quote:
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf godverdomme van ome Bruce af. Met je kutstem.
Zou zomaar van mijn mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Klassieker!
[..]
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.
Was dat SC?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Klassieker!
[..]
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.
quote:
Ik heb er de radio voor aan gezet.quote:
Hamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat er ineens een collega naast mij met een giga kever in zijn handen. Gelukkig dood. Hij krijgt de speld er niet in om hem op te prikken.
Het is uiteindelijk gelukt.quote:
Ik heb nog wel een insect voor je...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk gelukt.
Vroeger had ik gegild. Ben nu zo gewend geraakt aan dode insecten dat het mij niets meer doet.
Tevens ook aan levende insecten in allerlei formaten en kleuren.
Uhm ik denk niet dat je wilt wat wij hier doen met insecten....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een insect voor je...
Vrij hard, 1 poot, redelijk recht en aangezien hij op Fok zit is'ie +30cm
een insekt heeft zes potenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een insect voor je...
Vrij hard, 1 poot, redelijk recht en aangezien hij op Fok zit is'ie +30cm
Ik las inprikkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik denk niet dat je wilt wat wij hier doen met insecten....
Eerst invriezen en daarna opprikken
Ik las insexquote:
quote:
manmanman.quote:
Nu je er over begint... Ik wil best m'n vriendinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
manmanman.
Of meer of minder tijd doorbrengen met je vriendin...
Sabrina?quote:
Ik heb iets gemist in m'n jeugd vrees ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van die smaakvolle clip
[ afbeelding ]
Hij blijft mooi iddquote:
Toen dit uitkwam was ik 12. Beste clip aller tijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van die smaakvolle clip
[ afbeelding ]
Het duurde ff maar het kwartje viel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu je er over begint... Ik wil best m'n vriendin
Ik vind het een prima nummer en weiger mijn mening in te houden hierquote:
twitter:lordemusic twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 03:08:05BEST DAY - went to niagara falls - my dad proposed to my mum after almost 30 years together. ☺️😘😍👼💍💕❤️💖🌈🌹🎉💝 reageer retweet
twitter:lordemusic twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 03:10:40inevitable response yes i know i have seen a diamond now reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het een prima nummer en weiger mijn mening in te houden hier![]()
Tevens; klopt!![]()
SC!!![]()
Iedereen!!![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het een prima nummer en weiger mijn mening in te houden hier![]()
Tevens; klopt!![]()
SC!!![]()
Iedereen!!![]()
Dat valt ook wel weer mee. Waarschijnlijk heeft ie er wel een half jaar over gedaan om zover te komen, maar toch. Ik vind het hem niet misstaan trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Waarschijnlijk heeft ie er wel een half jaar over gedaan om zover te komen, maar toch. Ik vind het hem niet misstaan trouwens.
hoe meer van zijn gezicht bedekt wordt hoe beter!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Waarschijnlijk heeft ie er wel een half jaar over gedaan om zover te komen, maar toch. Ik vind het hem niet misstaan trouwens.
wat een geile polsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:43 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een Casio om...
O, enHungry like the wolf
Donshaartjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ik kies ook voor 2 want Smooth Criminal.quote:
Jij bent ook een lul.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kies ook voor 2 want Smooth Criminal.
correct. en daarom ga ik nu maar weg.quote:
De mijne viel spontaan uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef ChatGirl het volgende:
Tijd om de radio te muten voor een paar minuten
Hoeveel dozen kleenex zijn toen gesneuveld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam was ik 12. Beste clip aller tijden.
Veel. Heel veel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeveel dozen kleenex zijn toen gesneuveld?
Ze zijn ook niet echt knap ofzo. Dus zelfs als ze hun mond houden hebben ze geen meerwaarde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Passenger net zo erg als James Blunt
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor Passenger gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt knap ofzo. Dus zelfs als ze hun mond houden hebben ze geen meerwaarde.
De betreurde Big Bad Al... Fokkin' baas, die vent.quote:
PIETERTJE!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
WAT GING ER ALLEMALA FOUT VANDAAG XD XD XD XD XD XD
JAMMER JOOHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom moet TECHREDACTEUR RASJIED z'n bijdrage leveren via een gare Skypeverbinding?
Ditquote:
oud collega heeft hem wel eens ontmoet Ze was in de studio bij Stenders op vrijdagavond bij Veronica, komt Al opeens binnenzwaaien. Zonnebril op, fles JD in z'n hand. Ziet haar shirt: 'Love youre shirtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De betreurde Big Bad Al... Fokkin' baas, die vent.
Zal wel een gesproken WA-berichtje zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom moet TECHREDACTEUR RASJIED z'n bijdrage leveren via een gare Skypeverbinding?
Everything but the girl? Altijd leuk hoe men aan een bandnaam komt.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Everything but the girl? Altijd leuk hoe men aan een bandnaam komt.
wel een klassiekerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Over de muur
Oh wacht, das 100%NL wat ik nu hoor
Jekkersquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Over de muur
Oh wacht, das 100%NL wat ik nu hoor
Klein Orkest heeft echt hele leuke/goede muziek gemaakt.quote:
Leuke plaat blijft dat jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Klein Orkest heeft echt hele leuke/goede muziek gemaakt.
quote:
die is voor decemberquote:
Jup, veel liedjes geschreven voor ze iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is voor decembermaar ook een klassieker. hij heeft toch ook veel voor kinderen-voorrr-kinderen gedaan?
Nou de muziekkeuze van 3FM nogquote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is voor decembermaar ook een klassieker. hij heeft toch ook veel voor kinderen-voorrr-kinderen gedaan?
misschien dat ik het daarom ook wel zo kan waarderenquote:
vind ik ook van bv Claudia, maar dat roep ik maar niet te hard hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
Zoveel Nederlandse cabaretiers die geweldig Nederlandstalige muziek hebben geschreven![]()
Maarten van Roozendaal was ook zo'n genie
Ik ben het met je eens. Al m'n ledematen zitten er nog aan, het viel mee qua lynchpartij.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind ik ook van bv Claudia, maar dat roep ik maar niet te hard hier
Claudia moet zich gewoon niet met de actualiteit gaan bemoeien zoals in dwdd, want dat kan ze niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm zit ik in hemelsnaam de Kerstezel te luisteren?![]()
ik kijk nooit naar dwdd, dus geen mening.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Claudia moet zich gewoon niet met de actualiteit gaan bemoeien zoals in dwdd, want dat kan ze niet.
uit de afdeling pruimen en perziken?quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
En lekker in het theater blijven, want daar kom ik toch niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Claudia moet zich gewoon niet met de actualiteit gaan bemoeien zoals in dwdd, want dat kan ze niet.
+1 voor voorspelbaarheidquote:
En dan denkt ze dat het kerst is en dan mag je er weer overheen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
even snel uitzetten, mn vrouw kan elk moment thuiskomen
dan gaat ze lopen schelden dat ik geen inkopen voor kerst heb gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat het kerst is en dan mag je er weer overheen?
Ik zie het probleem niet
Dat compenseert het (enigszinsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
+1 voor voorspelbaarheid
Maar ik houd ook van Brand!
Brand is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
+1 voor voorspelbaarheid
Maar ik houd ook van Brand!
Bah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brand is ook wel lekker
Maar Hertog Jan wint toch wel
asjeblieft zeg, ik geef de voorkeur aan Brand, en anders Grolsch. Nou ja, sinds Oranjeboom verdwenen is drink ik de meeste Nederlandse pilsen wel, hoewel ik ondertussen een flinke aversie tegen Heineken heb ontwikkeld, terwijl ik ermee ben opgegroeid....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brand is ook wel lekker
Brandquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brand is ook wel lekker
Grolsch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
asjeblieft zeg, ik geef de voorkeur aan Brand, en anders Grolsch. Nou ja, sinds Oranjeboom verdwenen is drink ik de meeste Nederlandse pilsen wel, hoewel ik ondertussen een flinke aversie tegen Heineken heb ontwikkeld, terwijl ik ermee ben opgegroeid....
Vrouwen met smaaktquote:
Brand is toch helemaal niet bitter? Vind het zelfs wat vlakquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:48 schreef Againzender het volgende:
Brand is lekker hoppig, dat vind ik lekker. Maar bitter is voor de meeste mensen niet de voorkeur. Ieder z'n ding
Normale mensen krijgen melk in hun fles als ze opgroeien. Wij in de Achterhoek en Twente kregen gewoon een flesje Grolsch in de handen gedrukt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grolsch?
Maar goed, Oranjeboom was echt bocht en Bavaria is net slootwater
BierdiscussiesNog leuker dan de patat/friet discussie
En zie het resultaat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normale mensen krijgen melk in hun fles als ze opgroeien. Wij in de Achterhoek en Twente kregen gewoon een flesje Grolsch in de handen gedrukt.
Daar ging het al mis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normale mensen krijgen melk in hun fles als ze opgroeien. Wij in de Achterhoek en Twente kregen gewoon een flesje Grolsch in de handen gedrukt.
Ik kreeg het altijd bij m'n ex... Vond het wel lekker, idd niet echt bitter en niet heel hoppig in mijn belevingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Brand is toch helemaal niet bitter? Vind het zelfs wat vlak
Jups, maar wij lopen heel erg achter. Bij ons zijn er nog geen waterzuiveringsinstalaties, dus krijg je netzoals in de middeleeuwen bier ipv water.quote:
Ik moet nog rijden en werkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:56 schreef ChatGirl het volgende:
Nou heb ik zin gekregen in een biertje
Ožujskoquote:
Sorryquote:
Niet mogen drinken onder werktijdquote:
Nouja. tijdens het werk kan het prima (foto opdrachtje). Maar ik drink geen druppel als ik moet autorijdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet mogen drinken onder werktijdwat voor baas heb jij?
Enige voordeel van geen rijbewijs hebben...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nouja. tijdens het werk kan het prima (foto opdrachtje). Maar ik drink geen druppel als ik moet autorijden
Ook de enige keuze.quote:
Ik zou niet meer zonder rijbewijs kunnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Enige voordeel van geen rijbewijs hebben...
Tevens verstandige keuze, je weet immers maar nooit.
Ik leef al 27 jaar zonder. Brengt zo zijn nadelen met zich mee, maar voor de andere deelnemers in het verkeer levert het alleen maar voordelen op.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zou niet meer zonder rijbewijs kunnen.
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst in m'n leven friet gehad. Net zo lekker als patatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
BierdiscussiesNog leuker dan de patat/friet discussie
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst in m'n leven friet gehad. Net zo lekker als patat
En nu moet jij binnenkort patat eten. Integratie komt van twee kantenquote:
In het Noorden is friet gewoon ook ruim voor handenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:53 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu moet jij binnenkort patat eten. Integratie komt van twee kanten
Dat is import. Of rijp voor een inrichting.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In het Noorden is friet gewoon ook ruim voor handen
Dat is iedereen in het noordenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is import. Of rijp voor een inrichting.
quote:
Dat tweede ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is import. Of rijp voor een inrichting.
Bier hoort niet naar limonade te smakenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
Grolsch Br33zAh Radler is nog best lekker
Je moet niet de alcoholvrije Radler nemen idd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bier hoort niet naar limonade te smaken
Zeer lekker spul inderdaad!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet niet de alcoholvrije Radler nemen idd.
Ik had het kokend heet, en had toevallig om te proberen een flesje Grolsch Radler gekocht. Het was eenmomentje
zo ben ik op mn 14de aan het bier gegaan. Enorme dorst, dat gaat we;quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet niet de alcoholvrije Radler nemen idd.
Ik had het kokend heet, en had toevallig om te proberen een flesje Grolsch Radler gekocht. Het was eenmomentje
Jaaquote:
Is dat een onechte broer van Ekdom?quote:
Waarom de TECHREDACTEURS altijd voiceberichten insturen met baggerkwaliteitquote:
twitter:elger twitterde op dinsdag 05-08-2014 om 16:11:25@Pandaplint @rachidfinge Wij doen de bijdragen vaak terwijl we op dat moment niet aanwezig zijn op de redactie van NOS op 3, vandaar. reageer retweet
2x gefaxt binnen 2 uurquote:
Hij is de haardonor.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat een onechte broer van Ekdom?
Vla!quote:
En z'n houten vlinderdasjequote:
Een hipster willen zijn. Maar nog steeds een nerd.quote:
Je bent meer van de yoghurt?quote:
yoghurt, bah.quote:
Jimmy vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
yoghurt, bah.
Taart of koekjes als toetjeof geen toetje.
Elk toetje is een goed toetjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
yoghurt, bah.
Taart of koekjes als toetjeof geen toetje.
Die ken ik ook nog helemaalquote:
Zullen we een groepje beginnen?quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:
Idd. Ik hoorde ze vanmorgen en toen wist ik ook meteen weer waarom ik nooit naar GIEL! luister.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde
Maar goed, 1000x liever Weezer dan al die standaardnummers die je hoort van Kensington enzo
Lijkt mij een goed ideequote:
Ik ben benieuwd of Michiel maandagochtend nog een paar beroemde gasten in de studio mag ontvangen. Een bepaald elektronisch pop-duo geeft zowel zondag als maandag namelijk een concert in Tivoli Vredenburg....quote:
Ach, als het met Salsa Tequila lukt, dan kan het allemaal niet zo moeilijk zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee![]()
Ik denk dat ik met een hit single mijn studielening kan afbetalen.
Goedemorgen Mex!quote:
Zullen we een Portugese variant van Las Ketchup song doen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ach, als het met Salsa Tequila lukt, dan kan het allemaal niet zo moeilijk zijn
Goed plan.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we een Portugese variant van Las Ketchup song doen?
Dus gewoon zingen over lekkere mannen en vrouwen met een dansje erbij?
Een klein maartje in dit plan.... mijn zang klinkt afschuwelijk.quote:
Doen we een Milli Vanilli-tje?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een klein maartje in dit plan.... mijn zang klinkt afschuwelijk.
Ach wrm ook niet. Ik kan wel playbacken.quote:
Alleen is het voor een zomerhit wel een beetje laat. Kerstplaatje doen dan maar?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach wrm ook niet. Ik kan wel playbacken.
Kerstplaat met dansje, totaal nieuw concept. Doen. Ik zie een gat in de markt.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen is het voor een zomerhit wel een beetje laat. Kerstplaatje doen dan maar?![]()
Kerst is groen zoals rood hoort te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Uiteraard moet de tekst wel a la Blof zijn he CG en Muis....
Bied je je aan als tekstschrijver?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:54 schreef SilentChaos het volgende:
Uiteraard moet de tekst wel a la Blof zijn he CG en Muis....
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Cadeau's zijn de sterren die de weg wijzen naar de Kerststal in de boekenkast.
Temples.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een dilemma:
Imagine Dragons of Temples?
Imagine Dragons heb je genoeg gehoord op de radio.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een dilemma:
Imagine Dragons of Temples?
Iedereen mag mee doequote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:06 schreef minthy het volgende:
De ballen schitteren als sterren in de hemel die je toch nooit raakt
De piek is geweest maar dat geeft niet, want er is nog wel wat
Met de kluit in het Zeeuwse zand, hier aan de kust
Vlissingen gaat niet slapen voordat de ster is gejat
Mag ik meedoen?
Deze is zo onbegrijpelijk, typisch een blof tekstquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Cadeau's zijn de sterren die de weg wijzen naar de Kerststal in de boekenkast.
Zeg dat dan. Nouja dan kun je het zelf toch beoordelen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neem wel even mee dat ik Temples al eens heb gezien
Mint's eerste regel en laatste regel mogen er ook wel wezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Deze is zo onbegrijpelijk, typisch een blof tekst
En tuurlijk mag je mee doen Minthy
Ik vond Temples live niet bijzonder. Imagine Dragons klonk op de stream toffer dan op plaat. Maar het is wel een lauwe hitmachine geworden, ik vind alleen Amsterdam echt tof.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:08 schreef alors het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Nouja dan kun je het zelf toch beoordelen?
tis allebei niksquote:
Dat is waar. Maar als je dan toch moet kiezen, dan maar LB1.quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
SC kun jij een melodie ontwikkelen voor onze kersthit?
Typisch Kerst, maar niet over de top. We willen wel serieus genomen worden.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:16 schreef minthy het volgende:
Zwaaiend naar de illusie van de kerstgedachte stort ik mij op de dis
De geur van de aangebakken kippendijen doen me denken dat ik je mis
Gewoon belletjes enzoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Typisch Kerst, maar niet over de top. We willen wel serieus genomen worden.
Hohoho als achtergrondkoortje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon belletjes enzopaar strijkertjes
gezelligquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar eens onder de douche spring
Uiteraard met DeLuna, dat lekkere ding.
We moeten nog een soort van verhaallijn/onderwerp hebben voor het liedje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hohoho als achtergrondkoortje.
We zijn er al bijna.
Ik ben thuis vandaag, ben er met 10 minuten!!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:26 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:26 schreef Pino112 het volgende:
Trioquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben thuis vandaag, ben er met 10 minuten!!
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:16 schreef minthy het volgende:
Zwaaiend naar de illusie van de kerstgedachte stort ik mij op de dis
De geur van de aangebakken kippendijen doen me denken dat ik je mis
Nee hoor, we schoppen Pino zo de badkamer uitquote:
Spannendquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, we schoppen Pino zo de badkamer uit
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:26 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent op dreefquote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:38 schreef minthy het volgende:
Woeste wolken kolken in mijn onstuimig hart zo puur
Deze kerstavond zonder schoenen ook al ben jij zo guur
Ik vraag me bij dit soort posts altijd af hoeveel mensen dit ook echt doenquote:
Succes!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |