HalloSofquote:
Er gingen laatst daar users heen, en die kwamen gewoon op het laatst binnen, gingen ergens afgelegen zitten en toen de film afgelopen was gingen ze weer snel wegquote:
Ik wil zo graag.quote:
Ik ga ook naar die film.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Heb 2 kaarten toegewezen gekregen.
Ik kijk hier al 1,5 jaar naar uit ofzo![]()
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Kut Hep.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
Film was echt super tofga er zeker nog een keer heen
Scarlett
en terechtquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er gingen laatst daar users heen, en die kwamen gewoon op het laatst binnen, gingen ergens afgelegen zitten en toen de film afgelopen was gingen ze weer snel weg
cijfer?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef supersof het volgende:
Film was echt super tofga er zeker nog een keer heen
Scarlett
ik was daar zes keer heen geweest.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ga je weer 10x heen zoals Divergent?
Hij lljkt mij ook wel goed ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was daar zes keer heen geweest.
En nee, denk niet zo vaak
Als jij nou niet met regelmaat zou meeten, oké.quote:
Je bioscoop beschermen tegen 'indringers' met je Pathe pas?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook naar die film.Met/Via FOK!
10++++++++++++++++quote:
hoi sofjequote:
Heel goed Flips.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga ook naar die film.Met/Via FOK!
wat is erquote:
Ja is ook zo. Als het een leuke film was geweest had ik denk ik ook wel gegaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij nou niet met regelmaat zou meeten, oké.
Dit is gewoon een gratis film en je bent stom als je het niet aanpakt in de buurt wonende en interesse in de film (En dan kun je er altijd nog een kleine meet van maken)
Mij lijkt dat best grappigquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij nou niet met regelmaat zou meeten, oké.
Dit is gewoon een gratis film en je bent stom als je het niet aanpakt in de buurt wonende en interesse in de film (En dan kun je er altijd nog een kleine meet van maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |