Bedank het Iraaks legerquote:The Peshmerga were able to enter Shangal following a heavy bombardment of the Rahman and Nasir sectors where the militants had taken position.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef vigen98 het volgende:
Smerige ISIS hond vermoordt een jezedi die weigert om moslim te wordenWraak zal zoet zijn !!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom doen die gasten trouwens gewoon niet even alsof ze moslim worden? Is je geloof belangrijker dan je leven? wtf..#freefrederike
Twee maanden geleden waren ze al op weg naar Baghdad. Het duurt lang zeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
Peshmerga ratten krijgen in de toekomst hun beurt nog wel, ISIS moet Bagdad overnemen anders gaat het niks worden. Bagdad is belangrijker dan een paar kurdische bergen waar strategisch geen voordeel inzit.
Onnozele terrorist. Ga chatten op dewarereligie ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
Peshmerga ratten krijgen in de toekomst hun beurt nog wel, ISIS moet Bagdad overnemen anders gaat het niks worden. Bagdad is belangrijker dan een paar kurdische bergen waar strategisch geen voordeel inzit.
Ik las laatst dat die ISIS-schurken, ook naar Jeruzalem wouden komen, waarom komen ze niet? Ik kan niet wachten daarop, het IDF zal elke ISIS-Arabier volledig uitmoorden !!!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
Volgens zijn bronnen hadden ze Bagdad iedere dag wel 10x aangevallen en had ISIS daar 3000+ sleepin cellsquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:22 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Twee maanden geleden waren ze al op weg naar Baghdad. Het duurt lang zeg.
En de IS-Turk, Koerd, Berber of Europeaan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik las laatst dat die ISIS-schurken, ook naar Jeruzalem wouden komen, waarom komen ze niet? Ik kan niet wachten daarop, het IDF zal elke ISIS-Arabier volledig uitmoorden !!!!
Klopt Bagdad is het moeilijkst om over te nemen, ISIS heeft niet genoeg kracht om ze aan te kunnen daarom proberen ze het geleidelijk over te nemen. Het heeft meer tijd nodig en ISIS moet in een kleine tijd een sterkere leger opbouwen, een hele moeilijke taak maar het is wel mogelijk. Irak leger zit namelijk vol verraders en lafaards die bang zijn om het tegen ISIS op te nemen, daarom kan Maliki alleen succes boeken met vliegtuig aanvallen... op de grond zijn het lafaards die steeds meer grond kwijt zijn aan de opstandelingen van ISIS en de Thawaar (de stammen).quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:22 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Twee maanden geleden waren ze al op weg naar Baghdad. Het duurt lang zeg.
Israël was toch bezig met een bom die alleen Arabieren zou uitschakelen, de rest zouden geen schade ondervinden van de bom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:24 schreef lDDQD het volgende:
En de IS-Turk, Koerd, Berber of Europeaan?
Maar hij is geen isis-supporter hoor. Hahaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef De_Ilias het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag toch in spoiler?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef sp3c het volgende:
en kappen met de bloederige fotos, ik zou dit niet in elke deel van elke reeks moeten hoeven zeggen
Dan ben je Armeense Chaldeeën..quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ben een Armeense Irakees. Vader Armeense achtergrond mijn moeder is een Chaldeeën
Mij (blank, zonder enige verbondenheid aan een betrokken volk bij dit conflict) niet in ieder geval hoor.... Door dit totaal buiten proportie reagerende Israël wil ik niet vertegenwoordigd worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, maar Israel vertegenwoordigt Europa en de VS in het Midden-Oosten.
Armenen zijn mensen, je hebt Christelijke Armenen, islamitische armenen, joodse armenen.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef vigen98 het volgende:
Smerige ISIS hond vermoordt een jezedi die weigert om moslim te wordenRespect voor die jezedi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als het relevant is welquote:
uhh jaaa...quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Armenen zijn mensen, je hebt Christelijke Armenen, islamitische armenen, joodse armenen.
Meen je deze vraag eigenlijk serieus??
Nee, maar buigen voor ISIS?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wraak zal zoet zijn !!!!!!!!
Waarom doen die gasten trouwens gewoon niet even alsof ze moslim worden? Is je geloof belangrijker dan je leven? wtf..
Dat is best ziek. Beschouw jij ze nog als mensen?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
Ik geloof niet dat ISIS zomaar mensen dood omdat ze geen moslim willen worden, dat is gewoon ziek en zo ziek zijn ze ook weer niet denk ik. Zelfs in de Koran staat dat er geen dwang hoort te zijn (la ikraaha fi dien).
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
Ik geloof niet dat ISIS zomaar mensen dood omdat ze geen moslim willen worden, dat is gewoon ziek en zo ziek zijn ze ook weer niet denk ik. Zelfs in de Koran staat dat er geen dwang hoort te zijn (la ikraaha fi dien).
Ja natuurlijk... Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn.. Ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is best ziek. Beschouw jij ze nog als mensen?
Je hebt Christelijke Armenen, Islamitische Armenen, Joodse Armenen, Atheïstische Armenen en zelfs Armenen die denken dat ze ontvoert zijn door aliens (vast wel)..
Net mensen.
dan zou ik toch beter research gaan doen naar je voorbeelden, je kijkt alleen die propaganda filmpjes van ze.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk... Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn.. Ik heb ze nog nooit gezien.
Tja, veel respect voor hun standvastigheid dan... Ikzelf was toch heel snel 'moslim' geworden vrees ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar buigen voor ISIS?
nooit.
Oh dan heb je gelijk. Wanneer jij iets niet gezien hebt dan zou het niet bestaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk... Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn.. Ik heb ze nog nooit gezien.
Dit is wel heel naïef inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
De meeste mensen waren dan moslim geworden. Dit soort mensen zijn uitzonderingen, zulke mentale kracht is zeldzaam.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef Roceco het volgende:
[..]
Tja, veel respect voor hun standvastigheid dan... Ikzelf was toch heel snel 'moslim' geworden vrees ik(en daarna zsm er vanonder gepiept)
14-18 keer gevraagd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef Specularium het volgende:
Zet die smerige foto's nou eens achter een spoiler, het is volgens mij al 40-45 keer gevraagd.
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De meeste mensen waren dan moslim geworden. Dit soort mensen zijn uitzonderingen, zulke mentale kracht is zeldzaam.
Heel, maar echt heel veel respect.
Nu zie ik het pas. Mod met humor.quote:
Ik zal vnv bidden voor wat iq voor jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
1% Yazidismquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn
Prachtigquote:
Jij bidt niet eens, dus houdt je praatjes voor je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal vnv bidden voor wat iq voor jou.
Aanslag in Kerbala (sjiietisch hoofdstad).twitter:IRAQIRevolution twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:42:02#الثورة_العراقية :: كربلاء :: انفجار عنيفة استهدف دورية للشرطة الاتحادية في منطقة باب طويريج قرب العلوة القديمة . reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |