quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik alleen Roky Erickson herken. Wie zijn de anderen?
quote:
Correct en in de murder junkies zit gg's broer merle die met de rare hitler snor...quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:50 schreef Gehenna het volgende:
En zijn band: 'The Murder Junkies' volgens mij
Buiten de verhalen is hij ook niet zo interessantquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:57 schreef Darkestrah het volgende:
GG Allin heb ik al wel veel over gehoord ja, dat kan ook bijna niet anders als je bij Incubate op kantoor zit.Buiten die verhalen heb ik me eigenlijk nooit zo verdiept in hem.
Zijn debuut is nog wel luisterbaar, gewoon standaard pop-punk (ja, de met-poep-smijtende en verkrachting-verheerlijkende nihilist begon met pop-punkquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Buiten de verhalen is hij ook niet zo interessant
Muziekaal komt hij niet verder dan "I wanna shit on you" jammer genoeg kwam hij in de algemene omgang ook niet verder dan het vorige statement
Precies, ik vind 'm in tv-shows wel vermakelijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:33 schreef bartrid het volgende:
Muzikaal is GG Allin exht totaal niet interessant. Die documentaire was nog wel aardig maar eigenlijk was het gewoon eenngestoorde junk
Sind wanneer ben jij eigenlijk mod geworden?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:21 schreef Mark het volgende:
Ik heb er niks mee, dan luister ik liever naar mensen die zowel muzikaal als daarbuiten het aanhoren waard zijn.
quote:
Godverquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan deze denken:
[ afbeelding ]
quote:
Eerst 1 maar eens luisteren, anders snap ik het verhaal nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
RTJ2 is trouwens al gratis te downloaden
http://www.runthejewels.net/
Sup, covers zijn vaak prima te pruimenquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:57 schreef Darkestrah het volgende:
GG Allin heb ik al wel veel over gehoord ja, dat kan ook bijna niet anders als je bij Incubate op kantoor zit.Buiten die verhalen heb ik me eigenlijk nooit zo verdiept in hem.
Doet me denken aan mijn oude stamkroeg....quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:09 schreef Little_Dolls het volgende:
Lieve help, ik ben verslaafd. (Al eventjes.)![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |