar 2 keer zo, en mijn gesprekstechnieken zijn meestal prima in orde![]()
Iedereen heeft wel eens van die momenten...
ooo heb jij ook last van verbale diarree?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou nee. Ik heb eerder het probleem dat ik mijn mond niet kan houden.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo heb jij ook last van verbale diarree?Haha geweldig!
Daten? Ik ben volgens mij wat stiller juist (introvert dit dat).quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Sure, wat is je nummer?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daten? Ik ben volgens mij wat stiller juist (introvert dit dat).
Soms probeert zo'n chick er dan tussendoor te komen, maar lukt dat niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Meestal gaat het wel ergens over. Meestal is het om te proberen zo'n chick aan het praten te krijgen. Soms lukt het dan, soms niet.
Dat kan ook echt problematisch zijn als je er per ongeluk dingen uit gaat flappen die gewoon niet handig zijn op een eerste date.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soms probeert zo'n chick er dan tussendoor te komen, maar lukt dat niet.
Sjah gewoon op de bek pakken is dan nog de enige oplossing!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Soms probeert zo'n chick er dan tussendoor te komen, maar lukt dat niet.
Ik moet nu geheel onwillekeurig een beetje aan Benzin denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah gewoon op de bek pakken is dan nog de enige oplossing!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Meestal gaat het wel ergens over. Meestal is het om te proberen zo'n chick aan het praten te krijgen. Soms lukt het dan, soms niet.
Aan wat denken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet nu geheel onwillekeurig een beetje aan Benzin denken.
Nee.
Aan onze 'date'.quote:
Dat zou uberhaupt veel handiger zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah gewoon op de bek pakken is dan nog de enige oplossing!
Dat ik het nu pas bedenk he?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zou uberhaupt veel handiger zijn.
In welk jaar viel je uit de hemel, Evie?quote:
Nee hoor, gewoon niet Tinderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, jammer. Dat word dus veel rondreizen door Nederland.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In welk jaar viel je uit de hemel, Evie?
Bedankt voor je eerlijke antwoordquote:
Gaat er wel af, nu je bij de RUG studeertquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daten? Ik ben volgens mij wat stiller juist (introvert dit dat).
Geen dank, in welk jaar kwam jij op deze wereld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijke antwoord
Een jaar na Live Aid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen dank, in welk jaar kwam jij op deze wereld?
Smooth as a babies ass.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In welk jaar viel je uit de hemel, Evie?
In de kroeg in de randstad pik ik geen vriendin-materiaal op hoor. Dat is een nachtje en daarna mag zij (of ik) weer lekker oprotten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet Tinderen. De normale mensen kom je gewoon in de kroeg of op je sportclub tegen in de Randstad
Voor relaties gaat dat zeker op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet Tinderen. De normale mensen kom je gewoon in de kroeg of op je sportclub tegen in de Randstad
Prima bouwjaarquote:
Haha, laat me raden, ik ben net iets ouder dan jou en sonic?quote:
hier ga ik natuurlijk geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, laat me raden, ik ben net iets ouder dan jou en sonic?
Logisch, dat verwachten we ook niet van je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef Evie het volgende:
[..]
hier ga ik natuurlijk geen antwoord op geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |