abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:05:39 #176
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143075317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:01 schreef snakelady het volgende:
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat zoveel mensen hier over TS vallen terwijl hij in dit topic al heeft aangegeven dat hij pedoseksualiteit bedoeld terwijl in ditzelfde topic een persoon zit die peosksaliteit goed praat en die krijgt amper negatieve reacties.

Eigenlijk geeft dat dus aan dat TS zijn klacht meer dan terecht is.
Hij heeft duidelijk aangegeven deze discussie in te zijn gegaan zonder het verschil te weten. Als hij dat pas gaandeweg inziet of begrijpt, wordt dat wel een beetje lastig discussieren.
verder is het mij ontgaan dat pedosexualiteit in dit topic goedgepraat wordt. Er wordt hoogstens aangegeven dat het minder zwart/wit ligt.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:05:58 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143075322
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:02 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ik heb het over biologische leeftijdscategorieën.
Maar leeftijden noemen als graadmeter van "dit is te jong" is sowieso nonsense.
Ik ken 13 jarigen die volwassener zijn (zowel fysiek als mentaal) dan 16 jarigen.
Dat is gewoonweg biologisch gezien onmogelijk. de hersenen van adolescenten zijn nog zodanig in ontwikkeling dat het onmogelijk is te vergelijken met de hersenen van een volwassenen.
Een kind kan zich volwassen gedragen, maar is het nog niet.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:06:05 #178
430880 mig72
De Professional
pi_143075325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Lees je eerst eens in over de hersenen van kinderen en tieners en kom dan nog eens terug.

http://websitemaker.ouder(...)n%20ontwikkeling.pdf

Het is namelijk een feit dat kinderen en pubers nog geen volwassen keuzen kunnen maken, de hersenen zijn nog niet volgroeid.

[..]

Hitler was een dictator, wij leven in een democratische rechtsstaat

[..]

Niet lullig bedoeld, maar je zou dat zelf eens moeten doen.
En waarom zou de mens uitsterven als kinderen onder de 15 niet meer zwanger zouden worden?
Dat doet niks aan mijn punt af want niet alleen dictaturen geven foute wetten uit. Maar goed, ik snap dat je snel mijn argument moet proberen neer te schieten dus je gaat door met gekke voorbeelden zoeken.

Gelukkig is de verstandige benadering geprefereerd boven de emotionele/onderbuikse.

Jij hebt het zoveel over kinderhersenen maar jij slaat voor het gemak mijn argument over dat kinderen ook goed kunnen nadenkebn en zijn zelfs in staat zeer ingewikkelde wiskundige en maatschappelijke vraagstukken op te lossen. Waar komt dat volgens jou vandaan? En ik bedoel niet alleen de hoge uitzonderingen, een meerderheid van het kindervolk kan met voldoende motivatie academische topprestaties neerzetten. Anders hadden we de school allang afgeschaft.

Ik heb het niet over de toekomstige uitsterving van de mensheid maar de mogelijke uit het verleden.Juist daarom heb je die les evolutionaire biologie nodig, omdat je mijn alinea nirt snapte.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:07:06 #179
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_143075350
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:05 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ja, maar ADHD is ook een ziekte dus schadelijk in de zin van negatieve impact denk ik dan.
Mwoah, dat is een onlogische redenering. Ik houd het op geen ziekte.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:07:59 #180
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143075374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:05 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hij heeft duidelijk aangegeven deze discussie in te zijn gegaan zonder het verschil te weten. Als hij dat pas gaandeweg inziet of begrijpt, wordt dat wel een beetje lastig discussieren.
verder is het mij ontgaan dat pedosexualiteit in dit topic goedgepraat wordt. Er wordt hoogstens aangegeven dat het minder zwart/wit ligt.
Dan lees je selectief.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:12 schreef mig72 het volgende:

[..]

Die trauma is lekker bij verzonnen om juist de pedojacht aan te moedigen. Het wordt kinderen en zelfs volwassene aangepraat of aangesmeerd. Jij kan dat niet wetenschappelijk bewijzen.

Sommige kinderen genieten er zelfs van. Ik heb wat incestfora afgestruind vroeger en er waren daar tal van verhalen van meisjes die toegaven in hun jeugd misbruikt te zijn door hun vader en die zeiden ervan genoten te hebben en trots te zijn nu.

Dus? Niet eenieder is hetzelfde.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143075388
quote:
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat zoveel mensen hier over TS vallen terwijl hij in dit topic al heeft aangegeven dat hij pedoseksualiteit bedoeld ( veel mensen weten het verschil niet tussen pedofiel en pedoseksueel omdat we het in de volksmond alleen gebruiken ter betrekking tot dit onderwerpen, we maken ook geen onderscheid tussen homofiel en homoseksualiteit om als voorbeeld te nemen) Terwijl in ditzelfde topic een persoon zit die pedoseksualiteit goed praat en die krijgt amper negatieve reacties.

Dankje snakelady. Dit is dus ook precies waar mijn klacht over gaat.

Zo liep het namelijk ook in het topic van Demon die een topic opende over waarom het verwerpelijk is om op jonge jongens te vallen. Zo gauw je niet een en al begrip toont word je geportretteerd als de boze en de pedofiel als het slachtoffer.

Jij krijgt nu immers ook al de hele tijd beschuldigingen over je heen dat je zwart/wit bent en onredelijk. Terwijl ik toch voortdurend onderbouwingen van jouw kant zie komen.
pi_143075400
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef mig72 het volgende:

[..]

Dat doet niks aan mijn punt af want niet alleen dictaturen geven foute wetten uit. Maar goed, ik snap dat je snel mijn argument moet proberen neer te schieten dus je gaat door met gekke voorbeelden zoeken.

Gelukkig is de verstandige benadering geprefereerd boven de emotionele/onderbuikse.

Jij hebt het zoveel over kinderhersenen maar jij slaat voor het gemak mijn argument over dat kinderen ook goed kunnen nadenkebn en zijn zelfs in staat zeer ingewikkelde wiskundige en maatschappelijke vraagstukken op te lossen. Waar komt dat volgens jou vandaan? En ik bedoel niet alleen de hoge uitzonderingen, een meerderheid van het kindervolk kan met voldoende motivatie academische topprestaties neerzetten. Anders hadden we de school allang afgeschaft.

Ik heb het niet over de toekomstige uitsterving van de mensheid maar de mogelijke uit het verleden.Juist daarom heb je die les evolutionaire biologie nodig, omdat je mijn alinea nirt snapte.
Dat kinderen slim zijn en in staat zijn om ingewikkelde vraagstukken op te lossen zegt toch helemaal niks? :')

Dat is iets wat je kan oefenen, trainen, zo iets leer je op school.
Sommige zijn zo hoog begaafd als ik weet niet wat, betekent niet dat ze weten wat ze willen, wat ze voelen, vooral op jonge leeftijd.
pi_143075408
Pedofilie is in rap tempo uitgegroeid tot een obsessie van deze TS.

Overigens heb ik begrip voor pedofilie (het hebben van gevoelens) en niet voor pedoseksualiteit (die gevoelens in de praktijk brengen).

Mensen die spreken over "homofilie" mogen wat mij betreft naar een psychiater. Homofilie is een onzin-woord, net als heterofilie. Het zijn vormen van seksuele geaardheid waarbij het niet nodig is om gevoelens en praktijk van elkaar te scheiden.

Mensen die homoseksualiteit een "afwijking" noemen, moeten leren om hun normen bij te stellen. Dat wat als "normaal" wordt beschouwd, is net zo subjectief als dat wat je een "afwijking" noemt. Mensen met blauwe ogen betichten we ook niet van een afwijking.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:10:08 #184
430880 mig72
De Professional
pi_143075423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Dat pedo's als jij iedereen die tegen hen is bestempelen als zwakbegaafd en een tokkie is me inmiddels al wel duidelijk geworden, na een aantal van jullie gesproken te hebben. Jullie vallen in herhaling. En voor iemand met een zogenaamd hoog IQ mag jij wel eens naar je spelling kijken.
Ga nou mij niet uitmaken voor pedofiel, gore schijtzak. Ik was beleefd en inhoudelijk tegen je tot nu toe, maar nu speel je op de man. Waarschijnlijk omdat je de discussie allang verloren hebt voorbij het punt van no return, dus nu moet je iets anders zoeken.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:10:49 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143075438
quote:

[..]

Dat komt uit een heel ander gedeelte van de hersenen wat niks heeft te maken met volwassenheid.
Dat we in het verleden dingen deden maakt het nog niet goed of wijs, dat heeft het verleden ook al aangetoond.

En nogmaals, als het zo natuurlijk is waarom zijn vroeg geboortes, doodgeboren baby's en het overlijden van de barende moeder dan zoveel hoger onder de 15 jaar?
pi_143075460
quote:
Ik ben wel lichtelijk verbaasd dat zoveel mensen hier over TS vallen terwijl hij in dit topic al heeft aangegeven dat hij pedoseksualiteit bedoeld ( veel mensen weten het verschil niet tussen pedofiel en pedoseksueel omdat we het in de volksmond alleen gebruiken ter betrekking tot dit onderwerpen, we maken ook geen onderscheid tussen homofiel en homoseksualiteit om als voorbeeld te nemen) Terwijl in ditzelfde topic een persoon zit die pedoseksualiteit goed praat en die krijgt amper negatieve reacties.

In eerdere topics ging TS voortdurend en doelbewust door met het afschilderen van Demon als pedoseksueel (nadrukkelijk ook die woordkeuze), terwijl Demon slechts had aangegeven dat hij wat voelt voor jongens vanaf 13 jaar en dat hij beslist geen seks met (te) jonge jongens wil.

Dus TS zit te goochelen met begrippen al naar gelang hem het beste uitkomt. Wat betreft je bespottelijke opmerking over homofiel-homoseksualiteit verwijs ik je naar mijn post hierboven.
pi_143075464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is gewoonweg biologisch gezien onmogelijk. de hersenen van adolescenten zijn nog zodanig in ontwikkeling dat het onmogelijk is te vergelijken met de hersenen van een volwassenen.
Een kind kan zich volwassen gedragen, maar is het nog niet.
13 en 16 is beide nog geen volwassen.
En jij zegt dat de ontwikkeling van hersens alleen leeftijd gerelateerd is, maar dat is uiteraard niet zo.
pi_143075466
quote:
Lekker gemakkelijk weer. Het antwoord past je weer niet dus is het ''gek''. En die wiskunde argumentatie is zeker niet gek. Er zijn hoogbegaafde kinderen die zulke dingen al kunnen op de basisschool. Zijn die dan ook al gelijk seksueel rijp? Dat verband slaat gewoon werkelijk op oorlog.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:13:30 #189
430880 mig72
De Professional
pi_143075486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dan lees je selectief.

[..]

En jij slaat weer voor het gemak.mijn reactie over waarin ik de kwestie best zwart-wit noem en verder is deze quote van mij geen weerleg van die user zijn punt. Je reageert om het reageren zelf zonder te snappen waar je naartoe wilt.
pi_143075507
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:10 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ga nou mij niet uitmaken voor pedofiel, gore schijtzak. Ik was beleefd en inhoudelijk tegen je tot nu toe, maar nu speel je op de man. Waarschijnlijk omdat je de discussie allang verloren hebt voorbij het punt van no return, dus nu moet je iets anders zoeken.
Ik had anders serieus begrepen dat jij pedo was.

Verder heb ik deze discussie niet verloren. Je argumentatie stinkt namelijk.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:15:45 #191
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_143075520
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:04 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

[..]

Dus omdat ik als een 6 jarig jongetje seksuele gevoelens had jegens een 30 jarige man ben ik nu ik zelf 21 ben ineens magischer wijs 180 graden omgeschakeld en pedo geworden? Juist ja :')

Jouw dommigheid is ronduit lachwekkend. Je probeert jezelf gewoon te verschuilen achter het omdraaien van de rollen.
Ik beweer niet dat je pedofiel bent. Ik maak je alleen duidelijk dat ik figuren zoals jij zorgwekkender vindt dan een pedofiel die voor z'n gevoelens uitkomt. Zo'n man weet dat men hem kent en zal minder bewegingsvrijheid hebben. Jij doet je anders voor dan dat je bent. God mag weten wat voor pervers iemand jij bent, we weten het niet. We weten alleen dat in je onderbewuste je niet op een paar jaartjes leeftijdverschil kijkt terwijl je bovenbewustzijn dat veracht. Ik zou met een dochtertje van drie, jou niet graag naast me hebben wonen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:16:14 #192
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143075528
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:12 schreef Homijn het volgende:

[..]

In eerdere topics ging TS voortdurend en doelbewust door met het afschilderen van Demon als pedoseksueel (nadrukkelijk ook die woordkeuze), terwijl Demon slechts had aangegeven dat hij wat voelt voor jongens vanaf 13 jaar en dat hij beslist geen seks met (te) jonge jongens wil.

Dus TS zit te goochelen met begrippen al naar gelang hem het beste uitkomt. Wat betreft je bespottelijke opmerking over homofiel-homoseksualiteit verwijs ik je naar mijn post hierboven.
Ik zeg alleen hoe ze het in de volksmond gebruiken, niet dat ik dat zo zou gebruiken.
Zou ook bizar zijn aangezien ikzelf biseksueel ben...

Dus neem die verwoording niet persoonlijk op. ;)
pi_143075536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:15 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:

[..]

Ik had anders serieus begrepen dat jij pedo was.

Verder heb ik deze discussie niet verloren. Je argumentatie stinkt namelijk.
Ik had gehoord dat hij de broer van Benno L. was.
Degene waarvan ik dit hoorde is een zeer betrouwbare bron.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:17:04 #194
430880 mig72
De Professional
pi_143075546
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:09 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat kinderen slim zijn en in staat zijn om ingewikkelde vraagstukken op te lossen zegt toch helemaal niks? :')

Dat is iets wat je kan oefenen, trainen, zo iets leer je op school.
Sommige zijn zo hoog begaafd als ik weet niet wat, betekent niet dat ze weten wat ze willen, wat ze voelen, vooral op jonge leeftijd.
Blijf maar lekker aan de gang met smoesjes zoeken. Wanneer het jou uitkomt zijn kinderen dom en achterlijk, maar anderszijds hoor ik je nergens pleiten voor een schoolverbod oid aangezien ze te achterlijk zijn om iets te kunnen snappen of mee instemmen.
pi_143075587
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:07 schreef Azorius het volgende:

[..]

Ik kan je redenatie echt niet volgen. Vrouwen kunnen na hun 40e moeilijker kinderen krijgen en kinderen nemen terwijl je jonger bent zou een taboe zijn. Dat eerste klopt wel en dat laatste kan ik me ook wel een beetje in vinden. De oplossing hiervoor is dat meisjes jonger vruchtbaar zijn? Hier raak je me echt kwijt.

Zou het niet veel logischer zijn dat vrouwen dan tussen hun 25e-35e aan kinderen beginnen (zijn ze al prima in staat om kinderen te krijgen én hebben ze waarschijnlijk ook al een opleiding achter de rug en/of inkomsten)? Een tienermeisje kan zonder hulp echt geen baby opvoeden, en bovendien wil het gemiddelde pubermeisje absoluut geen seks met een volwassene. Een brein is op jonge leeftijd nog lang niet volgroeid en gerijpt (volwassene heeft veel meer overwicht en het kind kan nog niet alles overzien), om over het lichaam nog maar te zwijgen.

Je verhaalt klinkt meer als een uitermate zwak excuus om een piemel in een kind te steken. Een te jonge ouder is evolutionair gezien helemaal niet voordelig.
Het tweede deel van jouw bericht is nou een perfect antwoord van jouw vraag een post geleden 'hoe bedoel je afgaan op de gedachtegang van de maatschappij nou precies?'.
pi_143075602
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef mig72 het volgende:

[..]

Blijf maar lekker aan de gang met smoesjes zoeken. Wanneer het jou uitkomt zijn kinderen dom en achterlijk, maar anderszijds hoor ik je nergens pleiten voor een schoolverbod oid aangezien ze te achterlijk zijn om iets te kunnen snappen of mee instemmen.
Geneukt worden heeft fysieke consequenties en sexualiteit en mathematische dingen zijn 2 compleet andere dingen in de hersenen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:20:08 #197
430880 mig72
De Professional
pi_143075610
Kinderen kunnen trouwens ook niet instemmen met school. Ze zijn daar niet voor ontwikkeld genoeg en snappen het belang niet ervan. Dus maar afschaffen?
pi_143075629
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef mig72 het volgende:

[..]

Echt, waar heb je het over :')
Dat je goed bent in wiskunde bijvoorbeeld betekent toch niet dat je volwassen bent? Wat is dat voor vergelijking.

Dat kinderen soms aandacht zoeken betekent niet dat ze volwassen genoeg zijn om te beslissen wat ze willen. Vaak komt het door gebrek aan aandacht thuis.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:21:26 #199
430880 mig72
De Professional
pi_143075637
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat komt uit een heel ander gedeelte van de hersenen wat niks heeft te maken met volwassenheid.
Dat we in het verleden dingen deden maakt het nog niet goed of wijs, dat heeft het verleden ook al aangetoond.

En nogmaals, als het zo natuurlijk is waarom zijn vroeg geboortes, doodgeboren baby's en het overlijden van de barende moeder dan zoveel hoger onder de 15 jaar?
Kom met bronnen of bewijs dit wetenschappelijk zelf. Anders is dit niks anders dan van de hoge toren schreeuwen.
pi_143075644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef mig72 het volgende:
Kinderen kunnen trouwens ook niet instemmen met school. Ze zijn daar niet voor ontwikkeld genoeg en snappen het belang niet ervan. Dus maar afschaffen?
School is goed voor de ontwikkeling van het kind op sociaal en op educatie gerelateerd gebied.
Sex is pijnlijk voor een kind, en heeft negatieve consequenties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')