Ik moet nu geheel onwillekeurig een beetje aan Benzin denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah gewoon op de bek pakken is dan nog de enige oplossing!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Meestal gaat het wel ergens over. Meestal is het om te proberen zo'n chick aan het praten te krijgen. Soms lukt het dan, soms niet.
Aan wat denken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik moet nu geheel onwillekeurig een beetje aan Benzin denken.
Nee.
Aan onze 'date'.quote:
Dat zou uberhaupt veel handiger zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah gewoon op de bek pakken is dan nog de enige oplossing!
Dat ik het nu pas bedenk he?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat zou uberhaupt veel handiger zijn.
In welk jaar viel je uit de hemel, Evie?quote:
Nee hoor, gewoon niet Tinderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:02 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, jammer. Dat word dus veel rondreizen door Nederland.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In welk jaar viel je uit de hemel, Evie?
Bedankt voor je eerlijke antwoordquote:
Gaat er wel af, nu je bij de RUG studeertquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daten? Ik ben volgens mij wat stiller juist (introvert dit dat).
Geen dank, in welk jaar kwam jij op deze wereld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijke antwoord
Een jaar na Live Aid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen dank, in welk jaar kwam jij op deze wereld?
Smooth as a babies ass.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In welk jaar viel je uit de hemel, Evie?
In de kroeg in de randstad pik ik geen vriendin-materiaal op hoor. Dat is een nachtje en daarna mag zij (of ik) weer lekker oprotten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet Tinderen. De normale mensen kom je gewoon in de kroeg of op je sportclub tegen in de Randstad
Voor relaties gaat dat zeker op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet Tinderen. De normale mensen kom je gewoon in de kroeg of op je sportclub tegen in de Randstad
Prima bouwjaarquote:
Haha, laat me raden, ik ben net iets ouder dan jou en sonic?quote:
hier ga ik natuurlijk geen antwoord op gevenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, laat me raden, ik ben net iets ouder dan jou en sonic?
Logisch, dat verwachten we ook niet van je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef Evie het volgende:
[..]
hier ga ik natuurlijk geen antwoord op geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |