Dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
Fylax doet me echt heel erg denken aan toen ik mijn account maakte. Kan hem niet echt iets kwalijk nemen eigenlijk.
Wel opgegeten hè, want we gooien geen eten weg.quote:
Mulanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn nummer draaide hij wel
Jij weet vast uit welke film dat kwam
Bij deze heb je een DM. Ik ben de slechtste niet vergevingsgezind als ik ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat wil ik dus juist niet beweren. Je vat het helemaal verkeerd op.
Sorry van je hart Lr.Zou chocola en bloemen en kaartje naar je huis sturen als ik je adres had.
Hopelijk zit iedereen in Haarlem net vandaag binnen, anders wordt dat nog lastig voor hem.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Is hij een dagje weg? Oh oh allemaal mensen buiten
ik laat mijn kinderen vrijquote:
Dat weet ik dan weer niet. Ik vierde mijn verjaardagen altijd erg goed, maar dat zit er dit jaar niet echt in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En daarbuiten ook natuurlijk.
Maar op FOK! kan ik het zo goed als garanderen, ben de plaatjes van Alba al aan het verzamelen
Ik zie hem nog best potentie hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leeftijd is irrelevant. Als je op een openbaar forum post moet je kunnen incasseren.
een lieve hondquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes heeft een rare hond maar dit is niet netjes inderdaad
Tranen van vreugde?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet. Ik vierde mijn verjaardagen altijd erg goed, maar dat zit er dit jaar niet echt in.
Ik ga huilen als ik iets van Nick zie.
Ik was echt een kutuser vorig jaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik dit account maakte was ik 15 en eigenlijk veel aangenamer dan ik nu ben
Samen een keer halen in Arnhem toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:08 schreef Snowbells het volgende:
Fylax![]()
OMG EEN BERICHT VAN BUBBLETEA ZAAK
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |