quote:
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf godverdomme van ome Bruce af. Met je kutstem.
Zou zomaar van mijn mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Klassieker!
[..]
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.
Was dat SC?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Klassieker!
[..]
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.
quote:
Ik heb er de radio voor aan gezet.quote:
Hamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat er ineens een collega naast mij met een giga kever in zijn handen. Gelukkig dood. Hij krijgt de speld er niet in om hem op te prikken.
Het is uiteindelijk gelukt.quote:
Ik heb nog wel een insect voor je...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk gelukt.
Vroeger had ik gegild. Ben nu zo gewend geraakt aan dode insecten dat het mij niets meer doet.
Tevens ook aan levende insecten in allerlei formaten en kleuren.
Uhm ik denk niet dat je wilt wat wij hier doen met insecten....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een insect voor je...
Vrij hard, 1 poot, redelijk recht en aangezien hij op Fok zit is'ie +30cm
een insekt heeft zes potenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een insect voor je...
Vrij hard, 1 poot, redelijk recht en aangezien hij op Fok zit is'ie +30cm
Ik las inprikkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik denk niet dat je wilt wat wij hier doen met insecten....
Eerst invriezen en daarna opprikken
Ik las insexquote:
quote:
manmanman.quote:
Nu je er over begint... Ik wil best m'n vriendinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
manmanman.
Of meer of minder tijd doorbrengen met je vriendin...
Sabrina?quote:
Ik heb iets gemist in m'n jeugd vrees ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van die smaakvolle clip
[ afbeelding ]
Hij blijft mooi iddquote:
Toen dit uitkwam was ik 12. Beste clip aller tijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van die smaakvolle clip
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |