quote:
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijf godverdomme van ome Bruce af. Met je kutstem.
Zou zomaar van mijn mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Klassieker!
[..]
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.
Was dat SC?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Sersjee het volgende:
Klassieker!
[..]
Een groot mens, wiens naam mij even ontschoten is, zei ooit: "was het maar kut, dan was het nog iets." Wijze woorden.
quote:
Ik heb er de radio voor aan gezet.quote:
Hamer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat er ineens een collega naast mij met een giga kever in zijn handen. Gelukkig dood. Hij krijgt de speld er niet in om hem op te prikken.
Het is uiteindelijk gelukt.quote:
Ik heb nog wel een insect voor je...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk gelukt.
Vroeger had ik gegild. Ben nu zo gewend geraakt aan dode insecten dat het mij niets meer doet.
Tevens ook aan levende insecten in allerlei formaten en kleuren.
Uhm ik denk niet dat je wilt wat wij hier doen met insecten....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een insect voor je...
Vrij hard, 1 poot, redelijk recht en aangezien hij op Fok zit is'ie +30cm
een insekt heeft zes potenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een insect voor je...
Vrij hard, 1 poot, redelijk recht en aangezien hij op Fok zit is'ie +30cm
Ik las inprikkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm ik denk niet dat je wilt wat wij hier doen met insecten....
Eerst invriezen en daarna opprikken
Ik las insexquote:
quote:
manmanman.quote:
Nu je er over begint... Ik wil best m'n vriendinquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
manmanman.
Of meer of minder tijd doorbrengen met je vriendin...
Sabrina?quote:
Ik heb iets gemist in m'n jeugd vrees ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van die smaakvolle clip
[ afbeelding ]
Hij blijft mooi iddquote:
Toen dit uitkwam was ik 12. Beste clip aller tijden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Van die smaakvolle clip
[ afbeelding ]
Het duurde ff maar het kwartje viel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nu je er over begint... Ik wil best m'n vriendin
Ik vind het een prima nummer en weiger mijn mening in te houden hierquote:
twitter:lordemusic twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 03:08:05BEST DAY - went to niagara falls - my dad proposed to my mum after almost 30 years together. ☺️😘😍👼💍💕❤️💖🌈🌹🎉💝 reageer retweet
twitter:lordemusic twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 03:10:40inevitable response yes i know i have seen a diamond now reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het een prima nummer en weiger mijn mening in te houden hier![]()
Tevens; klopt!![]()
SC!!![]()
Iedereen!!![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het een prima nummer en weiger mijn mening in te houden hier![]()
Tevens; klopt!![]()
SC!!![]()
Iedereen!!![]()
Dat valt ook wel weer mee. Waarschijnlijk heeft ie er wel een half jaar over gedaan om zover te komen, maar toch. Ik vind het hem niet misstaan trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Waarschijnlijk heeft ie er wel een half jaar over gedaan om zover te komen, maar toch. Ik vind het hem niet misstaan trouwens.
hoe meer van zijn gezicht bedekt wordt hoe beter!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Waarschijnlijk heeft ie er wel een half jaar over gedaan om zover te komen, maar toch. Ik vind het hem niet misstaan trouwens.
wat een geile polsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:43 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een Casio om...
O, enHungry like the wolf
Donshaartjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
ik kies ook voor 2 want Smooth Criminal.quote:
Jij bent ook een lul.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kies ook voor 2 want Smooth Criminal.
correct. en daarom ga ik nu maar weg.quote:
De mijne viel spontaan uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef ChatGirl het volgende:
Tijd om de radio te muten voor een paar minuten
Hoeveel dozen kleenex zijn toen gesneuveld?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam was ik 12. Beste clip aller tijden.
Veel. Heel veel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoeveel dozen kleenex zijn toen gesneuveld?
Ze zijn ook niet echt knap ofzo. Dus zelfs als ze hun mond houden hebben ze geen meerwaarde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Passenger net zo erg als James Blunt
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor Passenger gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet echt knap ofzo. Dus zelfs als ze hun mond houden hebben ze geen meerwaarde.
De betreurde Big Bad Al... Fokkin' baas, die vent.quote:
PIETERTJE!quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
WAT GING ER ALLEMALA FOUT VANDAAG XD XD XD XD XD XD
JAMMER JOOHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!
dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom moet TECHREDACTEUR RASJIED z'n bijdrage leveren via een gare Skypeverbinding?
Ditquote:
oud collega heeft hem wel eens ontmoet Ze was in de studio bij Stenders op vrijdagavond bij Veronica, komt Al opeens binnenzwaaien. Zonnebril op, fles JD in z'n hand. Ziet haar shirt: 'Love youre shirtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De betreurde Big Bad Al... Fokkin' baas, die vent.
Zal wel een gesproken WA-berichtje zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:03 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom moet TECHREDACTEUR RASJIED z'n bijdrage leveren via een gare Skypeverbinding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |