SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 32% gewijzigd door debuurvrouw op 11-08-2014 17:58:30 ]
Ik vind het prima, maar wel veel info :-)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:11 schreef twist02 het volgende:
OP is aangepast!Wat denken jullie ervan?
Voor wijzigingen graag een quote of PM!
Twist, mijn NOD mag op 17 augustus (denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:11 schreef twist02 het volgende:
OP is aangepast!Wat denken jullie ervan?
Voor wijzigingen graag een quote of PM!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wizzy, na een half uur moet je niet meer kijken hoor!
Dan zal het vast dat zijn geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:19 schreef Hilzillah het volgende:
Edit: de post van wizz niet goed gelezen... Na een half uurtje idd niet meer kijken.
Zoveel als je zelf wilt gevenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar wel veel info :-)
Ja, het is wel een lange OP zo, maar ik denk dat dat vanzelf wel went, toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar wel veel info :-)
Done!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Twist, mijn NOD mag op 17 augustus (denk ik)
WAT SPANNEND!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:14 schreef sproetjes het volgende:
Even een offtopic jompel: ik word voor vrijdag tanteschoonzusje krijgt vanavond een ballonetje ingebracht om de boel op te starten
Hartstikke leuk zo die OP. Ik zou alleen wel de info in spoilers zetten achter de namen. Dit natuurlijk met oog op de hoeveelheid mensen die zo meteen naar binnen dringen om ook in die OP te kunnenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:16 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een lange OP zo, maar ik denk dat dat vanzelf wel went, toch?
Done!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hier ook foliumzuur van het huismerk van de etos. Meteen begonnen met slikken nadat de pil op was.
Vandaag gewoon ongesteld geworden. Dus de eerste cyclus was er 1 van 29 dagen.
Mijn NOD mag op 3 september
Goed plan!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zo die OP. Ik zou alleen wel de info in spoilers zetten achter de namen. Dit natuurlijk met oog op de hoeveelheid mensen die zo meteen naar binnen dringen om ook in die OP te kunnen
Wauw wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik mag uit de OPHeb vorige week een tweede streepje geplast en wist niet dat ik hier nog in stond
Hehet in het 'niet zo makkelijk gaat'-topic gemeld. Succes allemaal met plassen en klussen.
Dank je, en jij ook Kwak. Z&G doe ik na de eerste echo op 4 september. Dat vind ik nu nog een stap te ver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd met de streepjes![]()
Kom je gauw naar Z&G?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:10 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben tante geworden van skylerwerd net wakker gebeld
GEFELICITEERD!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik mag uit de OPHeb vorige week een tweede streepje geplast en wist niet dat ik hier nog in stond
Hehet in het 'niet zo makkelijk gaat'-topic gemeld. Succes allemaal met plassen en klussen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Haha ja als ze een meisje was geweest zouden ze skylar doen zeiden ze.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:55 schreef Limone het volgende:
Aaaw! Gefeliciteerd Sproetjes! Skyler... leuke naam voor een tweede meisje.
Dank jullie allemaalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!we vroegen ons al een tijd af waar je uithing!
Done! Dat zijn de leukste wijzigingen!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Oeps, wat heb ik nou weer gedaan??quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef SilverSjoiis het volgende:
Mevrouw Cactus
@Limone. Ben inderdaad ook blij met deze cyclus. We zouden de komende maanden nog rustig aan doen, voorzichtig zijn. Dus ik vind t niet een hele grote ramp dat ik nu ongesteld ben. Kan ik tenminste ook lekker los op vakantie qua ruige wandelingen, bbq'en en bier etc.
je kan gewoon wandelingen blijven maken hoor en bbqenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:23 schreef SilverSjoiis het volgende:
Mevrouw Cactus
@Limone. Ben inderdaad ook blij met deze cyclus. We zouden de komende maanden nog rustig aan doen, voorzichtig zijn. Dus ik vind t niet een hele grote ramp dat ik nu ongesteld ben. Kan ik tenminste ook lekker los op vakantie qua ruige wandelingen, bbq'en en bier etc.
Wat is dat? 3 dagen?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:25 schreef rammeltje het volgende:
Hihi iets te enthousiast met OP wijzigen![]()
Ik zit nu 3dpo en ik had net bloed met afvegen. Ja, zo word ik nooit zwanger natuurlijk!
Gaaf hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ mevrouwCactus
Van harte gefeliciteerd! Ik hoop van harte dat het allemaal voorspoedig gaat voorlopen en dat je niet teveel zenuwen krijgt voor de 1e echo![]()
En dit allemaal net voor de vruchtbaarheidsonderzoeken, hoe mooi kan dit zijn!![]()
Eerste periode was ik bij zoon ook echt aan het aftellen.
Woohooo wat supertof!! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Gaaf heDeze inseminatie was ook op de dag dat we 5 jaar bij elkaar waren. Hoe speciaal willen we het hebben
Hopelijk heeft t een mooi resultaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Vraagje. Ik had gisteren avond een positieve ovulatie test. Vanochtend rond half tien een knal streep (donkerder dan de teststreep) en net een uur geleden een licht streepje. Is mijn ei nu gesprongen tussen half tienin de ochtend en half zes in de avondOf hoe werkt dat?
We zijn in ieder geval gisteren avond en zo net bezig geweestvoor een vakantie beeb
(Zegt mijn vriend:Oefenen is leuk maar baby maken is Nog veeeeel leuker)
was t derde plasje, ben al wakker vandaag zeven uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:25 schreef Risu het volgende:
'S ochtends is hij altijd donkerder. Kan beter testen rond middaguur.
En pas na een paar cyclussen kun je goed zien wat nou positief is en wat niet. Ik zou vanaf de eerste verkleuring al aan de bak gaan. Het kan tenslotte een paar dagen overleven in je buik, maar je ei is zo weer weg.
Je kan er wel vanuit gaan dat je ei in de afgelopen 24 uur gesprongen is denk ik.
niet te veel verklappen voor diegene die er nog niets van weten en alleen maar aan roze geur en maneschijn kunnen denkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:32 schreef Limone het volgende:
Ik keek vandaag 4 handen op 1 buik en dacht: "ohja.. weeën.." Die ben ik nog niet vergeten. En toen kreeg ik een beetje koudwatervrees.
Jaaaaaaa! Dat had ik ook een beetje hè!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:32 schreef Limone het volgende:
Ik keek vandaag 4 handen op 1 buik en dacht: "ohja.. weeën.." Die ben ik nog niet vergeten. En toen kreeg ik een beetje koudwatervrees.
Daar ben ik ook zo benieuwd naar! Ben daar ook bang voor ja, haha!quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:14 schreef rammeltje het volgende:
Terwijl ik zo benieuwd ben hoe weeën voelen! Daar kom ik vast tzt op terug
Nou, maak er gebruik van!quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Wachtbankje is spannend
Wij zijn vandaag precies twee jaar samen een gaan schijnbaar een van de mooiste dierentuinen van de wereld bezoeken
Net als bij The Simsquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:35 schreef Hilzillah het volgende:
Veel plezier Cassandra!![]()
Stom hè Skoap. Er zou gewoon een piepertje af moeten gaan als het gelukt is. Ik kan ook écht helemaal niks halen uit de eerste zwschap. Ik denk dat ik mijn eisprong toen gevoeld heb. Maar het zou ook zomaar een innesteling geweest kunnen zijn. Nu geen eisprong gevoeld maar ook geen innesteling. En ik kan me niet meer herinneren wanneer ik dikkere tieten kreeg
Maar voor de leuk is ook leukquote:Op maandag 11 augustus 2014 08:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn ei is donderdag al geweest dus meer dan voor de leuk is het niet
Ik heb 'mijn' tweede streepje topic nog even doorgelezen om te kijken of ik iets van symptomen had. Maar veel verder dan 'niet zo lekker voelen' kwam ik niet. Ohja en huilen om het filmpje van soempie, dat bleek ook een goede graadmeter te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:35 schreef Hilzillah het volgende:
Veel plezier Cassandra!![]()
Stom hè Skoap. Er zou gewoon een piepertje af moeten gaan als het gelukt is. Ik kan ook écht helemaal niks halen uit de eerste zwschap. Ik denk dat ik mijn eisprong toen gevoeld heb. Maar het zou ook zomaar een innesteling geweest kunnen zijn. Nu geen eisprong gevoeld maar ook geen innesteling. En ik kan me niet meer herinneren wanneer ik dikkere tieten kreeg
Ik voelde toen eerst ook vanalles. Net als nu.. steekjes onderin de buik. Beetje een "raar" gevoel in de buik.. Ik had getest, maar dat was negatief. Ik wilde zeker weten of ik wel of niet zwanger was met onze bruiloft. Achteraf was ik toen dus wel zwanger, maar te vroeg getest. De week erop wist ik het zeker. Voelde me "gewoon anders" en zere borsten. Weet ook nog dat we op huwelijksreis waren en mijn sigaretten vies smaakten! (gestopt met roken, zodra ik positief testte en nog steeds gestopt)quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb 'mijn' tweede streepje topic nog even doorgelezen om te kijken of ik iets van symptomen had. Maar veel verder dan 'niet zo lekker voelen' kwam ik niet. Ohja en huilen om het filmpje van soempie, dat bleek ook een goede graadmeter te zijn.
Nu voel ik van alles, maar ik ben gestrest en dat sluit altijd op mijn buik. Ik ga er dan ook vanuit tussen nu en volgende week ongesteld te worden.
Klopt, dat was ook wat ik bedoeldequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:35 schreef Gevalletje het volgende:
Kortom: geen klachten wil echt niks zeggen!
Zoals bij de Sims! Daar hoor je een muziekje als het gelukt is!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef Skoap het volgende:
Ik stem inderdaad dat er gewoon een piepje gaat als je zwanger bent, gelijk na de innesteling
Ja duidelijkheid voor iedereen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zoals bij de Sims! Daar hoor je een muziekje als het gelukt is!
Ik kan 'm helaas niet meer aanpassenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Mijn NOD mag naar 31 augustus.
Voor de volgende keer dan 😊!quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:00 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik kan 'm helaas niet meer aanpassen
Jammer GS... Op naar de volgende keerquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:57 schreef gestreeptestoel het volgende:
Dat zou handig zijn!
Ik heb vanmorgen een test gedaan.. Die was negatief.
Dan ging ik uit van een cyclus vanaf die eerste korte bloeding begin juli. Zat vandaag anders op dag 38.
Dus ik hou nu maar aan dat ik 17 en 18 juli (toen ik alleen 2 dagen bruinverlies had) toch mijn menstruatie heb gehad.
Ik heb ook even terug gelezen.... nul niks nakkes nada anders voelen dan anders bij de Senn. Pas na een paar weken begon de zooi te veranderen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb 'mijn' tweede streepje topic nog even doorgelezen om te kijken of ik iets van symptomen had. Maar veel verder dan 'niet zo lekker voelen' kwam ik niet. Ohja en huilen om het filmpje van soempie, dat bleek ook een goede graadmeter te zijn.
Nu voel ik van alles, maar ik ben gestrest en dat slaat altijd op mijn buik. Ik ga er dan ook vanuit tussen nu en volgende week ongesteld te worden.
Samen testen zondag?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:01 schreef sproetjes het volgende:
Ook ik wacht vrolijk verder. Mijn eisprong was later dan verwacht, maar mijn vorige cyclus weer korter als verwachtdus ik ga er vanuit dat Zondag mijn NOD is, maar de vorige keer werd ik ook al op woensdag ongesteld
oftewel: ik weet eigenlijk niks haha
Oh right... Dat heb ik vroeger ook wel eens gebruikt. Werkte nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Heb orgarnetril iets van 2weken lang geslikt om geen menstruatie te hebben op vakantie.
Dit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:57 schreef -ik86- het volgende:
Hier ook op het wachtbankje denk ik.. Als ik uitga van de eerste x minimale eisprong pijn had ik afgelopen weekend mijn NOD maar toen had ik ineens een week later weer eisprong pijn, maar toen veel. Dan heb ik het weekend mijn NOD, maar normaal gesproken heb ik na de eisprong gevoelige borsten, maar daar zijn zo gevoelloos als wat. Dus mijn NOD kan komend weekend zijn, maar ook pas later.
Vroeger ook eens gehad, maar dat was volgens mij Primolut. Hielp hier gelukkig wel. Was ook voor kamp :-) Kan me alleen niet herinneren dat daarna alles vd leg wasquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Oh right... Dat heb ik vroeger ook wel eens gebruikt. Werkte niet
Pfff jeetje wat vroeg zeg! Hier eind errste klas ofzoquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:22 schreef SilverSjoiis het volgende:
En dan al die meisjes die nog niet eens wisten wat t uberhaupt was.. en ik.. de armeziel mocht ik groep 6 al beginnenPartehhh!!
Was t ookquote:
ik herken dat!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef sproetjes het volgende:
En nu heb ik rare cravingsik wil cornflakes met chocolade, boterhammen met sandwichspread en augurken en dan samen op een bord
Gadver.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef sproetjes het volgende:
En nu heb ik rare cravingsik wil cornflakes met chocolade, boterhammen met sandwichspread en augurken en dan samen op een bord
Welkom terugquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:21 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik was van plan weer wat meer mee te lezen, maar het is zo druk met andere dingen dat ik nauwelijks met een baby bezig ben. Kwam er ook achter dat ik over twee dagen mijn NOD heb. Kans is nihil en heb ook nergens last van, dus erg spannend is het ook niet.
Klinkt ranzig! Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:15 schreef Limone het volgende:
[..]
Gadver.Ik hoop voor je dat dit een reden heeft.
OHWwwwwwquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb al sinds gisteravond af en toe een zeurend gevoel down there, niet zo erg als menstruatie pijn maar ik verwacht dat ik het dus ook wel snel zal worden. Ik loop elke keer naar t toilet om te kijken of er nog niks is.
Lol, manlief heeft me net alweer op de bank wakker moeten maken na schoolgisteren ookal.
Oh en Dottey die pannenkoeken cravings ken ik. Ik walg echt van panne koeken maar soms moet mijn lijf er indd een hebbenik lust dan wel weer van die american pancakes
Ik heb tijdens mn zwangerschap zo goed als geen last gehad van de pdsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Hier in Praag hebben ze een creperie! (Sorry als ik thuis ben reageer ik uitgebreid. Zit nu mobiel)
Geen cravings overigens. Wel voor t eerst sinds jaren geen last van mijn pds dus ik geniet volop van ijs en milkshakes en room saus en chips etc. Geen idee waar dat aan ligt maar ik geniet ervan zolang t duurt hihi.
*uit lurkstand komt*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef rammeltje het volgende:
Egopost:
Record aan streepjes volgende maand; deal
Ik ben sinds gisteren ongesteld geworden (met spotting vanaf dag 3!), waardoor mijn cyclus weer mooi op 5 dagen spotting zit voor het doorbreekt met 8dpo. Waarschijnlijk ben ik vanaf nu medisch. Ik ben er wel even kapot van moet ik zeggen. Deze ronde was zo hoopvol! Ei zeer goed benut en met de dag kreeg ik meer zwangerschapsverschijnselen (die waarschijnlijk tussen de oren zaten dus).
Naar het andere topic durf ik niet zo goed, dus ik denk dat ik voorlopig hier post. Stel je voor dat ik met ondersteuning van mijn cyclus zo zwanger ben, voelt het voor mij daar echt als voordringen.
/egopost
Ik denk niet dat je wilt horen bij deze volgende groep. No offencequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ooeeww met zijn allen naar de volgende groep. Dat zou gezellig zijn! :-D
Het stond er zo, na die andere twee postsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:15 schreef sproetjes het volgende:
Ik denk dat gestreeptestoel bedoelt dat het fijn zou zijn als we met zn alle doorschuiven naar t zwangertopic
Rammeltje en Arja hadden het over OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #140.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
Inderdaad! Wat bedoel jij dan Burdie?
Heb jij ook al zo'n lange cyclus. Baal jij daar ook zo van? Wel fijn dat je zo minder vaak in het jaar ongesteld bent, maar als je zwanger wil raken is het wel vervelend. (vind ik)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef Minarosa het volgende:
Ben ik weer! Trouw meegelezen op vakantie. Leuk dat het weer drukker is. Ik hoop denk dat mijn NOD zaterdag is (dag 42) maar voel me niet anders dan normaal, denk dat het niet raak is. Ik probeer het ook een beetje los te laten (het wachten is elke keer zo lang) en dat lukt best goed, vooral op vakantie.
Pfff das ook niet leuk van je lijf dat t je zo voor de gek houd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:45 schreef Sara82 het volgende:
Even een update vanuit budapest.... hier op dag 72 nog niks te zien, maar omdat ik de komende dagen op een festival zit, hoop ik dat ik nu nog even niet mee hoef te doen met de menstruatieregen, haha! Voor de zekerheid natuurlijk nog wel even een testje gedaan, maar die is negatief. Die actiontestjes drogen in circa 50% van de gevallen na een uur ofzo wel tweestrepig op, maar dat schijnt een gevoeligetestkwaal te zijn las ik ergens.Dus ik ga maar even lekker loos de komende dagen! Zin in.....!
Zie dit nu pas. Lijkt me heerlijk! Kan t nu denk ik niet aan liggen, ik zit vanaf donderdag in Praag en heb vrijdag of zaterdag mn ei gehad. Ik ga er dus niet van uit maar hoop wel dat ik tijdens een zwangerschap weinig last heb van mijn pdsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mn zwangerschap zo goed als geen last gehad van de pds
Als je hier wil blijven, dan moet je gewoon hier blijvenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:34 schreef rammeltje het volgende:
Egopost:
Record aan streepjes volgende maand; deal
Ik ben sinds gisteren ongesteld geworden (met spotting vanaf dag 3!), waardoor mijn cyclus weer mooi op 5 dagen spotting zit voor het doorbreekt met 8dpo. Waarschijnlijk ben ik vanaf nu medisch. Ik ben er wel even kapot van moet ik zeggen. Deze ronde was zo hoopvol! Ei zeer goed benut en met de dag kreeg ik meer zwangerschapsverschijnselen (die waarschijnlijk tussen de oren zaten dus).
Naar het andere topic durf ik niet zo goed, dus ik denk dat ik voorlopig hier post. Stel je voor dat ik met ondersteuning van mijn cyclus zo zwanger ben, voelt het voor mij daar echt als voordringen.
/egopost
een warm zaadbadje waar je ei dan in kan springenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:59 schreef Skittles het volgende:
Ovu test meet je LH piek. Twee donkere streepjes, positief, betekent (meestal) dat ei binnen 24 of 48 uur springt. Dus heel erg te laat ben je dan niet. Maar een voorraadje van tevoren aanleggen mag en kan altijd natuurlijk
*Proest* Ik zie mijn ei al op de hoge duikplank staan hè!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een warm zaadbadje waar je ei dan in kan springen
Ik heb er hier over gelezen maar vluchtig. Zouden pilletjes kunnen zijn. Was idd om menstruatie op gang te brengen...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:16 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ Hill
Ik heb geen idee welk "dingetje" jij bedoeld?!Pilletjes?
Provera bedoel je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:09 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik heb er hier over gelezen maar vluchtig. Zouden pilletjes kunnen zijn. Was idd om menstruatie op gang te brengen...
Zou kunnen ja... Ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Provera bedoel je?
Dat kreeg ik tenminste om m'n menstruatie op te wekken om daarna te beginnen met Clomid.
In noord limburg bij venloquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:02 schreef Hilzillah het volgende:
Sproet!! Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig hè! Woon je in de buurt? Ik heb nog een heuleboel ebay testen![]()
Hoewel natuurlijk keivervelend, vind ik het wel prettig dat ik niet de enige ben met luie stokken.... nog niet naar de huisarts geweest. Maar ben wel van plan om te gaan rond 1 september, dan ben ik namelijk drie maanden niet ongesteld geweest, en ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Sara wat vervelend van je lange cyclus. Ik ken hetVorige cyclus van 93 dagen en nu zit ik alweer tegen de 40 aan. Erg vervelend. Heb je al contact gehad met de HA? Of vind je dat nog een stap te ver? Mij heeft het toen erg gerust gesteld. Terwijl en geen actie ondernomen is had ik wel een fijn gevoel na af loop.
Was meer gewoon interesse. Ik bedoel met hormoonvrij, ontpillen. Ik heb wel een regelmatige cyclus (sinds januari 27 dagen, 1x 26 en 1x 28). Die 3 maanden waren onveilig in de vruchtbare periode. Gevalletje vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:48 schreef Risu het volgende:
Ik weetniet hoe het zit met gemiddelden en hormoonvrij enzo. Als het goed is, ben je de maand na de pil toch wel hormoonvrij van dat. De eerste keer duurde bij mij 9 maanden, en daarna 6 maanden. Ik denk dat dat vrij gemiddeld is. (Al lijkt het natuurlijk een eeuwigheid)
Het gaat er denk ik om dat je per poging een kans hebt van zoveel procent, en de ene keer is dat bij iemand in een keer raak, en bij de ander kan het net pech zijn steeds en dan duurt het langer (vruchtbaarheidsproblemen daargelaten natuurlijk)
Tenzij er problemen in de familie zitten zou ik minstens die eerste 12 pogingen afwachten, of een jaar, net wat eerder is. Als je cyclus na een paar keer nog niet regelmatig is, kan je ook eerder gaan of die teunisbloemgeval proberen om te kijken of dat helpt. Of die extra maanden meetellen, moet je zelf beslissen. Als je echt in de eisprongperiode onveilig bezig bent geweest, zou ik het wel meetellen. Ver erbuiten, dan niet.
Ik denk dat ze rekenen vanaf het doorhakken van de knoop; wij willen een kindje en gaan er voor? Veelal wanneer de vrouw stopt met de pil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe werkt t gemiddelde trouwens, dat t duurt voor een vrouw zwanger is? Ik kreeg echt zo'n beeld dat je eileider na 5-8 maanden de deur open doet, zo van, nu heb je wel vaak genoeg met de benen in de lucht gehangen
Maar even serieus. Wij hebben voor deze maand de knoop officieel doorgehakt maar hebben in mei, juni en juli al onveilige sex gehad. Tellen die maanden mee voor t gemiddelde? Of is t gemiddelde een periode dat je lichaam hormoonvrij is? Ik snap t niet
Ik heb morgen mijn NOD als mijn cyclus weer netjes 28 dagen zou zijnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:42 schreef Minarosa het volgende:
Dankje stoel! Ik ben te ongeduldig denk ik.
Cassandra, ik tel vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben.
Zijn er nog te verwachten strepen dit weekend?
Alles kan hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn NOD als mijn cyclus weer netjes 28 dagen zou zijnondanks vele signalen die erop wijzen dat het raak zou kunnen zijn ga ik er vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld word. Dit om mezelf een beetje down to earth te houden. Spannend is het wel!
Zeker nu mijn man ook steeds zegt dat bijv mn borsten toch echt wel groter zijn enz. (Wat me wat vroeg lijkt maargoed)
We gaan het zien
Haha, ja dan sta ik straks als enige nog in die lijst en dan kan ik nooit bevallen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Risu dat doe je toch al, of plan je een olifantendracht als er geen streepjes bij komen :p
Haha das echt lief hill!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:21 schreef Hilzillah het volgende:
Sproet, ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig hè!!!!
Ik weet het, ik was tot (eer?)gisteren, toen nieuw persoon zich meldde al ruim een maand de allerlaatste. Voelt op de een of andere manier beetje onzeker, de kortst zwangere zijn.. Sta ook nog niet eens echt in de lijst, wacht eerst even m'n termijnecho af, nog wat meer vertrouwen krijgen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:51 schreef Risu het volgende:
[..]
Haha, ja dan sta ik straks als enige nog in die lijst en dan kan ik nooit bevallen.
Maar het duurt wel lang zo onderaan bungelend. Ook al weet ik dat er al minstens twee bij zijn gekomen. En de weken gaan vanzelf verder.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Hilzillah het volgende:
Geef anders je telefoonnummer sproet, dan what's appen we je wel wakker!
Dankje! En mag ik je even feliciteren met je mooie dochter!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik duim voor je sproetjes.
Dat mag altijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Dankje! En mag ik je even feliciteren met je mooie dochter!![]()
(Ja ik lurk mee in andere topics haha)
vooral voor jezelfquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:04 schreef sproetjes het volgende:
Wordt een domper dan voor iedereen als ik morgen geen twee strepen nieuws breng hahaha :p
Maar wel zo lief dat er zoveel mensen meeleven
Dat had ik vorige keer ook. Dat heeft 5 dagen geduurd. Toen pas brak mijn menstruatie door. Zo irritant!quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:21 schreef -ik86- het volgende:
Balen sproetjes, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Ik zit te wachten tot mijn menstruatie doorbreekt.. Vanaf donderdag al steeds met afvegen wat oud bloed.. Maar zet nog niet echt door..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ehm ongesteld geworden op dag 28, dus 27 dagen dan (en vandaag weer dag 1 tochquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Jammer sproetjes, 29 dagen dit x?
Nog even wachten dan l-e, spannend!
Waar merkte je dat aan?
Wel goed, eigenlijk. Het voelt een stuk lichter allemaal nu de curettage geweest is. Ik vloei al niet meer en heb ook geen kramp meer. Eerste wat ik voelde toen ik uit narcose kwam was opluchting.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas, maar ben ook benieuwd wat de HA gaat zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef -ik86- het volgende:
Nou hier is de menstruatie ook doorgebroken. Flink aan het balen natuurlijk dus heb meteen maar moed verzameld en de huisarts gebeld voor een afspraak volgende week. Ik ben benieuwd.
Wat ontzettend jammer en je bent ook al een tijdje aan het proberen, zie ik in de OP. Inderdaad een hoge drempel lijkt me, zo'n afspraak, maar aan de andere kant lijkt het me ook een prettig gevoel geven: het is niet meer alleen afwachten, misschien kan er iets gedaan worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:21 schreef -ik86- het volgende:
Nou hier is de menstruatie ook doorgebroken. Flink aan het balen natuurlijk dus heb meteen maar moed verzameld en de huisarts gebeld voor een afspraak volgende week. Ik ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh dames ik word gek. Als je nog moet eten, lees de spoiler niet..Ik zou er niet te lang mee rond lopen en gewoon naar de ha gaan. Beter voor niets toch? Ik heb eens een schimmeltje gehad, dat is verholpen, toen is t heel licht terug gekomen en ik ben te laat naar de ha gegaan opnieuw. Vervolgens pijnklachten tijdens de sex, en dat is vervolgens enorm tussen mijn oren gaan zitten, nu ruim een jaar later heb ik er nog last van, dus spijt als haren op mn hoofd dat ik te lang ben doorgelopen daarmee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dames ik word gek. Als je nog moet eten, lees de spoiler niet..Ik vind het klinken als een 'klassieke' vaginale Candida (Albicans) infectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan inderdaad een hormonale oorzaak hebben, maar ook bijvoorbeeld een verminderde afweer.
Klachten gaan meestal vanzelf over, maar aangezien je er al twee maanden mee loopt zou ik een afspraak maken bij de huisarts. Je krijgt dan een vaginale zetpil of zalfje en daarmee is het zo weer over.
Oh dames ik word gek. Als je nog moet eten, lees de spoiler niet..Klinkt inderdaad als een schimmeltje. Morgen de huisarts maar even bellen. Waarschijnlijk kan de assistente het zo voor je opschrijven en hoef je niet langs te komen. Wel vragen om behandeling voor zowel inwendig als uitwendigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dames ik word gek. Als je nog moet eten, lees de spoiler niet..Ja! Schimmeltje bij mij inderdaad. Zetpilletje erin en het was daarna weer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip bij zetpil, doe het in de nacht. Het jeukt als je daarna weer dingen wil gaan doen!!!!
/teruginmeeleesmodusAls je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Ik had je al een dikke knuf gegeven, maar ik wilde je er gewoon nog een geven!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:17 schreef Cygne het volgende:
En hoi.
Voor de derde keer inmiddels. Een jaar geleden gestopt met de pil. Inmiddels twee miskramen en geen kind verder. Ik weet niet of ik echt actief ga zijn hier weer want we zijn er nog niet uit of we meteen weer proberen of even rust houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |