SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
nou nou ;squote:
Preciesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe, goed idee, dat zijn inderdaad groepen die gescheiden moeten blijven.
[..]
Heb best een aantal goede contacten aan FOK! overgehouden die ik ook buiten het forum spreek, ik zou inderdaad niet weten waarom die dan niet mogen komen omdat het toevallig "mensen van een forum" zijn.
FOK!kers bij je familie en die hele gesprekken hebben met je ouders en zusjequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe, goed idee, dat zijn inderdaad groepen die gescheiden moeten blijven.
Nee zo zou ik het ook niet doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn. Ik denk alleen niet dat ik het ooit zou doen, niet in meetvorm in ieder geval.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
flips wil je op mijn verjaardag komen?
te laatquote:
ik ben 29 hoorquote:
Maar iets ouder dan jij bent, aapje.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Smoesjes verzinnen om onder een date met LR uit te komen.
Het is gemeen om iemand onder druk te zetten om op een date met mij te gaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
I know, maar straks werd ik weer gemeen gevonden. Dat dit kan in Nederland
Nou ja dat is niet lief hee.quote:
Vroegwijs jij.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef Snowbells het volgende:
Dacht dat m'n ouders binnen zaten te roken, bleek het een bijna aangebrande tosti te zijn die ik was vergeten
Ik val op oudquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet lief hee.
[..]
Vroegwijs jij.
ik ook nietquote:
Ik ben toch niet de oudste in deze SC hè? Op dit moment. Kaneel is inderdaad prehistorisch.quote:
Ik geloof in je Insoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 2 maanden mag ik er toch echt aan geloven
ik over 6 maandenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over 2 maanden mag ik er toch echt aan geloven
Oke nu gaan er kutgrappen komenquote:
Nee dat wil ik dus juist niet beweren. Je vat het helemaal verkeerd op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het is gemeen om iemand onder druk te zetten om op een date met mij te gaan?
Je hebt zojuist bewezen dat het ook in Nederland kan. Mijn hart
jij was er niet op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kreeg stickies in 3 forums toen ik jarig was
was ik toen binnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
jij was er niet op mijn verjaardag
Boks.quote:
Bwhehehe.. en weet niet? Misschien welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de oudste in deze SC hè? Op dit moment. Kaneel is inderdaad prehistorisch.
Hjb. Fylax is schattig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent net zon tyfushond als fylax
ja was februari hequote:
Die quote zat wel in mijn hoofd ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wordt nooit zo oud als ik eruit zie zeker!
fylax is mijn zoon wil je even normaal doen??quote:
Op FOK! vast wel ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat zeker weten een knalfuif worden op FOK!
Ik ben niet de oudste.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
fylax is mijn zoon wil je even normaal doen??
Maar past niet bij mijn babyfacequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die quote zat wel in mijn hoofd ja.
Laat hem. Hij is 15.quote:
sterktequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
fylax is mijn zoon wil je even normaal doen??
uhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet de oudste.![]()
Ama is the wise old crone.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet de oudste.![]()
Ama is the wise old crone.
HUILENquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent net zon tyfushond als fylax
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax is een goede user worden, heb hem al 2 dagen niet zien posten
ik sprak hem vanochtend nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
20 min ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang zat die tosti erin, een uur?
Leeftijd is irrelevant. Als je op een openbaar forum post moet je kunnen incasseren.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn nummer draaide hij welquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was laatst een beetje boos toen hij mijn verzoeknummer niet draaide op Radio 49.
En daarbuiten ook natuurlijk.quote:
Hij draaide de mijne wel na nog een keer vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was laatst een beetje boos toen hij mijn verzoeknummer niet draaide op Radio 49.
Hilversumquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik sprak hem vanochtend nog
hij is een dagje naar haarlem
Grapje. 25 is niet oud.quote:
ohja kan ook welquote:
deze topickaper weetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leeftijd is irrelevant. Als je op een openbaar forum post moet je kunnen incasseren.
Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Fylax doet me echt heel erg denken aan toen ik mijn account maakte. Kan hem niet echt iets kwalijk nemen eigenlijk.
Wel opgegeten hè, want we gooien geen eten weg.quote:
Mulanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn nummer draaide hij wel
Jij weet vast uit welke film dat kwam
Bij deze heb je een DM. Ik ben de slechtste niet vergevingsgezind als ik ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat wil ik dus juist niet beweren. Je vat het helemaal verkeerd op.
Sorry van je hart Lr.Zou chocola en bloemen en kaartje naar je huis sturen als ik je adres had.
Hopelijk zit iedereen in Haarlem net vandaag binnen, anders wordt dat nog lastig voor hem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Is hij een dagje weg? Oh oh allemaal mensen buiten
ik laat mijn kinderen vrijquote:
Dat weet ik dan weer niet. Ik vierde mijn verjaardagen altijd erg goed, maar dat zit er dit jaar niet echt in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarbuiten ook natuurlijk.
Maar op FOK! kan ik het zo goed als garanderen, ben de plaatjes van Alba al aan het verzamelen
Ik zie hem nog best potentie hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leeftijd is irrelevant. Als je op een openbaar forum post moet je kunnen incasseren.
een lieve hondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes heeft een rare hond maar dit is niet netjes inderdaad
Tranen van vreugde?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. Ik vierde mijn verjaardagen altijd erg goed, maar dat zit er dit jaar niet echt in.
Ik ga huilen als ik iets van Nick zie.
Ik was echt een kutuser vorig jaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik dit account maakte was ik 15 en eigenlijk veel aangenamer dan ik nu ben
Samen een keer halen in Arnhem toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Snowbells het volgende:
Fylax![]()
OMG EEN BERICHT VAN BUBBLETEA ZAAK
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg een speciale kaart zodat ik een jaar lang FREE BUBBLETEA heb![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg een speciale kaart zodat ik een jaar lang FREE BUBBLETEA heb![]()
Ik zie wat nummertjes staan. Bedanktquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij deze heb je een DM. Ik ben de slechtste niet vergevingsgezind als ik ben.
Ik ben nu een topuser, ik ben gewoon een erg onaangenaam persoon voor de meeste mensen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was echt een kutuser vorig jaar
nu soms vind ik
Nah. Ik heb echt ergere types gezien. Zoals LMI.quote:
LMI baasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Ik heb echt ergere types gezien. Zoals LMI.
Dat je op dino's gereden hebt.quote:
ik ook op sommige vlakken zoals je gemerkt hebtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu een topuser, ik ben gewoon een erg onaangenaam persoon voor de meeste mensen.
oke gezelligquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik er meer dan 1 kan halen per dag, wil ik er wel eentje met je drinken hoor.
Je bent 31 volgens inso.quote:
dat is wel waar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Ik heb echt ergere types gezien. Zoals LMI.
Wie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtig om te zien dat een 19 jarige ecto van 60 kg iedereen op stang krijgt. Prachtig.
Niet echtttquote:
Ik wil ook nog een keer bubble tea met je drinken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik er meer dan 1 kan halen per dag, wil ik er wel eentje met je drinken hoor.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fera noemde je prehistorisch
/snitchmode off
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je op dino's gereden hebt.
Deze berichtgevingquote:
Echt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat is wel waar.
Blubbertje 2.0 heb ik een grotere hekel aan
Nu wel he nu ik het gratis heb HE vieze vuile profiteurs !!!11!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echttt
[..]
Ik wil ook nog een keer bubble tea met je drinken.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat is wel waar.
Blubbertje 2.0 heb ik een grotere hekel aan
Wie is fokker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja fokker kan geen originele scheldwoorden verzinnen
Kut fera.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fera noemde je prehistorisch
/snitchmode off
quote:
fokker69 of 89 ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is fokker?
[..]
Kut fera.
[..]
Het was een compliment. Ik val op bejaarden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is fokker?
[..]
Kut fera.
[..]
Al toen we in Utrecht waren wilde ik het. En ik stelde zelfs ooit voor om in Amsterdam te halen. Beetje mijn pogingen om bubble tea te drinken vergeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu wel he nu ik het gratis heb HE vieze vuile profiteurs !!!11!
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sry bby spijt me (L) pls geef me geen straf : (quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al toen we in Utrecht waren wilde ik het. En ik stelde zelfs ooit voor om in Amsterdam te halen. Beetje mijn pogingen om bubble tea te drinken vergeten.
Goudentijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Ohjaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Jaaa. Ga je me dan feliciteren? Dan ben ik bijna jarig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips liefje, ging jij nog naar GotG in Amsterdam?
Deze zou in een OP moeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik lachte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
waar hoe laat en entree?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
Komen jullie ook lekker meedjensen met Feest DJ Ruud in Utrecht woensdag?
ben geen debielquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
HE GA JE NAAR DIE FOK FILMquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa. Ga je me dan feliciteren? Dan ben ik bijna jarig.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef Amoeba het volgende:
Toen ik voor het eerst mee wilde posten in de VBL SC had ik binnen 10 posts dikke fittie met die kut ijsbeer knut ofzoiets
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
sry bby spijt me (L) pls geef me geen straf : (
of welrawr
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Amoeba het volgende:
Hasseltof: gtvd
Hasseltof: gvd
Hasseltof: kk zooi
Hasseltof: laatste round wordt ik door zieke hax gebanned
Hasseltof: stond gvd 15-3
Hasseltof: ow nice hij telt toch nog als win gvd
Hasseltof: ikd acht ff dat ik een ban kreeg voor 1 uur ofz
wat
quote:
Nummertjes?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie wat nummertjes staan. Bedankt
Knutgodquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef Amoeba het volgende:
Toen ik voor het eerst mee wilde posten in de VBL SC had ik binnen 10 posts dikke fittie met die kut ijsbeer knut ofzoiets
VBL.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef Amoeba het volgende:
niet zo veel maar wel wat daarom mocht ik niet mee doen aan beste nieuwkomerquote:
Echt by far de beste forum van FOK!.quote:
Eigenlijk best een tof forum, alleen je moet daar even tussenkomen enzo.quote:
jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
nee te veel reiskostenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zondag in Hoorn naar Django Wagner
Deze diss was me wel een note waard.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zieke diss dit
#kaneel
#punchlineking
Ik ga nu expres mijn baardje afscheren voor de meetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een compliment. Ik val op bejaarden.
Oef, wat een dilemma dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa. Ga je me dan feliciteren? Dan ben ik bijna jarig.
ik mocht ook niet meedoen ook al postte ik pas in 2013 daar. Maar kon me er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet zo veel maar wel wat daarom mocht ik niet mee doen aan beste nieuwkomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |