Dottey, wat een vervelende situatie

. Dat is misschien nog zacht uitgedrukt.
Spannend, Sproetjes

. Er komt een neefje of nichtje aan. Hier was bij schoonzusje de vliezen gebroken maar nog geen weeën

. Als back-up werd ik gebeld voor hun zoontje. Beppe was op dat moment niet bereikbaar. Maar dat was niet nodig nichtje kwam pas anderhalve dag later.
SilverSjoiis, Je zal niet de eerste zijn. haha hier ook heerlijk naïef geweest.
Op vaderdag 2014 de laatste pil genomen omdat ik er niet vrolijk van werd. We zouden rustig aan doen. Foxy is nog geen jaar enne nog veel meer vossen op de weg.
Maar geen pil meer, dus mijn libido is terug

. AC een keer niet voor handen

. Ach zal wel los lopen

. Mijn eisprong voel ik vrij duidelijk, dus komt vast goed…..
Omdat ik regelmatig ongesteld ben, dacht ik dat het afgelopen weekend moest zijn. Niets dus gister een test gehaald. Nu kleurt er een heel wazig 2de streepje na een tijd (half uur ofzo) en in het licht houden. Maar is dat niet altijd het geval??? Ik heb nog nooit een negatieve test gedaan.
Als ik later nazoek wanneer mijn nod moet zijn is dat pas aankomend weekend. Was dus gewoon een week te vroeg met mijn gedachten

. Maar dat streepje?? dat kan dan toch niet

Het weekend afwachten of ik toch ongesteld wordt….
maar maar nu, dat is wel heel snel. VL

is al helemaal enthousiast, zal het dit keer een meisje worden? Net als Hilzillah zouden we dat heel graag willen. En alle plannen die we volgend jaar hebben dan??? Ach die zijn wel aan te passen.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een
weg. Helaas zijn er op de mijne
werkzaamheden."