Ik ga die serie toch niet kijken dus maakt niet uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar daar laat ik mij niet over uit tenzij je de serie kent
Klopt. Wist ik er ook maar weinig van, kut rappersquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kreeg net tegen jou bij ingelijst "Noem de 10 rijkste rappers op de wereld"
Ga ik misschien heen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Guardians of the Galaxy preview via FOK!. Tofjes.
Zeker weer in Amsterdam? Een gratis film meepakken wil ik best een keer doen, maar om 11:00 in Amsterdam moeten staan met reiskostenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Guardians of the Galaxy preview via FOK!. Tofjes.
Oh ik had ze allemaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Wist ik er ook maar weinig van, kut rappers
Is dat zo duur dan voor jou om naar Amsterdam te komen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weer in Amsterdam? Een gratis film meepakken wil ik best een keer doen, maar om 11:00 in Amsterdam moeten staan met reiskosten
Ik ook misschien.quote:
Jep.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weer in Amsterdam? Een gratis film meepakken wil ik best een keer doen, maar om 11:00 in Amsterdam moeten staan met reiskosten
Niet interessant.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet trouwens echt niet wat Guardians of the Galaxy is
Ik ook niet maar ik ben Nederlands. Als de kosten reiskosten opwogen tegen het kaartje had ik het vast wel overwogenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was Lil Wayne en Jay-Z vergetenquote:
Hoezo krijg je het gratis danquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben Nederlands. Als de kosten reiskosten opwogen tegen het kaartje had ik het vast wel overwogen
O, toch niet.quote:
Marvel Cosmic film.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je naar die gratis voorstelling dan?quote:
Stomme Hep vergeet dat hij dan al plannen heeft.quote:
Weet niet. Heb 2 kaarten toegewezen gekregen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je naar die gratis voorstelling dan?
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als chlamydia gemengd met een beetje Justin Bieber concert.
Kut Hep.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Stomme Hep vergeet dat hij dan al plannen heeft.
rijke tatasquote:
Dan moet je gewoon gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Heb 2 kaarten toegewezen gekregen.
Ik kijk hier al 1,5 jaar naar uit ofzo![]()
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Kut Hep.
HalloSofquote:
Er gingen laatst daar users heen, en die kwamen gewoon op het laatst binnen, gingen ergens afgelegen zitten en toen de film afgelopen was gingen ze weer snel wegquote:
Ik wil zo graag.quote:
Ik ga ook naar die film.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Heb 2 kaarten toegewezen gekregen.
Ik kijk hier al 1,5 jaar naar uit ofzo![]()
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Kut Hep.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
Film was echt super tofga er zeker nog een keer heen
Scarlett
en terechtquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er gingen laatst daar users heen, en die kwamen gewoon op het laatst binnen, gingen ergens afgelegen zitten en toen de film afgelopen was gingen ze weer snel weg
cijfer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
Film was echt super tofga er zeker nog een keer heen
Scarlett
ik was daar zes keer heen geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ga je weer 10x heen zoals Divergent?
Hij lljkt mij ook wel goed ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was daar zes keer heen geweest.
En nee, denk niet zo vaak
Als jij nou niet met regelmaat zou meeten, oké.quote:
Je bioscoop beschermen tegen 'indringers' met je Pathe pas?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook naar die film.Met/Via FOK!
10++++++++++++++++quote:
hoi sofjequote:
Heel goed Flips.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook naar die film.Met/Via FOK!
wat is erquote:
Ja is ook zo. Als het een leuke film was geweest had ik denk ik ook wel gegaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij nou niet met regelmaat zou meeten, oké.
Dit is gewoon een gratis film en je bent stom als je het niet aanpakt in de buurt wonende en interesse in de film (En dan kun je er altijd nog een kleine meet van maken)
Mij lijkt dat best grappigquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij nou niet met regelmaat zou meeten, oké.
Dit is gewoon een gratis film en je bent stom als je het niet aanpakt in de buurt wonende en interesse in de film (En dan kun je er altijd nog een kleine meet van maken)
Ik heb nog niets gezien maar ik ga bijna altijd als FOK! gratis een film doet. Heb alleen taken2 gemist volgens mij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed Flips.
Ik heb de post credits al gezien. Ik was hyped
Zullen wij in de andere zaal naar Scarlettgodin gaan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen
Scarlettgodin![]()
nee bedankt straks ga ik doodquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben op dit moment een antifok-itspray aan het ontwikkelen
wil jij t uittesten?
Ja is goedquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen wij in de andere zaal naar Scarlettgodin gaan?
ik ga er ook nog een keer heen zo goed is hijquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga er ook heen
Scarlettgodin![]()
doodsverwensing, TR gemachtquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee het is supersofbestendig
enkel mensen die fok-it heten, gaan dood
naar welke film was jequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
Ik zag gisteren de trailer in de bios en hij lijkt me echt super.
Ik las mijn naamquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat ik t niet tegen je had, maar kan t mis hebben hoor
mag ik meequote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga er ook nog een keer heen zo goed is hij
spuit het dan gelijk op hemquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee het is supersofbestendig
enkel mensen die fok-it heten, gaan dood
wowquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
spuit het dan gelijk op hem
Haha spuit
hahah xDquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
spuit het dan gelijk op hem
Haha spuit
is goedquote:
Aapjes gekeken.quote:
quote:
absoluutquote:
die film lijkt me echt engquote:
quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij vond haar niks ochquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen wij in de andere zaal naar Scarlettgodin gaan?
Voor de niet fan is het gewoon een zelfbewuste actiefilm. Maar teveel karakters om iedereen voldoende te ontwikkelen en alles. Maar extreem vermakelijk schijnt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezien maar ik ga bijna altijd als FOK! gratis een film doet. Heb alleen taken2 gemist volgens mij.
Maar als jij hyped ben, dan komt het vast goed.
Eng? Waarom?quote:
Wel goeie actrice.quote:
haat en liefde liggen dicht bij elkaarquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
haat en liefde liggen dicht bij elkaar
wat een wijsheid zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
wegrennenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ik hoor politie
ik woon in een criminelenbuurt
wat nu
aangifte doen vanwege geluidsoverlastquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
ik hoor politie
ik woon in een criminelenbuurt
wat nu
enquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aangifte doen vanwege geluidsoverlast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |