Nee, maar buigen voor ISIS?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wraak zal zoet zijn !!!!!!!!
Waarom doen die gasten trouwens gewoon niet even alsof ze moslim worden? Is je geloof belangrijker dan je leven? wtf..
Dat is best ziek. Beschouw jij ze nog als mensen?quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
Ik geloof niet dat ISIS zomaar mensen dood omdat ze geen moslim willen worden, dat is gewoon ziek en zo ziek zijn ze ook weer niet denk ik. Zelfs in de Koran staat dat er geen dwang hoort te zijn (la ikraaha fi dien).
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
Ik geloof niet dat ISIS zomaar mensen dood omdat ze geen moslim willen worden, dat is gewoon ziek en zo ziek zijn ze ook weer niet denk ik. Zelfs in de Koran staat dat er geen dwang hoort te zijn (la ikraaha fi dien).
Ja natuurlijk... Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn.. Ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is best ziek. Beschouw jij ze nog als mensen?
Je hebt Christelijke Armenen, Islamitische Armenen, Joodse Armenen, Atheïstische Armenen en zelfs Armenen die denken dat ze ontvoert zijn door aliens (vast wel)..
Net mensen.
dan zou ik toch beter research gaan doen naar je voorbeelden, je kijkt alleen die propaganda filmpjes van ze.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk... Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn.. Ik heb ze nog nooit gezien.
Tja, veel respect voor hun standvastigheid dan... Ikzelf was toch heel snel 'moslim' geworden vrees ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar buigen voor ISIS?
nooit.
Oh dan heb je gelijk. Wanneer jij iets niet gezien hebt dan zou het niet bestaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja natuurlijk... Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn.. Ik heb ze nog nooit gezien.
Dit is wel heel naïef inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
De meeste mensen waren dan moslim geworden. Dit soort mensen zijn uitzonderingen, zulke mentale kracht is zeldzaam.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef Roceco het volgende:
[..]
Tja, veel respect voor hun standvastigheid dan... Ikzelf was toch heel snel 'moslim' geworden vrees ik(en daarna zsm er vanonder gepiept)
14-18 keer gevraagd.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:55 schreef Specularium het volgende:
Zet die smerige foto's nou eens achter een spoiler, het is volgens mij al 40-45 keer gevraagd.
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De meeste mensen waren dan moslim geworden. Dit soort mensen zijn uitzonderingen, zulke mentale kracht is zeldzaam.
Heel, maar echt heel veel respect.
Nu zie ik het pas. Mod met humor.quote:
Ik zal vnv bidden voor wat iq voor jou.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
1% Yazidismquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Maar volgens mij bestaan er geen Armenen die moslim zijn
Prachtigquote:
Jij bidt niet eens, dus houdt je praatjes voor je.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal vnv bidden voor wat iq voor jou.
Aanslag in Kerbala (sjiietisch hoofdstad).twitter:IRAQIRevolution twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:42:02#الثورة_العراقية :: كربلاء :: انفجار عنيفة استهدف دورية للشرطة الاتحادية في منطقة باب طويريج قرب العلوة القديمة . reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |