Ze zouden wel moeten anders zullen ze er later nog spijt van krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. De Koerden slachten niet af, zoals ISIS dat doet.
twitter:SlemaniTimes twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:00:50#Iraq Air Force bombs #ISIS positions in #Shingal before peshmerga assault, first coordinated effort by Iraq & #KRG. #TwitterKurds #ISIL reageer retweet
Ook deze foto die je hebt gepost is oud, zie deze link een bericht van 18 juliquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:02 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Jezedi's die vluchtenMijn ouders kenden nog paar jezedi's uit Zakho zeer goede mensen zeggen ze.
Arabische ratten die ISIS steunden en hen de weg wezen enz. hangen witte vlaggen uit nu Peshmerga terugkomen en meer steden (die eerst niet eens onder Koerdische controle waren) innemen. Het zijn ratten en verraders, ze hangen witte vlaggen uit omdat ze bang zijn voor represailles.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:01 schreef vigen98 het volgende:
Niemand weet waarover die witte vlag gedoe over gaat?
Verdomme verkeerde foto. Deze bedoelde ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ook deze foto die je hebt gepost is oud, zie deze link een bericht van 18 juli
http://tahrirnews.com/cho(...)%D9%84-%D8%BA%D8%B2/
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:04 schreef barzani het volgende:
[..]
Arabische ratten die ISIS steunden en hen de weg wezen enz. hangen witte vlaggen uit nu Peshmerga terugkomen en meer steden (die eerst niet eens onder Koerdische controle waren) innemen. Het zijn ratten en verraders, ze hangen witte vlaggen uit omdat ze bang zijn voor represailles.
Hey Vigen, als jij geen Koerd bent, wat ben je dan? (Als ik vragen mag, gewoon nieuwsgierig.)quote:
Ik ben een Armeense Irakees. Vader Armeense achtergrond mijn moeder is een Chaldeeėnquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:07 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hey Vigen, als jij geen Koerd bent, wat ben je dan? (Als ik vragen mag, gewoon nieuwsgierig.)
Go go peshmerga!![]()
![]()
http://commons.wikimedia.(...)ion_11th_Marines.jpgquote:Op maandag 4 augustus 2014 18:20 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Koerden hebben artillerie geplaatst. Dat gaat nog eens wat worden voor ISIS
Juni....quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:30 schreef vigen98 het volgende:[ afbeelding ]Meer peshmerga op weg naar isis
twitter:SlemaniTimes twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:07:54#Iraq Air Force & peshmerga attacking #ISIS positions in #Shingal, as locals report #ISIS is retreating. #TwitterKurds #ISIL #KDP #Barzani reageer retweet
Ah ok. Uit Zakho? (Heb daar Armeniėrs gezien. En in Duhok.)quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik ben een Armeense Irakees. Vader Armeense achtergrond mijn moeder is een Chaldeeėn
Mijn vader komt uit Zakho, mijn moeder uit Ankawaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ah ok. Uit Zakho? (Heb daar Armeniėrs gezien. En in Duhok.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 19:13:14 ]
Ah okquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Zakho, mijn moeder uit AnkawaIk ben geboren in Mosul maar we zijn gevlucht toen ik nog een baby was
Ik spreek Arabisch thuis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ah okWat spreken jullie thuis dan?
Kurdish Forces Enter Shangal
http://rudaw.net/english/kurdistan/040820144
Ze kennen geen schaamte...twitter:SlemaniTimes twitterde op maandag 04-08-2014 om 08:07:43#ISIS has kidnapped 117 Yezidi women, and has raped dozens more, according to local sources. #TwitterKurds #Iraq #ISIL #KDP #YPG #Syria reageer retweet
Wat verwacht je van beesten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:14 schreef vigen98 het volgende:
Ze kennen geen schaamte...twitter:SlemaniTimes twitterde op maandag 04-08-2014 om 08:07:43#ISIS has kidnapped 117 Yezidi women, and has raped dozens more, according to local sources. #TwitterKurds #Iraq #ISIL #KDP #YPG #Syria reageer retweet
Nee, verschillende volkeren waren veel eerder al tot het Christendom bekeerd, waaronder de Arameeėrs (semitisch volk).quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Yup, eerste christelijke bevolking dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |