Regelmatig zitten mensen bij mij in de bus nog achter de achterdeur en dan hoor ik nog steeds bonk-bonk-bonk voorin...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Achterlijke regel eigenlijk, van in-ears heeft niemand last.
Bussen zijn anders.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Regelmatig zitten mensen bij mij in de bus nog achter de achterdeur en dan hoor ik nog steeds bonk-bonk-bonk voorin...
In bussen is het geluid ineens 6 meter verder te horen dan in een trein?quote:
Oh echt? Wij zat op vakantie met z'n vieren in de Railjet stiltecoupé gewoon te praten. Niemand die daar iets van zei.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:38 schreef greavy het volgende:
In de Railjet mag je in de stiltecoupé niet eens een koptelefoon op hebben. Oortjes zijn dan helemaal not-done
Weet je zeker dat dat in-ears zijn? Vrijwel alle lawaaiige koptelefoons zijn van dit type:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Regelmatig zitten mensen bij mij in de bus nog achter de achterdeur en dan hoor ik nog steeds bonk-bonk-bonk voorin...
Bussen maken uit zichzelf al meer herrie dan een gemiddelde kleuter..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:14 schreef dennistd het volgende:
[..]
In bussen is het geluid ineens 6 meter verder te horen dan in een trein?
Ik ben er toen over aangesproken door het personeel, die toevallig daar kwam controleren toen ik in Leoben was ingestapt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Oh echt? Wij zat op vakantie met z'n vieren in de Railjet stiltecoupé gewoon te praten. Niemand die daar iets van zei.
Zouden ze de hulp-vraag hebben omgeroepen in de treinquote:
Geen reservering en dit waren de eerste ongereserveerde stoelen tegenover elkaar. Pas daarna kwamen we erachter dat we in de stiltecoupé zatenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:32 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik ben er toen over aangesproken door het personeel, die toevallig daar kwam controleren toen ik in Leoben was ingestapt.
Maar sowieso. Waarom gaat men in een stiltecoupé zitten, en dan toch praten?
Ik kwam gereserveerd in de stiltecoupe, terwijl ik er niet om had gevraagd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:32 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik ben er toen over aangesproken door het personeel, die toevallig daar kwam controleren toen ik in Leoben was ingestapt.
Maar sowieso. Waarom gaat men in een stiltecoupé zitten, en dan toch praten?
Dat bewijst maar hoe hard de muziek staat van sommige mensen, als ik het nog boven het geluid van de bus uit hoor komen...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:26 schreef b2py het volgende:
[..]
Bussen maken uit zichzelf al meer herrie dan een gemiddelde kleuter..
Zijn dat ook niet toevallig van die tokkies met hun telefoon op speaker?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat bewijst maar hoe hard de muziek staat van sommige mensen, als ik het nog boven het geluid van de bus uit hoor komen...
sowieso hypocriet van de spoorwegen. Alsof die treinen zo stil zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Achterlijke regel eigenlijk, van in-ears heeft niemand last. Als ze zo gefocust zijn op anti-lawaai dan is volgens diezelfde logica ook het lezen van een boek verboden. Constante geritsel van het omslaan van bladzijden is gelijk een drilboor.
Nee, daarvoor gaat zelfs de bus aan de kant om ze aan te spreken. Achterlijk gedragquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Zijn dat ook niet toevallig van die tokkies met hun telefoon op speaker?
Altijd goed nieuws dat er mensen hier komen studeren, daarvan worden de bussen namelijk weer wat vollerquote:Bij de weg, ik kom jouw kant op. Uni is een feit!kom wel keertje meerijden
haha, goed bezig.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:01 schreef dennistd het volgende:
[..]
Nee, daarvoor gaat zelfs de bus aan de kant om ze aan te spreken. Achterlijk gedrag
[..]
Altijd goed nieuws dat er mensen hier komen studeren, daarvan worden de bussen namelijk weer wat voller
Ik hoor het wel als je hier bent. Ga je op de campus wonen of in de stad?
gekanteldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:29 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als je dat gewicht met 50 man gekanteld krijgt is het wel vermeldenswaardig.
quote:Een 25-jarige fietser uit Duiven is dinsdag in Westervoort uit de trein gezet en aangehouden, omdat hij een NS-conducteur had mishandeld.
De man stapte volgens de politie met zijn fiets in de trein zonder daarvoor een apart kaartje te kopen. Toen de conducteur hem daarvoor wilde bekeuren, ging de fietser hem te lijf. De politie moest erbij komen om de man uit de trein te halen. De conducteur heeft aangifte gedaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)at_conducteur__.html
Als de Telegraaf een andere naam dan NS noemt snapt de doelgroep niks van zo'n nieuwsbericht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:16 schreef dennistd het volgende:
Volgens de Telegraaf zitten er tegenwoordig NS-conducteurs bij Arriva of Breng op de trein:
Dit. Telegraaf is een kankergezwel binnen het medialandschap. Toch is er vraag naar. Blijft me keer op keer verbazen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:33 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als de Telegraaf een andere naam dan NS noemt snapt de doelgroep niks van zo'n nieuwsbericht.
Dat treintje ken ik wel, heb ik wel eens in gezeten. Redelijk lightrail/metro idd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ij-beknelde-man.html
Het 10.000 ton wegende gevaarte![]()
Zal het 100 ton geweest zijn, houdt het wel op.
Helaas gebeurt het tegenovergestelde. Volgens de geruchten zou TMG zelfs NRC willen overnemen. Dat is alsof SBS de VPRO koopt...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou zo'n krant dan ook niet missen als deze zou verdwijnen
ja ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Helaas gebeurt het tegenovergestelde. Volgens de geruchten zou TMG zelfs NRC willen overnemen. Dat is alsof SBS de VPRO koopt...
Fox heeft Time Warner ook uiteindelijk niet gekocht, er is nog hoop.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Helaas gebeurt het tegenovergestelde. Volgens de geruchten zou TMG zelfs NRC willen overnemen. Dat is alsof SBS de VPRO koopt...
Praten we dan over SLT Bakeenheden?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:38 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Randstedelijk tekort aan opstelruimte in beeld.. (Bakeenheden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |