SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 32% gewijzigd door debuurvrouw op 11-08-2014 17:58:30 ]
Ik vind het prima, maar wel veel info :-)quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:11 schreef twist02 het volgende:
OP is aangepast!Wat denken jullie ervan?
Voor wijzigingen graag een quote of PM!
Twist, mijn NOD mag op 17 augustus (denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:11 schreef twist02 het volgende:
OP is aangepast!Wat denken jullie ervan?
Voor wijzigingen graag een quote of PM!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wizzy, na een half uur moet je niet meer kijken hoor!
Dan zal het vast dat zijn geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:19 schreef Hilzillah het volgende:
Edit: de post van wizz niet goed gelezen... Na een half uurtje idd niet meer kijken.
Zoveel als je zelf wilt gevenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar wel veel info :-)
Ja, het is wel een lange OP zo, maar ik denk dat dat vanzelf wel went, toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:07 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar wel veel info :-)
Done!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:26 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Twist, mijn NOD mag op 17 augustus (denk ik)
WAT SPANNEND!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:14 schreef sproetjes het volgende:
Even een offtopic jompel: ik word voor vrijdag tanteschoonzusje krijgt vanavond een ballonetje ingebracht om de boel op te starten
Hartstikke leuk zo die OP. Ik zou alleen wel de info in spoilers zetten achter de namen. Dit natuurlijk met oog op de hoeveelheid mensen die zo meteen naar binnen dringen om ook in die OP te kunnenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:16 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een lange OP zo, maar ik denk dat dat vanzelf wel went, toch?
Done!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:04 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hier ook foliumzuur van het huismerk van de etos. Meteen begonnen met slikken nadat de pil op was.
Vandaag gewoon ongesteld geworden. Dus de eerste cyclus was er 1 van 29 dagen.
Mijn NOD mag op 3 september
Goed plan!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zo die OP. Ik zou alleen wel de info in spoilers zetten achter de namen. Dit natuurlijk met oog op de hoeveelheid mensen die zo meteen naar binnen dringen om ook in die OP te kunnen
Wauw wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik mag uit de OPHeb vorige week een tweede streepje geplast en wist niet dat ik hier nog in stond
Hehet in het 'niet zo makkelijk gaat'-topic gemeld. Succes allemaal met plassen en klussen.
Dank je, en jij ook Kwak. Z&G doe ik na de eerste echo op 4 september. Dat vind ik nu nog een stap te ver.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:08 schreef Risu het volgende:
Gefeliciteerd met de streepjes![]()
Kom je gauw naar Z&G?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:10 schreef sproetjes het volgende:
Ik ben tante geworden van skylerwerd net wakker gebeld
GEFELICITEERD!!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik mag uit de OPHeb vorige week een tweede streepje geplast en wist niet dat ik hier nog in stond
Hehet in het 'niet zo makkelijk gaat'-topic gemeld. Succes allemaal met plassen en klussen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 08:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Haha ja als ze een meisje was geweest zouden ze skylar doen zeiden ze.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 07:55 schreef Limone het volgende:
Aaaw! Gefeliciteerd Sproetjes! Skyler... leuke naam voor een tweede meisje.
Dank jullie allemaalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!we vroegen ons al een tijd af waar je uithing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |