Ik ga die serie toch niet kijken dus maakt niet uitquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar daar laat ik mij niet over uit tenzij je de serie kent
Klopt. Wist ik er ook maar weinig van, kut rappersquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kreeg net tegen jou bij ingelijst "Noem de 10 rijkste rappers op de wereld"
Ga ik misschien heen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Guardians of the Galaxy preview via FOK!. Tofjes.
Zeker weer in Amsterdam? Een gratis film meepakken wil ik best een keer doen, maar om 11:00 in Amsterdam moeten staan met reiskostenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Guardians of the Galaxy preview via FOK!. Tofjes.
Oh ik had ze allemaalquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Wist ik er ook maar weinig van, kut rappers
Is dat zo duur dan voor jou om naar Amsterdam te komen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weer in Amsterdam? Een gratis film meepakken wil ik best een keer doen, maar om 11:00 in Amsterdam moeten staan met reiskosten
Ik ook misschien.quote:
Jep.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker weer in Amsterdam? Een gratis film meepakken wil ik best een keer doen, maar om 11:00 in Amsterdam moeten staan met reiskosten
Niet interessant.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet trouwens echt niet wat Guardians of the Galaxy is
Ik ook niet maar ik ben Nederlands. Als de kosten reiskosten opwogen tegen het kaartje had ik het vast wel overwogenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was Lil Wayne en Jay-Z vergetenquote:
Hoezo krijg je het gratis danquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben Nederlands. Als de kosten reiskosten opwogen tegen het kaartje had ik het vast wel overwogen
O, toch niet.quote:
Marvel Cosmic film.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je naar die gratis voorstelling dan?quote:
Stomme Hep vergeet dat hij dan al plannen heeft.quote:
Weet niet. Heb 2 kaarten toegewezen gekregen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je naar die gratis voorstelling dan?
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als chlamydia gemengd met een beetje Justin Bieber concert.
Kut Hep.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Stomme Hep vergeet dat hij dan al plannen heeft.
rijke tatasquote:
Dan moet je gewoon gaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Heb 2 kaarten toegewezen gekregen.
Ik kijk hier al 1,5 jaar naar uit ofzo![]()
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Kut Hep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |