Ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Weten we zeker dat er pas tijd was na de oerknal dan?
De oerknaltheorie is gebaseerd op de algemene relativiteitstheorie, welke stelt dat ruimte en tijd niet los van elkaar kunnen bestaan.quote:
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
De oerknaltheorie is gebaseerd op de algemene relativiteitstheorie, welke stelt dat ruimte en tijd niet los van elkaar kunnen bestaan.
iemand met zo'n naam en UI, joh, dat moet wel de nieuwe stephen hawking zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Iemand met meer verstand dan jij blijkbaar.
Aldus een kaalkoppie die naar hardcore luistertquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:11 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
iemand met zo'n naam en UI, joh, dat moet wel de nieuwe stephen hawking zijn
Dat vooroordeel klopt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:13 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Aldus een kaalkoppie die naar hardcore luistert
bedankt. ga ik lezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruimtetijd
ziet er ook wel interessant uit inderdaadquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
De bron van Pakspul is misschien iets beter
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:32 schreef Haushofer het volgende:
Er kan ook prima een 'voor de bb' bestaan. Daarvoor hebben we echter een theorie van kwantumgravitatie nodig.
Als er een betere theorie is, graag, dat is het verschil tussen wetenschap en geloof.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zowel de evolutietheorie als het geloof worden in stand gehouden door de illuminatie en de Bilderberg Groep om mensen te verblinden voor de enge waarheid, namelijk dat al het leven op Aarde hierheen is gebracht en nog steeds wordt gecontroleerd door reptielen, die afkomstig zijn van een ver sterrenstelsel.
Ja dat snappen veel lui niet, maar laat je niet oprijten man. Ik denk dat het geloof van Jezus Christus mooi is, want Jezus was niet voor geweld etc. Je kan niets in hem zien waar geweld bij zat etc.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:32 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik geloof zowel in wetenschap als God. Maar voor mij staat God boven hetgeen waarneembaar is.
De haat, het geweld etc. zijn scheppingen van de mens. De mens die toen van God los was. Want God verbiedt geweld. Mohammed is een profeet van een God die ik niet erken. Ik ben Christen, geen moslim.
Ik dacht altijd dat de oerknaltheorie vooral gebaseerd is op speciale relativiteit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
De oerknaltheorie is gebaseerd op de algemene relativiteitstheorie, welke stelt dat ruimte en tijd niet los van elkaar kunnen bestaan.
Gelukkig wel ja aangezien dat het hoogste is wat je in de wetenschap kan bereiken. Een goed onderbouwde en erkende theorie. Net als de atoomtheorie en theorie van de zwaartekracht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee dus. Gelukkig wordt het nog Eem theorie genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |