Jij hebt psychische hulp nodig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:48 schreef mig72 het volgende:
Jij hebt een les evolutionaire biologie en geschiedenis nodig.
Hou je maar van de domme ja, je begrijpt dondersgoed wat voor meisjes ik bedoel. Ook als ze 15-16 zijn is het ook efebofilie, daar doelde ik op. Nergens zeg ik dat ik een 11 jarig meisje volgroeid vind.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:48 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Vanaf 11 jaar aardig volgroeid noemen![]()
De groei begint dan net.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Pedofilie is in mijn ogen netzoals als homosexualiteit een mentale ziekte.
jammer dat de TS niet in staat is om hier inhoudelijk op te reageren zonder iets neer te kwakken zonder na te denken. En dat onder het mom "ik mag ervan denken wat ik wil". Natuurlijk mag dat, maar dat niet zeggen dat het intelligent, doordacht of redelijk is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje generaliserend hè? Sommige pedofielen zoeken een middel om via de wettelijke manier hun lusten te kunnen botvieren. Ten eerste is dat hun goed recht, we zijn immers een rechtsstaat. Als je vindt dat de wet beperkend is, heb je het recht te pogen die wet te veranderen. Ten tweede is dat heel wat beter dan het alternatief, je gewoon, ongeacht wat de wet zegt, vergrijpen aan een kind.
Maar los daarvan. Dat sommige pedofielen inderdaad naar die weg zoeken, wil niet zeggen dat alle pedofielen dat doen. Daarom vind ik je mening generaliserend en dom. er zijn er ongetwijfeld ook zat die gewoon rustig in stilte leven, en proberen te leven met hun handicap.
Ik sta hier dus nog steeds achter
[..]
Je bent namelijk exact hetzelfde. Dom, ongefundeerd, generaliserend en vooral verstookt van elk grammetje mededogen en/of empathie. En dan kom jij met deze simpele post aan:
[..]
Dom dom dom. Een pedofiel zit niet aan je 6-jarige zoontje, dat doet een pedoseksueel. Dat is dus je onderbuik die spreekt, totaal geen reactie op mijn post, maar blinde paniek voor het onbekende. Ook je tweede argument is verdrietigmakend. Homofilie is heel goed vergelijkbaar met pedofilie. Bij beiden gaat het puur om waar je je toe aangetrokken voelt, niet om de daad zelf, waarbij de behoefte inderdaad van twee kanten moet komen. Wat bij pedofilie onethisch en verboden is en waardoor ik er ook met geen woord over rep. De pedofielen waar je het in je tweede post over hebt, die groen licht zoeken, zijn ook helemaal geen pedoseksuelen. Mensen die kinderen misbruiken, gaan niet de dag later nog even zorgen dat het wettelijk legaal is. Dom dom dom.
Daarbij is je gebrek aan empathie naast dom ook nog eens volstrekt onpraktisch. Je mag blij zijn dat er mensen zijn die zich wel in deze pedofielen willen en kunnen verplaatsen. Het is een feit dat deze mensen er zijn. Het is een feit dat er mensen zijn die zich seksueel aangetrokken voelen door kinderen. Dan kan je zo'n achterlijke redneckhouding aannemen zoals jij dat doet, óf je kan proberen die mensen te begrijpen en te helpen. Zodat ze zich niet uiteindelijk toch aan je zesjarige zoontje vergrijpen.
Je simpele breintje, wat zich laat leiden door je al even simpele onderbuik, roept meteen moord en brand als ik stel dat pedofilie een geaardheid is en komt met een raar argument als 'je wil toch niet dat je buurman je aan je zoontje vergrijpt!!!!!' terwijl je eigen intolerante houding dat juist in de hand werkt.
Een ziekte?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Daar kan je niks aan doen.
Ik vindt het dan ook raar dat mensen pedofielen meteen aan de hoogste boom willen ophangen zonder dat ze perse wat hebben gedaan.
Tja, ophangen aan een boom van 1.50 gaat in de praktijk nogal lastig als de pedofiel in kwestie zelf 1.80 is. Dan kan je hem wel willen ophangen, maar dan sta je wel mooi te kijken met je pedoboompje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik vindt het dan ook raar dat mensen pedofielen meteen aan de hoogste boom willen ophangen zonder dat ze perse wat hebben gedaan.
Lees je eerst eens in over de hersenen van kinderen en tieners en kom dan nog eens terug.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:48 schreef mig72 het volgende:
[..]
[quote]Je bent nu weer bezig irrelevante zaken te vergelijken.
Een 11 jarige kan best voor zichzelf nadenken, dat is evolutiinair bepaald. Anders zouden we de school kunnen afschaffen, ze kunnen trouens niet denken?
Hitler was een dictator, wij leven in een democratische rechtsstaatquote:En wtten zijn een weerspiegeling van de maatschappelijke visie van de meerderheid, een wet is geenszins het absolute correcte. Ook wetten kunnen fout zijn of misvormd, of volgde je braaf de wetten van Adolf H in de jaren 40?
Niet lullig bedoeld, maar je zou dat zelf eens moeten doen.quote:Jouw cijfer wil nog niets zeggen want voortplanting is gewoon mogelijk anders zouden we al zijn uitgestorven als mensheifd. Jij hebt een les evolutionaire biologie en geschiedenis nodig.
Jij hebt een les in manieren en debatteren nodig. Zo win je argumenten niet maar aan de hand van je OP al had ik het vermoeden dat je niet hoogbegaafd was.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:49 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
Jij hebt psychische hulp nodig.
Dafuqquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
15/16 is gewoon al een totaal andere leeftijdscategorie dan 11-13. Daarom vind ik het al belachelijk om dat op één hoop te gooien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:50 schreef Stokfiguur het volgende:
[..]
Hou je maar van de domme ja, je begrijpt dondersgoed wat voor meisjes ik bedoel. Ook als ze 15-16 zijn is het ook efebofilie, daar doelde ik op. Nergens zeg ik dat ik een 11 jarig meisje volgroeid vind.
Maar goed volgens mij zijn jou hersens ook nog niet helemaal volgroeid dus fijne avond.
Het is een mentale afwijking toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dafuq
Mensen zoals jij zijn ook een ziekte
Dat zeg jij, het valt allebei onder de puberale leeftijdscategoriequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
15/16 is gewoon al een totaal andere leeftijdscategorie dan 11-13. Daarom vind ik het al belachelijk om dat op één hoop te gooien.
Dat pedo's als jij iedereen die tegen hen is bestempelen als zwakbegaafd en een tokkie is me inmiddels al wel duidelijk geworden, na een aantal van jullie gesproken te hebben. Jullie vallen in herhaling. En voor iemand met een zogenaamd hoog IQ mag jij wel eens naar je spelling kijken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Jij hebt een les in manieren en debatteren nodig. Zo win je argumenten niet maar aan de hand van je OP al had ik het vermoeden dat je niet hoogbegaafd was.
Groot verschil tussen ziekte en afwijkingquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is een mentale afwijking toch?
Wat dan? Is het dan wel een persoonlijker keuze?
Ik geloof dat ik net al iets gezegd heb over het insinueren dat de ander pedofiel is. Het maakt op mij geen indruk maar geeft me wel een kijkje in je hoofd. Ik loop flink wat jaartjes langer mee dan jij. ik ga het volgende niet als absolute waarheid neerzetten want het is puur mijn levenservaring maar ik heb toch flink wat figuren bezig gezien met het betichten van pedofiele gevoelens bij anderen en keer op keer bespeurde ik na verloop van tijd juist bij dit soort figuren de signalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:43 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
[..]
De pedofoben zijn zwart/wit, maar jullie pedofielen zijn zo ruimdenkend
Als jullie je zin niet krijgen dan noemen jullie de ander gewoon onredelijk. Zo kan ik ook proberen m'n discussie te winnen.
1 jaar en 17 jaar vallen allebei onder de categorie ''minderjarig''. Dus dat is zeker ook hetzelfde? Houd je eens niet zo van de domme.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat zeg jij, het valt allebei onder de puberale leeftijdscategorie
" Ziekte is een schadelijke lichamelijke of psychische afwijking van een organisme"quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Groot verschil tussen ziekte en afwijking
schadelijk?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
" Ziekte is een schadelijke lichamelijke of psychische afwijking van een organisme"
Ik heb het over biologische leeftijdscategorieën.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:00 schreef Gilles-de-la-Tourette het volgende:
[..]
1 jaar en 17 jaar vallen allebei onder de categorie ''minderjarig''. Dus dat is zeker ook hetzelfde? Houd je eens niet zo van de domme.
Het is in ieder geval geen ziektequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is een mentale afwijking toch?
Wat dan? Is het dan wel een persoonlijker keuze?
Dus omdat ik als een 6 jarig jongetje seksuele gevoelens had jegens een 30 jarige man ben ik nu ik zelf 21 ben ineens magischer wijs 180 graden omgeschakeld en pedo geworden? Juist jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik net al iets gezegd heb over het insinueren dat de ander pedofiel is. Het maakt op mij geen indruk maar geeft me wel een kijkje in je hoofd. Ik loop flink wat jaartjes langer mee dan jij. ik ga het volgende niet als absolute waarheid neerzetten want het is puur mijn levenservaring maar ik heb toch flink wat figuren bezig gezien met het betichten van pedofiele gevoelens bij anderen en keer op keer bespeurde ik na verloop van tijd juist bij dit soort figuren de signalen.
Als ik van jou lees dat je op 11 jarige leeftijd droomde over sex met volwassenen dan kan ik alleen maar zeggen dat mijn eerste dromen toch over meisjes gingen die maar een paar jaartjes ouder dan mij waren. Als ik dan lees dat je met een zondig gevoel wakker werd, laat dat zien dat jouw innerlijke lusten totaal niet stroken met hoe je wenst te zijn en hoe je je voordoet. Ik vind dat een stuk zorgwekkender dan een pedofiel die uitkomt voor z'n gevoelens. Het zijn toch altijd de mensen waarvan de omgeving het niet verwachtte, nietwaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |