quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat is wel waar.
Blubbertje 2.0 heb ik een grotere hekel aan
Wie is fokker?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja fokker kan geen originele scheldwoorden verzinnen
Kut fera.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fera noemde je prehistorisch
/snitchmode off
quote:
fokker69 of 89 ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is fokker?
[..]
Kut fera.
[..]
Het was een compliment. Ik val op bejaarden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is fokker?
[..]
Kut fera.
[..]
Al toen we in Utrecht waren wilde ik het. En ik stelde zelfs ooit voor om in Amsterdam te halen. Beetje mijn pogingen om bubble tea te drinken vergeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu wel he nu ik het gratis heb HE vieze vuile profiteurs !!!11!
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leeftijd is irrelevant. Als je op een openbaar forum post moet je kunnen incasseren.
sry bby spijt me (L) pls geef me geen straf : (quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al toen we in Utrecht waren wilde ik het. En ik stelde zelfs ooit voor om in Amsterdam te halen. Beetje mijn pogingen om bubble tea te drinken vergeten.
Goudentijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?
Ohjaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Jaaa. Ga je me dan feliciteren? Dan ben ik bijna jarig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips liefje, ging jij nog naar GotG in Amsterdam?
Deze zou in een OP moeten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik lachte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |